2007.10.18.
Taehyung már nincsen velünk, ugyanis a szülei úgy döntöttek, hogy Tokióban élnek majd tovább. Jungkook elég szomorú lett miatta, de végül beletörődött. Tartjuk vele a kapcsolatot, de sajnos az nem olyan, mintha személyesen is találkoznánk. Viszont lassan bele tudunk törődni, hogy már nincsen nekünk, mert mesze van.
-Jungkook! Hagyj már egy kicsit!-Toltam el barátom kezét, aki minden áron meg akart abban akadályozni, hogy megcsináljam a leckémet.
-De én focizni akarok, Jimin!-Toporgott mellettem az említett, mire letettem a ceruzát, hogy rá tudjak figyelni egy percet.
-Amint végeztem a leckével ki megyek veled focizni, de ha ezt most nem fejezem be anya le fog szidni, és te pedig nem jöhetsz majd át többé.-Néztem rá komolyan. Egy pillanatig el gondolkodott, majd szó nélkül le ült az ágyra, és onnan nézett. Vissza fordultam a leckém felé, majd gyorsan befejeztem azt, hogy legyen időm ki menni a kis nyuszi fiúval.-Kész vagyok.-Néztem rá nem sokkal később, mire azonnal megragadta a kezem, és már húzott is kifelé az udvarra, hogy végre tudjunk játszani.
-Mivel te ezt annyira nem szereted, legyél a kapus!-Javasolta. Szó nélkül be is álltam a kapuba, majd kezdetét vette a foci játék.
●●●●
2020.04.15.
Mivel tegnap minden kedvem elszállt, így arra jutottam, hogy ma nem engedem, hogy a napom egy kalap szar legyen. Nem fogom kimutatni, hogy az az ember a padlóra taszított, és össze tört. Erősnek kell maradnom, bármi is lesz.
-Leila?-Szóltam a telefonomba, közben pedig a nadrágom próbáltam magamra aggatni, több kevesebb sikerrel.
-Én volnék.
-Később megyek ma be. Szólj kérlek Jungkook-nak, hogy addig kezdje el az én munkámat is!-Végszóra sikerült fel vennem a farmeromat, így gyorsan be is csatoltam az övem.
-Min jár az eszed?-Kérdezte kiváncsian, mire csak elmosolyodtam.
-Majd meg látod. De most rohanok.
-Rendben! Akkor majd később.
-Igen. Szia!-Tettem le a telefont, majd felvettem a zakómat is, és bele túrva a hajamba felkaptam a pénztárcám és a telefonom, majd lementem a földszintre. Felkaptam a kulcsokat, és már a házban sem voltam.
Utam a fodrászom felé vezetett, akit már nem is tudom mikor láttam utoljára. Ne értsetek félre, voltam fodrásznál, de az utóbbi időben ő beteg volt, aztán pedig nem volt a városban.
-Jimin! Szia!-Jött oda Sunmi, majd egy nagy ölelésben részesített.-A szokásos?-Készítette elő a kendőt, amit azért tett rám, hogy ne legyek hajas.
-Igazából..nem.-Néztem rá tükörből, mire ő meglepetten pislogott rám.-Szeretném ha befestenéd a hajam.
-Mm, és milyenre gondoltál?
-Igazából szeretném rád bízni. Szakmai szemmel jobban látod, hogy mégis milyen szín állna jól nekem.
-Uuu, érdekes.-Mosolygott, majd össze dörzsölte tenyerét.-Vágjunk bele!-Tapsolt egyet, és már készítette is elő a festéket. Úgy látszik, hogy ő már tudja is milyen színű lesz a hajam. Végülis mindig kérdezte; Nem akarsz új haj színt?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon Jungkook || jikook/kookmin ✓
Hayran KurguJeon Jungkook egy 20 éves férfi, aki Japánból tér vissza hazájába, Koreába. Barátnője Kawashima Natsumi egy igazi ulzzang, így nem kérdés, hogy egy kicsit el van szállva magától, viszont Jungkook-ot ez nem izgatja. Park Jimin egy 22 éves férfi, aki...