Sokkolva állok a fotó terem ajtajában, és szinte már tátott szájjal figyelem az eseményeket. A bentlévőknek igazából fel sem tűnt, hogy plusz két személy van még, elvoltak maguknak.
Pár kamera a földön van és összetörve hevernek a padlón, miközben pár lámpa szintén mellettük helyezkedik el, nem is beszélve az egyik monitorról.
-...Úgyhogy nagyon gyorsan vegyél vegyél vissza magadból, mert itt nem te vagy az aki mindenkinek parancsolgat!-Hallottam meg Leila kiabáló mivoltát, majd Natsumi-ra néztem, aki vörös fejjel és kócos hajjal hallgatta, hogy éppen vele kiabálnak.
-Mi az, hogy vegyek vissza magamból? Mert te jobb lennél nálam? Azt hiszed ha Jimin nincs itt akkor te irányítod ezt az egész kócerájt? Ne hidd már azt, hogy van hatalmad felettünk!-Oktatta a hosszú hajú a szőkét, mire az vérben forgó szemekkel lekevert neki egy pofont.
-Úúú..-Húzta el a száját Jungkook.-Ez fájhatott.-Döntötte oldalra egy pillanatra a fejét.
-Lányok..-Szólaltam meg, ám egyik sem hallott meg. Natsumi hirtelen Leila-nak ment, ám arra nem számított, hogy a lány bizony járt harcművészetet tanulni. Egyetlen mozdulattal leteperte őt.
-Ha még egyszer nekem mersz támadni, vagy esetleg ki mersz oktatni..Eltöröm a kezed.-Sziszegte a szőke. Natsumi száját húzva próbálta lefejteni magáról a szőke kezeit, mellkasáról pedig a lábát, ám ez egyáltalán nem sikerült neki. Leila végül elengedte.
-Szólni fogok Jungkook-nak, és akkor majd nézhetsz..-Porolta le magát dühösen Natsumi.
-Nekem aztán hiába szólsz, tőlem azt csinálnak veled amit akarnak.-Szólt közbe Jungkook, mire minden szem ránk szegeződött. Leila beharapott alsóajakkal hajtotta le a fejét, Natsumi pedig meglepve nézett hol engem, hol pedig Kook-ot.
-Mr. Park..Örülök, hogy..-
-Nem kell!-Emeltem fel egyik kezem, mire minden szava abba maradt.-Takaríts fel! Ki vagy rúgva. Holnap reggel át adlak Yugyeom-nak.-Utasítottam, majd fejemmel biccentettem Leila-nak, aki már jött is utánam és Kook után.
Az irodámba érve frusztráltan mentem az asztalom mögé és arcomat megdörzsölve néztem ki a hatalmas ablakon.
-Jimin én nem akartam rosszat.-Szólt halkan Leila, mire leültem én is, majd ránézétem.
-Mi történt?-Sóhajtottam gondterhelten. Kook a székem mögé állva kezdte vállam masszírozni, hogy ne legyek annyira feszült, bár jelen esetben fel tudtam volna robbanni, annyira ideges voltam.
-Öhm..Szóval Siu kirohant a fotós teremből, hogy menjek és intézkedjek, mert Natsumi megint nem hajlandó együtt működni..-Kezdett bele, bár most először olyan lassan beszélt, hogy szerintem még maga sem hitte el. Talán fél egy kicsit tőlem, pedig semmi oka nincs rá.
-Igen? Tovább?-Könyököltem fel a fa asztal tetejére.
-Szóval én bementem és egyenesen Natsumi-hoz vettem az irányt, aki ugye háttal volt nekem. Azt hitte Siu vagyok, így mikor hozzá értem meglökött. Így borult le pár kamera és néhány lámpa is. Aztán veszekedni kezdtünk.-Hajtotta le a fejét.-Sajnálom Jimin!-Nézett szemeimbe.
-Jól van, minden rendben. Natsumi és te ki kell fizessétek a kamerákat. Mennyi is tört össze?-Nem akartam túl nagy "büntetést" rá szabni, de mégis csak én vagyok a főnök, és egy kis fegyelmet gyakorolnom kell rájuk. Különben is..Leila elég jól van fizetve, azt hiszem nem fog neki fájni.
