Geldiğimiz yer askerle dolu bir yerdi. Havanın karanlık olması bizi zorlarken etrafa da göz atmayı unutmamıştım. Askerlerin insanlara eziyet eder gibi hir halleri vardı. Kuvvetli bir kadın çığlığı sesi duyduğumda nerden geldiğini analmaya çalıştım.
Bizimkilerle göz göze geldiğimde hepimiz bir yerlere dağılırken ben de çığlık atan kızın yanına adımlamaya başlamıştım.
Hızlı hızlı yürürken arkamda bulunan ejderlerime sesli bir şekilde bağırmayı da ihmal etmemiştim." Zarar veren birini görürseniz. Bitirin! "
Ikisi de aynı anda kükreyerek dediklerimi onayladığında iki askerin sıkıştırdığı kızın yanına giderek elimi uzatıp ikisini de duvara çakmıştım. Onlar oldukları yere yığılırken sarı kısa saçlı olan ağlamaktan helak olmuş kızın yanına giderek
" Gel seni evine götüreyim. " dedim.
Yanımda ilerlemeye başladığında ettiği teşekkürleri duymamaya çalışıyordum. Taştan örülü bir eve geldiğimizde yine içeri de askerlerin olduğu belliydi...
" Babaaa.." yanımdaki kızın evin içine doğru haykırarak girmesiyle bende hızla girerek baba dediği adamı bir askerin elinden kurtarmıştım.
Kapının önünde bulunan kızın arkasından gelen askerleri gördüğümde kızı öldüreceklerini anlamıştım. Hızla elime aldığım çakıları askerele fırlattım.
Luna Temsili...
Karşımdaki kız koşarak ilk önce bana sonra da babasına sarıldıktan sonra bulunduğum yerden çıkarak bizimkilerden birini bulmak için hızli adimlarla yürümeye başlamıştım.
Karşıda cesurca savaşan Thomas'ı gördüğümde hızla yanına gidip yardım ederek bir şeyi var mı yok mu diye kontrol ettim.
Ejderlerime baktığımda ortalığı dağıtarak herkesi dizginlemeye çalıştıklarını görmüştüm.
Yanımıza gelen Evan ve Hero'ya bir bakış atarak" John ve Daniel nerde ? Diye sordum.
Daha karşımdaki adamlar cevap vermeden yanımıza gelen John'larla birlikte konuşmaya başladım.
" Burda da değil. Gidelim hadi..."
Beni onaylayarak yürümeye başlayan adamlarla birlikte bende ejderlerime komut vererek yanımıza gelmelerini beklemiştim.
Yine geçen seferki gibi sıralandığımızda havalanmaya başlayan ejderimle gözlerimi kapatmıştım.
Tek ümidim gideceğimiz bu son yerdi.▪▪▪
Piter'ın sırtında özgürce uçarken Vanessa'yı aklımdan çıkaramıyordum... Güçlü bir kızsın sen Vanes! Dayan...
Piter temsili :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTSANMIŞ VARİS
FantasyAy Tanrıçasının varisi , Son ejder soyunun süvarisi Luna Santana... Cadıların laneti ve çözmesi gereken büyük bir kehanetin kor alevleri içine , anlamadığı bir anda düşen Luna , bilmediği bir çok kapıyı da beraberinde açacak ve tüm sırları açığa çık...