2008.09.01.
Jungkook idegesen toporogva állt meg mellettem, mire értetlenül néztem rá.
-Baj van?-Kérdeztem tőle.
-Nem akarok iskolába menni.-Pityeredett el, mire letöröltem a könnyeit és átöleltem apró testét.
-Nem lesz baj. Továbbra is itt maradok melletted, tudod. Minden szünetben találkozunk majd, rendben? Ha baj van, akkor pedig tudod hol találsz.-Simogattam a hátát.
-Ígéred?
-Ígérem, Jungkook. De most gyere, mert anya már vár ránk oda kint a kocsiban. Nem kéne elkésni az évnyitóról.-Fogtam meg kezét, majd kifelé kezdtem vezetni a házból.
Sajnáltam Jungkook-ot, hiszen nem tudott össze barátkozni az osztályából senkivel sem, ami nem az ő hibája, hiszen nagyon aranyos és kedves srác, csupán csak az osztálytársai furák. Tényleg nincsen vele baj, csak a többi gyerek valahogyan máshogy viselkednek és furcsák. Másabb dolgokat csinálnak mint ami a korosztályának megfelelő lenne, és persze Jungkook-nak. Taehyung kivétel volt ezalól, hiszen ő az értelmesebb kategóriába tartozott.
●●●●
2020.04.16.
-Én mondom neked Leila, azzal a csajjal valami nem stimmel.-Ráztam meg a fejem hihetetlenül. Reggel nyolc óra van és az irodámban beszéljük ki Natsumi furcsa viselkedését, amit azóta sem tudtam hova tenni.
-Utána nézzek?-Ült a gépem elé, de meg sem várta a válaszom, már pötyögött is rajta párat.-Ohh..Natsumi egy ulzzang.
-Mi? Tényleg?-Léptem mellé, hogy megnézzem én is, és valóban így volt. Csupán csak az instagram-on volt 5 millió követője, és TikTok-on is legalább ennyi. Sőt Twitter-en is legalább 2 millió.-Hogy van neki ennyi követője? Meg mégis miért?
-Igazából fogalmam sincsen, ugyanis csak a közösségi médián található meg, ezen kívül semmi érdekes. Nincs különösebb végzettsége, de diplomája van. Mmm, azt írja, hogy a neten lett "híres", mert stílusos ruhákat hord, szép arca van és ezért sok szponzora van.-Rántotta meg a vállát.
-Remek. Érdekes, első találkozásnál felettébb aranyos volt, sőt. Tegnap meg..Le tudta volna harapni a fejem, érted?-Hadonásztam össze vissza mint valami félőrült.
-Elhiszem, de nyugodj meg! Lehet tegnap csak rossz passzban volt, és azért támadt le.
-Nagyon remélem..-Forgattam meg a szemem.
-Mr.Park! Jungkook és a sofőr készen áll. Indulhatunk?-Toppant be Siu, mire szemet forgatva néztem rá.
-Siu, hányszor magyarázzam még el, hogy ez nem egy kocsma? Kopogj, ha akarsz valamit!-Szidtam meg, mire lehajtotta a fejét és a füle mögé tűrt pár tincset.
-Elnézést!-Hajolt meg.
-Mindjárt megyek, addig szólj a sofőrnek, hogy pár perc és lent vagyok!
-Rendben!-Sietett el, mire Leila felé fordultam, aki csak nevetve megrázta kobakját.
-Nem megy ez neki.-Nevetett. Sóhajtottam egyet, majd az ajtó felé néztem.
-Nem.
●●●●
-Megérkeztünk!-Szólt a sofőr, mire megköszöntem a fuvart, és kiszálltunk az autóból. Jungkook-al és Siu-val az oldalamon léptem be a hatalmas épületbe, ahol a pultos lány már el is mondta, hogy mégis merre kell menni, bár nem elsőnek vagyok itt.
YOU ARE READING
Jeon Jungkook || jikook/kookmin ✓
FanfictionJeon Jungkook egy 20 éves férfi, aki Japánból tér vissza hazájába, Koreába. Barátnője Kawashima Natsumi egy igazi ulzzang, így nem kérdés, hogy egy kicsit el van szállva magától, viszont Jungkook-ot ez nem izgatja. Park Jimin egy 22 éves férfi, aki...