-26-

17.1K 1.7K 186
                                    

Sabah uykunun bedenimi terketmesiyle birlikte uyanıp yataktan kalkmak zorunda kalmıştım.
Banyoya ilerleyerek tüm rutin işlerimi hallettikten sonra siyah eşofman takımlarımı ve sporlarımı giyip saçlarımı da at kuyruğu yaptıktan sonra Vanessa'nın yatağına doğru adımlamaya başladım.

Elimle bir kaç kere kolunu dürttükten sonra yüksek sesle

" Kalk kelebek , antrenman var. " dedim ve kalkmasını beklemeye başladım.

" Ya kankacım sen niye bu saatte beni uyandırıyorsun yaaaa " diyen Vanessa'ya gözlerimi devirmiştim.

Henüz sabahın birazcık körüydü... Ama saatlerce çalısacak olmalarını göz önünde bulundurduğumuzda bu durum görmezden gelinebilecek derecede küçük bir ayrıntıydı.

Zorla yataktan kalkan arkadaşımı iterek banyoya soktuğumda , diğerlerini kaldırmak için odadan çıkmıştım.
Alt kata inerek erkekler koridorunda ilk önce Evan ve Daniel'in kaldığı odaya giderek gücümü kullanarak kapıyı açıp iceri girmiştim.

Yataklarında mışıl mışıl uyuyan ikiliyi uyandırmak için sehpadaki suyu bükerek başlarından aşağıya döktüm.

" Siktir " ( Evan )

" Ne oluyor lan " ( Daniel )

Verdikleri tepkilere güldüğümde ikisi de aynı anda kafasıni bana çevirmiş şaşkın bir şekilde bakmaya başlamışlardı.

" Bakmayın öyle melül melül... Antrenman var. 10 dakika içinde salonda olun." Diyerek odadan çıktım ve hemen karşılarındaki Hero ve John'un odasına ilerleyip girdim.

Yerde yatan John'u gördüğümde şaşırsamda acımadan aynı işlemi onlara da uygulamıştım.

" Has...." ( Hero )

" Ohhh yüzüm gözüm temizlendi " ( John )

Daniel beni gördüğü için rahat rahat küfür edememişti. John zaten delinin tekiydi. Üşengeç aptalı yüzünü yıkamaktan kurtardığım için neredeyse gelip sarılacaktı bana. Manyak!

" 10 dakika içinde spor salonunda olun. "

Cümlem bittikten sonra yine odadan çıkarak spor salonuna doğru adımlamaya başlamıştım.

●●●

10 dakikanın sonunda herkes spor salonunda olduğunda ciddi ifademi bozmadan konuşmaya başladım.

" İlk önce ikişerli gruplar halinde eşleşecek ve güçlerinizle savaşacaksınız. Sonrasında galip gelen kişiler aynı anda savaşıp birnirlerini alt etmeye çalışacaklar. Galibe kurdele yok. Ama en azından eksiklerinizi görerek üstüne çalışabileceksiniz. En sonunda da yine gruplar halinde ringe çıkarak dövüşeceğiz. Ben güç kullanma da olmayacağım. Ama dövüşte sayıyı tamamlamak için devreye gireceğim. Tamammıdır ? "

Cümlem bittiginde hepsi bir ağızdan beni onaylamış ve devam etmemi belirtmişti.
Eşleşmeyi yapmak adına tekrar konuşmaya başlamıştım.

" Evan senin gücün ateş elementi. Hero seninkisi ise buz kontrolü. Düşünmeme bile gerek kalmadı. İlk takımımsınız..."

Evan ve Hero dediklerimden sonra birbirlerine bakıp salonun bir köşesine geçmişlerdi.
Gözlerimi bu seferde Daniel ve John'un üzerine cevirdiğimde tekrar konuşmaya başladım.

" Daniel senin gücün toprak elementi. John seninkisi de şimşek kontrolü. Uyumunuzun iyi olacağı belli.... ayrıca etrafa fazla zarar vermemek adına bir diğer takımım da sizsiniz..."

Daniel ve John da sahanın bir tarafina geçtiğinde Vanessa'ya dönerek tebessüm ettim ve konuşmaya başladım.

" Şüphesiz burda kendini en iyi geliştirebilecek olan şanslılardan birisin Venas... Sen hepsiyle savaşacaksın. Daha açıklayıcı bir şekilde anlatacak olursam. Hem işlerini zorlaştıracaksın hemde alıştırma yapacaksın. Hepsinin önüne, ellerine , güçlerinin olduğu yere portallar aç. Yada ne istiyorsan işte... Sen daha iyi bilirsin. "

KUTSANMIŞ VARİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin