18.rész

2K 142 13
                                    

2020.05.11.

Az éjjel nem sokat pihentem, ugyanis Kook régi szobája nagyon sok régi emléket elevenített fel, amik nem hagytak teljesen kipihenni magam. Javarészt csak forgolódtam és bámultam ki a fejemből, miközben rengeteg emlék lepergett a fejemben és lelki szemeim előtt.

-Jó reggelt!-Hallottam meg Jungkook rekedtes hangját, majd erős karjait éreztem magam körül. Egy halvány mosoly kíséretben simítottam testrészére, közben lehunytam szemeim.

-Neked is! Felkeltettelek?-Kérdeztem halkan, bár magam sem tudom miért suttogtam. A szülők szobája kettővel arrébb van, de azt hiszem ez régről maradt meg.

-Nem. Mióta vagy fent? Fáradtnak tűnsz.-Ásított egyet. Elhúztam a számat, majd felé fordítottam a fejem, hogy őt tudjam nézni miközben beszélek vele.

-Nem sokat aludtam az éjjel, kissé fáradt vagyok, igen.-Vallottam be neki. Fentebb tornázta magát az ágyon, majd egy puszit nyomott fejem tetejére.

-Maradjunk itt, vagy szeretnél menni wellnessezni? Tudod, nekem mindegy.-Simogatta vállam. Belebújtam "ölelésébe", majd megráztam a fejem.

-Rajtam ne múljon, megyünk. Amúgy is kellene egy kis ilyenfajta pihenés, majd este alszom.-Válaszoltam.

-Rendben. Akkor gyere, kezdjünk neki a reggelinek és menjünk! Rendben?

-Oké!-Bólintottam, majd végül kimásztam az ágyból, és magamra aggattam egy rövid nadrágot és egy pólót, ami valószínűleg Jungkook-é, hiszen nekem ilyen pólóm nincsen.

Kook is felvett egy pólót, majd kézen fogva leindult a földszintre, hogy aztán a konyhába mehessünk. Meglepett, de Kook szülei már a konyhában reggeliztek, pedig viszonylag korán volt.  De hát végülis hétköznap van, valószínűleg mennek dolgozni.

-Jó reggelt!-Köszöntünk Jungkook-al egyszerre, majd leültünk az asztalhoz.

-Jó reggelt fiatalok! Készen van a reggeli, lehet is enni!-Tett le Irene két tányért elénk és jó étvágyat kívánt.

-Köszöjük!-Mosolyogtam rá kedvesen, mire viszonozta a gesztust.

-Mondjátok fiúk, mikor indultok a Wellnessbe?-Kérdezte Minhyuk.

-Amint megreggeliztünk már indulunk is.

-Mikor láthatunk titeket legközelebb?-Mosolygott Irene lágyan.

-Nem tudom anya..Nemsokára. Majd gyakrabban jövünk, rendben?-Puszilt homlokára Jungkook.

-Jól van. De most menjetek, készüljetek el!-Hesegetett Irene, mi pedig fölfelé vettük az irányt.

-Irene olyan mint fiatal korunkban.-Adtam hangot gondolataimnak pakolás közben.

-Mármint?-Nézett rám egy pillanatra.

-Nem tudom olyan..Gyerekként kezel minket.-Mosolyogtam rá. Kook is így tett, majd állam alá nyúlva egy finom csókot lopott tőlem.

●●●●

A Wellness elé érve izgatottan pattantam ki az autóból, és mentem a csomagtartóhoz, hogy kivegyem a két kicsi bőröndöt. Kook csak mosolyogva zárta le a járművet, majd húzott maga után kézen fogva. A hallban páran megbámultak kezeink miatt, de szerencsére a régi kapcsolatunknak köszönhetően ez már nem érdekel. Igyekeztem azokra koncentrálni akik mosolygva vagy aranyos pillanatásokkal néztek minket. Kook elkérte a kulcsokat, aláírt pár papírt, majd már mentünk is a szobánk felé.

-Hogy érzed magad?-Kérdezte Kook a liftben felém fordulva, mire csak bólintottam egyet.

-Jól. Már nem vagyok olyan álmos mint eddig.-Mosolyodtam el. A lift megállt, mi pedig ki is szálltunk és már mentünk is a szobánk felé. Nem volt nagy, egy francia ágy helyezkedett el pont középen, mellette két éjjeliszekrény és egy sor nagyobb szekrény. Meg persze egy fürdőszoba is található volt, amit a halvány barna színek uraltak.

Jeon Jungkook || jikook/kookmin ✓Where stories live. Discover now