-27-

16.5K 1.5K 86
                                    

Uzandığım yatağımda kafama üşüşen arkadaşlarıma gözlerimi devirerek

" Ölüme yürümüyorum... korkak korkak bakmayın gözümün içine. Hem açılın nefes alamıyorum. " diyerek isyan ettim.

Dediklerimle tereddütsüz bir şekilde geri çekilen takımıma hafif tebessüm edip , gitmeyerek başımın ucunda gözlerimin içine pür dikkat bakan Evan'a ben de son kez bakarak gözlerimi kapattım ve Diana'ya seslendim.

Bir süre sonra zihnimin bulanmasıyla birlikte her zaman ki ormanda ayıldığımda , olduğum yerde oturarak beklemeye başladım.

Üstündeki kırmızı elbiseyle yanıma gelen Diana'ya tebessüm ederek oturmasını seyretmiştim.

" Güzel kızım benim... Beni çağırmanın nedeni nedir ? "

Diana'nın şefkatli sesi içime islerken falza uzatmadan cevap vermiştim.

" Wuta krallığının prensi Evan... takımımdan birisi kendisi. Ateş elementi gücüne sahip. Yani en azından şimdiye kadar sadece öyle sanıyorduk. Bugün büyü yaptı Diana... Son büyücü benim annemdi. Kaliçe Sarah annemden büyük diye biliyoruz. Düşündüm ki...."

Sözümü yarıda kesen şey Diana'nın kafasını olumlu anlamda sallamasıydı.

" Doğru düşünmüşsün Ayın kızı... Sarah annen Rayne'den büyük mü bilmem ama Annenden önceki büyücü de sandığın gibi Sarah'tı. Neden sakladığı hakkında bir fikrim yok. Ama özel bir gücü temsil eden her insanı tanırım. Prens Evan'ın büyü gücü de annesinden geliyor. "

Dedikleri tebessüm etmemi sağladığında merakla bir soru sordum.

" Ben neden annemden büyü gücü almadım o zaman..."

Tebessüm eden Diana elimi omzuma koyup okşadı ve

" Büyü gücün olsa da olur olmasa da... Düşündüğün ve yapmak istediğin herşeye sahip olabilirsin kızım. Çünkü sen Ay tanrıçasısın. " dedi ve ortadan kayboldu.

Bu sefer Ay tanrıçasının varisi dememişti bana... Ay tanrıçasısın demişti...

Kendimi uyandırmaya çalıştığımda kısa bir süre içinde karanlığa çekilmem bir olmuştu.

●●●

Gözlerimi kıtpıştırarak açmaya çalıştığımda kafamın dibinden ufak bir çığlık sesi gelmişti.

" Uyanıyor! "

Duyduğum ses Vanessa'ya aitti. Tamamen gözlerimi açarak yattığım yerden doğruldum. Herkes dibimde duruyordu.

Evan yavaşça yanıma gelip yatağımın kenarına oturdu ve gözlerimin içine bakmaya başladı.

" Kraliçe Sarah , annemden önceki büyücü " dedim hiç beklemeden.

Söylediklerime kafasını olumlu anlamda sallasayan Evan'ın çatılı kaşları ve düşünmekten morardığı göz altlarına kısa bir bakış atarak yataktan kalktım ve hemen karşımda duran Hero'ya

" Kaç saattir uyuyorum ? " diye sordum.

Sorumdan sonra saatine bakan Hero tebessüm ederek

" 36 saat " dedi.

Kafamı sallayarak hâlâ yatakta oturan Evan'ın omzuna dokunup bana odaklanmasını sağladım.

" Benimle gel. "

Evan kaşları her zamanki gibi çatık bir şekilde bana bakıp ayağa kalkarken diğerlerine dönüp

" Hepiniz ölü gibisiniz gidin yemek falan yiyip yatın... Kendinize de dikkat edin. Biz büyü ile ilgili bir kaç kitap bulmaya gidiyoruz. " dedim ve Evan ile birlikte odadan çıktık.

KUTSANMIŞ VARİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin