2020.05.11.
Kook maga után húzva vezetett a francia ágyhoz, majd egy gyengéd mozdulattal a közepére fektetett. Íriszeiben megcsillant a hold fénye, valamint a vágy őrült lángja is, amit mindketten éreztünk már. Karjaival megtámaszkodott fejem mellet, ám egyikkel arcomra simított és a bőrfelületet cirógatta. Mosolyogva figyeltem férfias, de mégis gyermeki vonásait és lassan hajába vezettem apró kezeim, hogy puha tincseivel tudjak szórakozni.
-Gyönyörű vagy.-Suttogta szemeimbe nézve, én pedig beharapott alsóajakkal fogadtam bókját, majd arcát kezeim közé vettem.
-Te sem panaszkodhatsz..Hisz' nézz csak magadra.-Nevettem aprót. Egy vigyorral fogadta viszonzott bókomat, majd kínzó lassúsággal vette birtokba ajkaim. Mintha csak az első csókunk lenne olyan gyengéd és lassú volt. Ajakai mint mindig, most is édesek voltak és puhák, kívánatosak. Sosem tudok velük betelni. Mintha valamiféle drog lenne. Minél többször ízlelem meg annál többször akarom, és annál gyakrabban. Ha lehetne addig csókolnám amíg el nem fogy az összes levegőm és bele nem fulladok édes ajkaiba. Édes halál lenne...
Párnácskáit fokozatosan gyorsította enyémeken, végül rózsaszín puha nyelve táncba hívta az enyémet, ezzel egy francia csókot váltva. Már csak ennyitől átjárta minden porcikám az eufórikus érzés és a jóleső borzongás. Nagy tenyere pólóm alá csúszott, majd derekam kezdte gyengéden simogatni, néha meg-meg markolni.
-Hahh..-Sóhajtottam aprót ahogy nyakam vette kezelésbe. Lassú volt, gyengéd és óvatos, pedig még úgy igazán bele sem vágtunk a közepébe. Mind nyelve, mind ajkai tökéletesen kényeztették a nyakamon lévő fehér bőrt, ezzel halk sóhajokat kiváltva belőlem. Kezeim pólója alját vették célba, és alját markolásztam, végül lassan elkezdtem lehúzni róla, hogy megcsodálhassam tökéletesen kidolgozott felsőtestét. Nem ellenkezett, azonnal feljebb emelkedett, hogy letudjam róla húzni a feleslegesnek bizonyuló textilt, ami végül az ágy mellett kötött ki.
Beharaptam alsó ajkam, majd apró kezeimmel azonnal felsőtestét kezdtem végig tapogatni. Bár ismertem már minden egyes porcikáját, nem tudtam vele betelni, és ahogy elnézem a lehunyt szemű Jungkook-ot, őt sem különösebben zavarja. Minden pontot végig tapogattam vagy éppen simítottam, különösen mellkasát, hiszen mindig is szerette ha ott simogattam. Ez most sem változott.
Lehajolt hozzám, majd fülem mögé adott apró puszikat, szabad kezével pedig pólóm kezdte felgyűrni. Nem vette le rólam, csak fent tartotta, ajkaival pedig mellkasom kezdte kezelésbe. Hajába túrva élveztem az édes kínt amit már mellbimbóimnak okozott, hangom pedig kezdett egyre intenzívebb lenni. Hihetetlen mikre nem képes azokkal az ajkakkal bár, hogy őszinte legyek a puszta tekintetével képes megölni. Mindig is ezt csinálta..
Hátam alá nyúlva feljebb emelt a puha matracról, majd másik kezével le is kapta rólam a pólómat és vissza engedett a matracra. Nyálas puszikkal kezdte behinteni testem különböző pontjait, végül hatalmas keze boxerem korcán állapodott meg. Így utólag belegondolva lehet, hogy fölösleges volt fürdeni. Már most izzadok, és ennél csak rosszabb lesz.
Mutató ujját bele akasztotta gatyám szélébe, és velem szemezve húzta le rólam a már kényelmetlen textilt. Tagom már javában állt mint a cövek, így egy elégedett sóhajt hallattam. Kook lassan mászott vissza fölém, mintha egy ragadozó lenne, de én csak mellkasánál fogva toltam le a matracra. Fölé tornyosultam, majd egy mosoly kíséretében puha ajkait vettem kezelésbe. Hatalmas tenyerei azonnal megtalálták derekam, és simogatni is kezdte azokat, ám mikor kissé megtéptem ajkait belém markolt. Súrolva arcélét tovább haladtam nyakára, amit először csak apró puszikkal kezdtem behinteni, majd már szívni kezdtem azt. Kezei hamar tovább lendültek derekamról, és egyikkel fenekemre simított, másikkal pedig tagom fogta közre. A hirtelen jött eufórikus érzésre Kook fülébe nyögtem, minek következtében kissé megrándult a teste. Igyekeztem összpontosítani, hogy azért Ő is megkapja a megfelelő kényeztetést, így hát ismét kezelésbe vettem, csak mostmár mellkasát és mellbimbóját. Keze ügyesen járt, így viszonylag elég hamar ki is buggyantak előnedveim, amikkel bekente ujjait.
YOU ARE READING
Jeon Jungkook || jikook/kookmin ✓
FanfictionJeon Jungkook egy 20 éves férfi, aki Japánból tér vissza hazájába, Koreába. Barátnője Kawashima Natsumi egy igazi ulzzang, így nem kérdés, hogy egy kicsit el van szállva magától, viszont Jungkook-ot ez nem izgatja. Park Jimin egy 22 éves férfi, aki...