Zhluboka jsem žďuchla sebou na postel, byla jsem ze všeho tak vyřízená. Zjistila jsem, že Londýn je krásné město, líbí se mi tu. Došla jsem do své skromné kuchyňky spojenou s obývacím pokojem a zapla televizi. Mezitím jsem si vytočila číslo na mou matku.
,,Čau mami." Arogantně jsem odsekla.
,,Cass. Promiň za to jak jsem se chovala. Nebyla jsem připravená si to vrýt do hlavy. Promiň. Užij si to tam, naprosto tě chápu. Odpočiň si a užívej si to." Nenechala mne mluvit.
,,V pohodě prosím tě. Jak se má bratr a otec?"
,,Jo...asi dobře. Michalovi bude chvíli trvat než si zvykne na to, že tu nejsi." Podle hlasu jsem poznala, že se má dobře.
,,Chápu. Neboj, brzy se určitě uvidíme. " Usmála jsem se.
,,My za tebou někdy přijedeme a někdy přijedeš ty za námi. Jak dlouho tam budeš?"
,,Pár dní, pár měsíců...nevím....každopádně neboj, dám vám vědět." Zasmály jsme se obě.
,,Potkala jsem tetu Jackie." Oznámila jsem.
,,Vážně?"
,,Jo."
Poté mé oči upřely zrak na televizi.
,,Tajemství odhaleno. Zpěvačka Taylor Swift potvrdila, že její nejnovější píseň byla věnována mladému zpěvákovi Harrymu Stylesovi. Budou ti dva ještě někdy spolu? Budeme vás pravidelně informovat."
Nemohla jsem tomu uvěřit. Harry chodil s Taylor Swift? Jako věděla jsem, že chodil s nějakou Taylor, ale překvapilo mne, že se mluvilo o té Taylor Swift! Podívala jsem se na jméno tohoto programu, jmenoval se Celebrity v odhalení. To by mělo zakázat, celebrity taky potřebují své soukromí. Něco v hrudi mne píchlo a moje srdce skákalo sem a tam.
,,Pak si zavoláme. Mějte se."
Vydechla jsem a ukončila hovor. Těžce jsem se zvedla z pohovky a přesunula se do ložnice. Okamžitě jsem padla na postel a za pár minut usnula.
--------------------------
,,Jackie." Třískla jsem rukou do stolu, když jsme si měly dát společný oběd. ,,Jsi v pohodě? Vypadáš jako by jsi celou noc nespala." Zvědavě na mne mrkla. ,,Jo. Jasně." Usmála jsem se. ,,Copak jsi mi potřebovala říct?" Zamrkala. ,,No...kdybych sem nepřijela, jak dlouho by trvalo než by jsme se zase biděly? Uplynulo už 10 let." Stála jsem proti ní. ,,Něco pro tebe mám Carol." Ignorovala mou otázku a tak jsem se rukama zapřela o židli a čekala. ,,kdyby jsi chtěla, konají se tu taneční kurzy." Posunula si brýle více k nosu. ,,Jackie promiň, ale já s tanečním skončila." Promnula jsem si oči. ,,Vážně?"
V tom momentě mi zazvonil mobil, i tak jsem nepřetržitě sledovala tetu.
,,Ano?"
,,Nechceš se sejít na zkoušce?" Zeptal se tak jemně, že jsem si dokázala představit, jak se lehce usmívá.
,,Jo, jasně Harry. Za chvíli jsem tam."
,,Díky. Pac a pusu." Ukončil hovor.
,,Promiň Jackie, už musím jít." Postřehla jsem její znechucený výraz. ,,Kam jdeš? S kým jdeš?" Nadzvedla tón hlasu. ,,Máš problém teto?" Nevěřícně jsem se zeptala. Neodpovídala. A tak jsem se otočila, usmála se od ucha k uchu a odešla.
ČTEŠ
Stay with me...[One Direction]
RomanceCassandraWatson: Jsi blázen. HarryStyles: Ale do tebe. Problémová dívka, která se nechtěně zamotá do osudu 5 kluků slavných po celém světě - do osudu One Direction. Vznikne mezi nimi pevné přátelství a taky láska mezi ní a jedním členem, který ji ne...