Ben ise kraliçenin dediklerine sadece tebessüm ederek merdivenleri tırmanmaya başlamıştım.
Luna :
Masaya geldiğimde Hero'nun yanına Evan'nın karşısına oturmuştum. Yemeklerin servis yapılmaya başlamasıyla konuşmaya başlayan Kralı dikkatle dinlemeye başladım." Bizi kırmayıp geldiğiniz için teşekkürler çocuklar. Sizin gibi cesur ve kendinden emin güçlü savaşçıları aramızda görmekten onur duyduk. Ve oğlum Hero sizin gibi arkadaşlara sahip olduğu içinde kendimi çok şanslı hissediyorum. "
Wannan Kralı görüntüsü gibi kibar bir adamdı. Konuşması ve bakışları nazikçe etrafta dolaşırken hepimiz söylediklerini onaylamıştık.
" Balo , ne için düzenlendi ? Bize bir bilgi verilmedi. "
Diyerek aklımdaki ilk soruyu sorduğumda Kral ilk önce merakla kaşlarını çatsa da sonradan tebessüm ederek cevap vermişti.
" Bu tür konularla alâkadar olman hoşuma gitti Luna... Biliyorsun yüz yıllardır kullanılmayan halkını da kendi halkımıza kattığımız Moanne Krallığı var. Tüm Krallıklar adına aldığımız bir kararla orayı kullanılabilir büyük bir kampüs haline getireceğiz. Bu da onun bir kutlaması. "
Dedikleriyle herkesin bakışları telaşla bana kayarken elimde tuttuğum çatal tuzla buz olmuştu. Sinirden kırmızıya dönmüş bakışlarımı Kral ve Kraliçeye dikmiştim. Hero'nun ailesi oldukları için zarar vermeyecektim ama sessizde kalamazdım.
" Benim krallığıma...Asla ve asla dokunamazsınız! "
Hero sakin kalmama minnetle teşekkür ederken dikkatimi şok içinde bana ve yeni gördükleri bileğime diken Kral ve kraliçeye vermiştim.
" Sen...sen Diana'nın varisi misin ? "
Kral'ın şokla sorduğu soruya net bir dille cevap vermiştim.
" Evet. Krallığımı savaştan sonra kuracağım. Buraya bir hiç uğruna gelmedim... Ya da oğlunuzun da içinde bulunduğu takımı oyun amaçlı kurmadım. Bugünün balosunu benim dönüş şerefime kutlarız artık. Onca emek boşa gitmemiş olur."
Dediklerime ikisi de şok olurken daha fazla bir şey demeyerek kabullenmelerini ve sindirmelerini beklemeye başlamıştım.
Hero'yla göz göze geldiğimde tebessüm ederek göz kırpmış ve teşekkürünü dile getirmeye çalışmıştı. Kafamı önemli degil dercesine olumsuz anlamda salladım ve önüme döndüm. Açlıktan resmen ölecektim!!!▪▪▪
Davetliler teker teker gelirken oturmuş boş boş etrafı incelemeye çalışıyorduk. Oldum olası nefret ederdim böyle şeylerden...
" Babam şoka girdi. Hâlâ etkisinde "
Hero kapıdan içeri girdiğinde gülerek konuşmayı da ihmal etmemişti.
Dediklerine cevap veren kişi Evan'dı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTSANMIŞ VARİS
FantasyAy Tanrıçasının varisi , Son ejder soyunun süvarisi Luna Santana... Cadıların laneti ve çözmesi gereken büyük bir kehanetin kor alevleri içine , anlamadığı bir anda düşen Luna , bilmediği bir çok kapıyı da beraberinde açacak ve tüm sırları açığa çık...