-Négy..-Gondolkodott.
-Rendben. Legkésőbb hétfőre szeretném látni az összegeket. Most mehetsz Leila.
-Köszönöm. Sziasztok!-Intett egyet, majd halkan becsukva maga után az ajtót kilépett az irodámból.
-Arghh..-Egy morgás kíséretében "folytam" el a széken, mire Jungkook nevetve megfogta a karjaim és felhúzott a székből, hogy aztán karjai közé tudjon zárni.
-Haza megyünk?-Suttogta ajkaimra, mire egy bólintás volt a válaszom.
●●●●
-Szóval mit nézünk?-Ültem le Jungkook kanapéjára, de nem volt valami kényelmes. Mármint a kanapéval nem volt gondom, a ruhám volt kényelmetlen.-Kook ide adod a kocsi kulcsod?
-Minek?-Nézett rám értetlenül.
-Kényelmetlen a ruhám és a bőröndben szerintem van olyan ruha amit én nem használtam. Plusz itt meleg is van.-Magyaráztam.
-Jaa, hát..Most azért ne menj ki, vegyél ruhát a szekrényemből!-Rántotta meg a vállait, közben letette a nasikat a kis asztalra.-Kell lennie olyan ruhának ami rám kicsi. Gyere!-Ragadta meg kezem, majd a hálóba vezetett.
Azonnal kutakodni kezdett a nagy szekrényben, én pedig mögötte állva vártam, hogy végre át tudjak öltözni egy kényelmesebb ruhába. Nem sokkal később egy fekete pólót nyújtott felém.
-Nadrág?-Húztam fel egyik szemöldököm, de Ő csak becsukta a szekrény ajtót.
-Ne legyél telhetetlen.-Vigyorgott, ezzel megvillantva az imádott mosolyát. Egy szemforgatás közben és egy pici mosoly kíséretében lekaptam magamról a ruhákat majd felvettem Jungkook pólóját.
-Ez biztos, hogy kicsi rád?-Néztem rá, hiszen a pólója majdnem a combom közepéig leért.
-Nem, ez pont jó rám, de legalább nem kell nadrágot felvenned. Látod?-Fogta kezei közé derekam, mire nyakába akasztottam karjaim. Egy egyszerű mozdulattal felkapott az ölébe, majd egy lágy csókot kezdeményezett, amit egy szusszanással díjaztam.-Na menjünk!-Indult meg velem a nappali felé, ahol aztán a kanapéra feküdtünk és betakartuk magunkat.
●●●●
A film végénél már igencsak álmos lettem, így már kezdtem szinte elfolyni Jungkook-on.
-Chim, ne aludj el!-Rázott fel Kook, mire laposakat pislogva néztem fel rá.-Ennyire unalmas volt a film?-Simított ki arcomból egy hajtincset.
-Nem. Csak fáradt vagyok.-Ásítottam.
-Felrázzalak?-Vigyorgott Kook.
-Mi?-Ráncoltam össze szemöldököm. A következő pillanatban Kook kezei pólóm -pontosabban pólója-, alá vándoroltak, majd csikizni kezdtek. Visítva próbáltam tőle elkúszni, mígnem leestem a kanapéról. Kihasználva az alkalmat gyorsan futni kezdtem, de hát persze míg én kettőt lépek Ő egyet, így hát elég gyorsan elkapott. Mint egy krumpliszsákot; felkapott a vállára, majd a konyha felé vette az irányt, ahol aztán a pultra ültetett.
-Süssünk Brownie-t!
2021.02.03.
Ha tetszett a rész nyomd meg a csillagot, vagy kommentelj, hiszen innen tudom, hogy érdemes-e tovább írnom. Köszönöm, hogy elolvastad!❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Jeon Jungkook || jikook/kookmin ✓
Fiksi PenggemarJeon Jungkook egy 20 éves férfi, aki Japánból tér vissza hazájába, Koreába. Barátnője Kawashima Natsumi egy igazi ulzzang, így nem kérdés, hogy egy kicsit el van szállva magától, viszont Jungkook-ot ez nem izgatja. Park Jimin egy 22 éves férfi, aki...