2005.08.11.
-Anya azt mondta, hogy az iskola előtt még el visz az állatkertbe. Téged is el akar hívni, csak előtte beszél az anyukáddal.-Néztem Jungkook-ra, aki csillogó szemekkel nézett rám.
-Tényleg? És akkor ott vannak dínók?-Kérdezte egy hatalmas mosollyal az arcán.
-A dínók már ki haltak.-Néztem rá, mire lebiggyesztette pici ajkait.-De vannak oroszlánok. Meg hosszú nyakú pöttyös zsiráfok. Anya azt mondta meg lehet etetni őket.-Nyújtottam ki a kezem, mire nevetve rám ugrott és el kezdett visítozni.
-A zsiráf nyelve csikiz. Azt mondta az óvodában Seo néni. Így ni!-Mondta, majd kicsi kezecskéjét bevezette pólóm alá és elkezdett csikizni. Könnyezve vergődtem alatta és azt sem tudtam, hogy mégis mit csináljak. Nem kaptam levegőt és így nem tudtam szólni, hogy hagyja abba, ráadásul annyira nevettem, hogy amúgy sem értette volna meg.
Ekkor anya meg jelent a nappaliban, majd Jungkook apró testét felvette az ölébe.
-Hé Gguk, terrorizálod Chim-et?-Mosolygott rá, miközben én éppen mély levegőket próbáltam venni.
-Én nem. Csak meg mutattam neki, hogy a zsiráf nyelve hogyan fogja csikizni a kezét, ha meg eteti.-Mutogatott hevesen. Anya le tette az öléből, majd segített nekem fel kelni a földről és egy-egy puszit a nyomott a fejünkre.
-Csak okosan játszatok!-Mosolyodott el, majd vissza sétált a konyhába.
-Nézd! Megy a kedvenc mesém.-Tapsikolt, majd magával húzott a kanapéhoz.
●●●●
2020.04.13.
Hajamba túrva ültem a gépem előtt, miközben azon agyaltam, hogy mégis hogyan tudnék hamarabb haza menni? Mivel Han szombaton ki akadt rám, arra gondoltam, hogy elvinném este vacsorázni, de előtte otthon meg lepem.
Először az ugrott be, hogy majd Jungkook-ra bízom az én papírjaim töredékét, de nem akartam már az első nap úgy le fárasztni, hogy egy hulla legyen, így csak arra gondoltam, hogy majd szünetben is dolgozom.
-Jó reggelt Park!-Lépett be gondolataim főszereplője az ajtón, mire fel néztem a papírjaim közül.
-Maximum Mr.Park, és neked is. Legközelebb kérlek kopogj!-Mutattam az ajtó felé, majd ismét a papírjaim kezdtem bújni.
-Persze.-Mondta kissé gúnyosan és nyakamat rá mertem volna tenni, hogy még a szemeit is meg forgatta.
-Mit akarsz?-Tettem le tollam, majd bele túrtam hajamba és úgy néztem fel rá.
-Semmi különöset, csak nem jött munka. Esetleg mehetek is haza?-Húzta fel szemöldökét, mire sóhajtottam egyet.
-Francért fizetek Siu-nak, ha ennyit sem képes meg tenni?-Téptem fel az ajtómat, majd az eggyel lejjebb lévő szint felé vettem az irányt és idegesen léptem be a lány irodájába.
-Oh, Mr.Park..!-Állt fel székéből, majd gyorsan meg igazította magán az inget.
-Tudtommal neked kellett volna a papír munkát Jungkook-nak oda adni, nem? Miért nincsen még nála, hm?-Húztam fel egyik szemöldököm, miközben az asztalán támaszkodtam. Zavartan nézett oldalra és villám sebességel vett elő egy halom papír kupacot, majd felém nyújtotta.
YOU ARE READING
Jeon Jungkook || jikook/kookmin ✓
FanfictionJeon Jungkook egy 20 éves férfi, aki Japánból tér vissza hazájába, Koreába. Barátnője Kawashima Natsumi egy igazi ulzzang, így nem kérdés, hogy egy kicsit el van szállva magától, viszont Jungkook-ot ez nem izgatja. Park Jimin egy 22 éves férfi, aki...