9.rész

2K 154 8
                                    

2011.07.24.

Lefeküdtem a földre, majd a felhőket kezdtem vizslatni. Az összeset szemügyre vettem, és azt találgattam, hogy melyiknek milyen alakja van.

-Chim!-Állt meg fölöttem Jungkook, mire ráemeltem tekintetem, és kérdőn néztem rá.-Arra gondoltam, hogy valamikor nem megyünk el a vidámparkba?-Feküdt mellém, majd megfogta a kezem és maga mellé engedte.

-Mármint anyáék nélkül?-Fordítottam felé a fejem.

-Neem, nem nélkülük. Amúgy sem engednének el úgy.-Sóhajtott egy nagyot.

-Én benne vagyok.-Bólintottam egyet, mire mosolyogva el motyogott egy 'Ez az..'-t.

-Nézd!-Emeltem fel össze kulcsolt kezünket.-Annak a felhőnek nyuszi alakja van. Te is egy nyuszi vagy.-Böktem meg orrát, mire nevetve nézett rám.

-Nem is vagyok nyuszi.-Nézett rám, de a mosoly ott ült arcán.

-Dehogynem. A fogaid..Olyanok mint a nyusziknak. Amikor mosolyogsz nagyon aranyos látványt nyújtasz.-Vallottam be neki. Kissé belepirultam abba amit mondtam -magam sem tudom miért-, így inkább vissza fordultam a felhők felé. Jungkook viszont egy puszit nyomott az arcomra, majd beszaladt a házba, engem magamra hagyva ezernyi kérdéssel a fejemben.

●●●●

2020.04.23.

Szombat révén úgy döntöttem, hogy ma nem megyek be dolgozni. Végre elmegyek egy nyamvadt klubba, és jól le iszom magam. Oké, nem pont hozzám méltó viselkedés is ez, de mégis..Néha én nekem is jár, hogy kiengedjem a gőzt.

Napközben kitakarítottam a házat és főztem is, hogy ha esetleg haza tudok vergődni, akkor tudjak valamit enni is. Elvégre nem hiányzik, hogy majd másnap rosszul legyek.

Gyorsan letusoltam, hajat mostam és szárítottam, majd felvettem az új nadrágom és az egyik ingemet, amiket direkt erre a célra vettem. Úgy döntöttem, hogy gyalog megyek, elvégre úgy is fogok inni, felesleges lenne azzal mennem. Ott hagyni meg nem akarom, mert abból semmi jó nem származna. Így hát egy kicsit közelebbi szórakozóhelyre esett a választásom, ami nagyjából fél órára van innen gyalog. Azt bőven kibírom, amúgy sincs a sétával semmi problémám.

Magamhoz vettem a pénztárcám, a telefonom és a lakáskulcsot, majd már a házban sem voltam. Út közben azon gondolkodtam, hogy talán be újítok egy partnert a mai estére, elvégre már igencsak kéne egy ilyen fajta szórakozás is. Én is ember vagyok, nekem is meg vannak a szükségleteim.

Belépve a klubba egyből megcsapott a pia szag, amire kissé fintorogtam, bár ez inkább a különböző izzadság szagoknak volt köszönhető. A pult felé vettem az irányt és kezdésnek egy Soju-t kértem. Ivás közben szét néztem a helyen. A boxokban kisebb nagyobb társaságok, többségben a fiúk. Itt-ott smárol egy-két ember, a tánc parketten pedig csoda ha el fogok férni.

Lerugítok még egy pohár Whiskey-t a Soju mellé, majd úgy döntök, hogy egy kicsit be vetem magam és táncolok. Be állok az ember sereg közé, majd a zene ritmusára kezdem a csípőmet ringatni. Teljes mértékben átadom magam a zenének és nem is nagyon figyelek semmire a zenén kívül egészen addig, amíg egy kar nem fonódik derekamra. Hátulról préselődik nekem, és végül fülemhez hajol, majd mély orgánumán kezd beszélni hozzám.

-Kitűnő mozgásod van, Park!-Igazából meg sem lepődöm, hogy tisztában van a nevemmel, hiszen a cégem eléggé közismert Seoul-ban, és ezáltal én is.

Jeon Jungkook || jikook/kookmin ✓Where stories live. Discover now