25

101 5 0
                                    

,,Sakra." Kopnul jsem do skříně. Už uběhli 2 dny, kdy mi Cassie napsala naposledy. S klukama jsem se jí snažil dovolat,ale prostě nic. ,,Bude v pohodě." Snažil se celou situaci uklidnit Niall i když sám věděl, že ne. Volal jsem i Watsonovi, ale ten o Cassie neví vůbec nic. ,,Harry? Zkus se zeptat Watsona." Řekl nakonec Liam. Znovu jsem se si vzal do ruky mobil a vytočil číslo.
Po chvilce mi to vzal.

,,Dobrý den, tak co-"

,,Není doma. Nikomu se neozvala." Odpověděl.

,,Kde jste ji viděli naposled?" Zněl jsem skoro jako policista.

,,Doma byla. Jen jsme zajeli na nákup. Pak když jsme přijeli, nebyla tu. Tak jsme mysleli,že šla s kamarády nebo takhle, ale už jsou to 3 dny co není doma a nebere telefony." Zesmutněl.

,,Dobře. Kdyby něco, dejte mi vědět."

Odložil jsem mobil aniž bych ho nechal promluvit. Posadil jsem se na postel, do dlaní si položil čelo a přemýšlel jsem. ,,Kluci, co když je v nebezpečí?" Zeptal se Zayn bez nějakého tónu. ,,Cassie je taková rebelka, co my víme. A navíc ona si dokáže poradit." Snažil se pomoct Louis. Nad touhle odpovědí jsem se pozorně zamyslel.
,,Kluci. Ale co když ne? Co když je vážně v nebezpečí?" Chtěl si prosadit své Zayn. Pozorně jsem si přečetl text, který mi napsala naposledy: Minulost se opakuje. Já vím co si prožila v minulosti, ale nevím co konkrétního myslí. ,,Proč ji nehledá policie?" Přemýšlel jsem nahlas. ,,Protože u ní nevíme, co s ní je. Znáš ji, občas se jen tak dokáže vytratit a nikomu o tom neříct." Odpověděl zamyšleně Liam. Tato odpověď se mi zdála jako úplná blbost nad kterou jsem se pořád rozčiloval. Už vážně z toho nemůžu. ,,Ale to by někomu zavolala, napsala." Popíral jsem. ,,Co kdybychom se tam jeli podívat?"Navrhl Niall. ,,Máme koncerty." Odpověděl Louis.

Odešel jsem do vedlejšího pokoje a znovu pozorně si přečetl text který mi napsala, ale stále jsem nechápal, v jejím životě se toho stalo tolik...... Chtěl jsem se odreagovat a tak jsem si pustil TV. Měl jsem zrovna dobré načasování, protože hlásili zprávy a tak jsem televizor ještě více zesílil.

,,Dneska se našla pohřešovaná dívka.-"
Chvíli jsem se zamyslel. Že by teda Cassie nakonec hledali? A tak jsem televizi ještě zesílil, přičemž jsem ještě trochu přivolal kluky.
,,Bylo ji 17 a našla se mrtvá...."
Moje srdce poskočilo. Prosím, ať to není Cassandra.
,, Podle výsledků z pitvy jsme zjistili, že byla udušena a utopena. Pachatele policie ještě nedokázala najít, ale protože měl dvě dívky, jednu tedy Martinu Gomez, která se před dvěma týdny našla úplně v pořádku a druhou Jennu Rotrowou, která se našla mrtvá, myslíme si, že to neskončí a najde si novou oběť. Proto všechny dívky! Nechoťte nikam sami. A rodině Rotrowých upřímnou soustrast. Jenna byla vynikající studenka, proto se poslední rozloučení přesouvá na školní pozemek, kde mladá Jenna Rotrowá studovala již 3 ročník."

Podíval jsem se na kluky. Všichni z toho byli zkleslí. Té studentky je mi velice líto. Ale pak jsem se více zamyslel.....Ta holka studovala tam kde Cassie. Co když Cassie byla unesena? To by odpovídalo jejimu dávnému únosu, kdy ji bylo pouhých 14 let. Můj mozek běžel na všechny oprátky, bral všechny možnosti a vyprodukoval jednu verzi. ,,Kluci? Teď mi to k sobě zapadá...Cassie mohla být unesena..." A povyprávěl jsem jim to logicky. Kluci pochopili, ale polovina se tvářila, že to chápe a polovina,že zase ne.

Proto jsem potom vzal svůj mobil a zavolal panu Watsonovi, který mi to po chvilce zvedl
. ,,Dobrý den já-"

,,Ne nevrátila se."

Stay with me...[One Direction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat