Gif'teki prensimiz John...
( Gücü şimşek kontrolü ) 🖤■
" Luna , kalk artık aşkocum yaa... Kahvaltı yapalım açlıktan ölürüz akşama kadar yoksa "
Başımın dibinde yine ve yine bağıran Vanessa'yı öldürmek istesemde kendime hakim olarak yavaşça yataktan kalktım ve banyoya ilerledim.
Elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladıktan sonra saçlarımı da at kuyruğu yaparak çıktığım banyodan dolabıma ilerleyip içinden kısa siyah tayt ve oversize siyah bir sweat çıkartmıştım.Hızla eşofman takımını üstümden çıkartıp aldığım kiyafetleri giydiğimde siyah spor ayakkabılarımı da ayağıma geçirip mutlu gözlerle beni izleyen Vanessa'nın yanına ilerleyerek odadan çıktım.
Yemekhaneden içeriye girdiğimizde fazla dolu olmayan sıraya girip orta boy bir kahvaltı tabağı alarak boş bir masaya geçip oturdum. Peşimden Vanessa da geldiğinde kahvaltımızı yapmaya başlamıştık...
Yanımızda çekilen sandalyelerle Evan'ların da bizimle kahvaltıya başlaması gözlerimi devirmeme sebebiyet vermişti...
" Günaydın ve afiyet olsun kızlar " diyerek neşeli sesiyle konuşmaya başlayan Hero'ya cevap vermek yerine yemeğimi yemeye devam etmiştim.
Benim yerime de çok geçmeden cevap veren Vanessa halinden gayet memnun görünüyordu." Günaydın... size de afiyet olsun "
Kahvaltılarımız bitene kadar kimseden çıt çıkmamıştı. Kahvaltımız bittiğinde konuşmaya başladım.
" Yarın erkenden yola çıkıyoruz... Kim kimle görüşüyorsa görüşsün. "
Sözlerim bittiğinde ayağa kalkarak bahçeye çıkmak için adımlamaya başladım.
Behçeye çıktığımda boş olan bir alana geçerek Renayt'ı çağırmıştım.' Renayt beni gelip alır mısın ? '
Saniyeler geçmeden devasa gövdesiyle önümde beliren ejderhamın kafasına ilk önce ufak bir öpücük kondurup sonrada havalanarak sırtına bindim.
" Gidelim " diyerek ufak bir komut verdiğimde hızla gökyüzüne yükselen Renayt benimle konuşmayı da ihmal etmemişti.
' Yarın yola çıkacağını biliyorum kudretlim. Sana gideceğin yerlerin bir haritasını çıkarttım. Eve gidince daha detaylı konuşuruz zaten...'
Renayt'ın dediklerine sessiz kalarak sadece eve gitmeyi beklemiştim. Eve gidince uzun uzun konuşurduk nasıl olsa...
Yere inen Renayt'tan sonra bende rahatça sırtından inip yanımıza gelen diğer ejderlerimi sevmeye başladım.
○○○
' Her nerde olursan ol hangimize ihtiyacın varsa onu çağırabilirsin Ay ışığım...' diyen Renayt'a kafamı olumlu anlamda sallayıp yönümü Piter'a çevirdim ve
" Piter , Zihnime girip Alex hocayı kodlamanı istiyorum... Biz gittikten sonra her hangi bir olayda bana ulaşmak istediği zaman ışınlanıp yanıma gelerek beni alıp geri götürebilirsin. Bu sayede her hangi bir cadı saldırısında kimse zarar görmeden olaya el atabilirim. " dedim.
Dediklerimden sonra yanıma gelip koca kafasını bedenime sürten Piter , beni onaylamış ve
' Sen nasıl istersen minik tanrıçam ' demişti.
Kafasını biraz okşadıktan sonra elimdeki haritayla birlikte Renayt'ın yanına doğru adımlayıp sırtına bindim.
' Sizleri özleyeceğim bebeklerim kendinize iyi bakın...'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTSANMIŞ VARİS
FantasyAy Tanrıçasının varisi , Son ejder soyunun süvarisi Luna Santana... Cadıların laneti ve çözmesi gereken büyük bir kehanetin kor alevleri içine , anlamadığı bir anda düşen Luna , bilmediği bir çok kapıyı da beraberinde açacak ve tüm sırları açığa çık...