53

63 1 0
                                    

Konečně jsem pocítila to, co jsem tu celou dobu potřebovala. Pocítila jsem teplo lásky a co bylo naprosto neuvěřitelné, splnila jsem sen každé holky - chodit se slavnou osobností. Jenže já nebyla ten typ holky, který by chtěl být s někým takovým jen pro peníze, ale jenom z čisté lásky.

Už uběhlo pár dní od vyjádření naší lásky a společného pouta, který z nás nyní tvořil pár.

A zrovna dnes nastal chvilkový zlom, velká akce v Miami, kde Harry a ostatní kluci nemohli chybět a samozřejmě Harry chtěl svůj doprovod, ačkoliv mě do světa paparazzi nechtěl zatáhnout. Věděli jsme, že se vyjádření o našem vztahu nevyhneme a i přes to jsme to chtěli natahovat na co nejdelší dobu, ale nyní už přišel den světu oznámit tuto malou novinku.

Chyběly poslední dva týdny prázdnin a tak jsem v nervozitě přemýšlela nad tím, jaký to bude mít na mě dopad ve škole. Kladný nebo záporný. Protože jsem byla ve škole jenom jeden rok, tak jsem to nemohla odhadnout, ale věděla jsem, že ať se děje cokoliv, tak budu mít kolem sebe lidi, kteří mě budou podporovat.

,,Nad čím přemýšlíš?" Políbil mě na rameno Harry. ,,Nad ničím, jenom, co si mám vzít?" Zakňučela jsem a prohrabovala jsem šatní skříň. Harry si povzdechl, vzal mě do náruče a položil na postel. ,,Všechno ti sluší, jen si vem něco na cestu a na tu akci a nejnutnější potřeby, nemusíš si brát celý šatník." Uchechtl se a políbil mě na krku.

,,Dobře, dobře." Odstrčila jsem ho od sebe a vstala z postele. ,,Jdeme balit." Oprášila jsem si umuchlané oblečení a podívala se do šatníku.

-------------------------------------

Vzala jsem kufr a vyšla ven z domu na zahradu, kde čekal Harry. ,,Odnesu ti to do auta." Vzal můj kufr a odešel ze zahrady. Mezitím jsem si protáhla záda, které mě celý den bolely a podívala se do sluníčka, které zrovna vyzařovalo vysoké teploty.

,,Cassieeee." Přiběhl bratr a objal mě. ,,No jo, neboj, vrátím se." Dřepla jsem si na zem a pohladila ho po jeho vlasech.
,,Nezlob." Zamumlala jsem a dívala se do jeho zářících očí.

,,Tak dcero, užij si to." Natáhla se ke mně máma s úsměvem. ,,Jsi v dobrých rukou, postará se o tebe, ale kdyby něco, klidně nám můžeš kdykoliv zavolat." Odvětil otec. ,,Ne můžeš, ty musíš!" Zakřičela máma a objala tátu. ,,Jo....fajn. Tak se mějte, už půjdu za Harrym." Pousmála jsem se a vyšla ze zahrady.

Ale to by nebylo, kdyby ještě někdo něco nechtěl říct...... Harry se opíral o kapotu auta a s pobaveným výrazem mě pozoroval. ,,Co?" Zakřenila jsem se. ,,Nic, jen....je to pro neuvěřitelné. Náš první společný výlet do Miami." Objal mě a dal mi pusu do vlasů. ,,Jo, těším se." Políbila jsem ho na rty a otevřela si dveře spolujezdce.

,,Cass!" Zakřičel někdo v dálce a tak jsem pouze zamrzla za otevřenými dveřmi auta. ,,Hned tu budu Harry, klidně si nastartuj." Odvětila jsem a zavřela dveře, přičemž Harry udělal opak a sedl si do auta.

,,Co je Benníku?" Došla jsem k němu a ruce si položila na prsa. ,,Neodjížděj s ním, prosím." Zamumlal a sklonil hlavu k zemi.

,,Proč?" Povytáhla jsem obočí a zadívala se na něj. ,,Já vím, slíbil jsem ti, že to nechám být, slíbil jsem ti, že se postarám o Alici, ale něco mě stále k tobě přitahuje. Nechci, aby jsi udělala chybu, které by jsi litovala." Podíval se na mě.

Ahhh Bene. Zlatíčko moje, promiň, to bude bolet.

,,Já vím, děkuji ti, že se staráš -" Přerušil mě. ,,Už ti několikrát ublížil, vždycky jsem to na tobě viděl. Přece nemůžeš být s klukem, který ti akorát jenom ubližuje?"  Popošel blíže ke mně.

Stay with me...[One Direction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat