Aşina olduğum ormana iniş yaptığımızda fazla beklemeden havalanarak yere indim ve ejderimin devasa bedenine ufak bir öpücük bıraktım.
" Teşekkür ederim Renayt "
' Sen yeter ki iste kıymetlim. Dünyayı önüne serelim. '
Renayt'ın dedikleriyle kocaman gülerek bana sabırsızca bakan ejderlerimin sırtlarındaki çocukları tek hamlede aşağıya indirmiştim.
" Sakince bir köşede beni bekleyin. Tek birinizi olduğunuz yerde görmezsem kötü olur. Hepiniz bana emanetsiniz. "
Cümlem bittiğinde önüme ışınlanan ejderim Piter'ın sabırsızca devasa kafasını vüvuduma sürmesini izlemeye başladım. Beni fazlasıyla özledikleri belliydi...
Hepsini teker teker sevdikten sonra öğrencilerimi işaret edip
" Kısa bir süreliğine hepsi benim öğrencilerim. Bir ay boyunca buraya gelip ders çalıştıracağım. Sizin için sorun olur mu Renayt ? " diye sordum.
Zihnimde hissettiğim sese odaklanarak ejderimin dediklerini dinlemeye başladım.
' Olmaz Ay ışığım. Bize seslenmen yeterli... gelir sizi alırız. '
Cümlesi biten ejderime baş selamı vererek öğrencilerimin yanına adımladım.
Hepsi şok içinde ejderlerimle beni izlemiş ve yerlerinden hiç kıpırdamamışlardı." Resmen yıllar sonra herkese hava atarak analatacağım büyük bir olay yaşıyorum şuan " diyerek heyecanını bastırmayan Benedic'e ufak bir tebessüm göndererek
" Neymiş o olay " diye sordum.
" Ay tanrıçası bizim öğretmenimizdi, Ejderhalarına bindik , bizi çalıştırmak için ejderlerinin evine getirdi diyeceğim... bunlar çok efsanevi şeyler çok şanslıyız..."
Benedic'in cümlesi bittiğinde sadece kafamı olumlu anlamda sallayarak hepsine aralıklarla yere oturmalarını söyledim.
Dediğimi yaptıklarında bende oturup konuşmaya başladım." Şimdi bana sırayla güçlerinizi söyleyin. "
Dediğimden sonra hepsi sırayla güçlerini söylemeye başlamıştı.
" Görünmezlik " ( Jake ) / 16
" Elektrik " ( Benedic ) / 16
" Duvarlardan geçebilme " ( Marcus ) / 15
" Telepati " ( Thomas ) / 17
" Geleceği görme " ( Eva ) / 8
" Lazer ışını " ( Clara ) / 15
Diye devam ediyordu....
Hepsinin gücünü öğrendikten sonra konuşmaya başladım.
" Çoğunuzun gücü kontrol altına alınabilecek güçler. Yapmam gereken tek şey bunu nasıl yapabileceğinizi göstermek."
Ilk önce sıranin başındaki John'u yanıma çağırdım. Önüme oturduğunda gözlerini benden ayırmamasını istedim.
" İlk önce gözlerimi kapatıyorum... Sonra aklımdaki tüm düşünceyi siliyorum ve zihnimden bir tek gücümü geçiriyorum. Böylelikle damarlarımda akan tek şey gücüm oluyor "
Sözüm bittiğinde saydam bir hal alarak görünmez olmuştum bile...
Hepsinin ağzından oha kelimesi çıkarken görünmezliği yok ederek konusmaya başladım." Korkmayın gençler hayalet değilim... Sadece maddeye hüküm gücüm var ve maddeleri manipüle edebildiğimden evrendeki tüm güçleri kullanabiliyor daha doğrusu hükmedebiliyorum. Size de dolaylı yoldan gücünüzü göstererek yardımcı olacağım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTSANMIŞ VARİS
FantasyAy Tanrıçasının varisi , Son ejder soyunun süvarisi Luna Santana... Cadıların laneti ve çözmesi gereken büyük bir kehanetin kor alevleri içine , anlamadığı bir anda düşen Luna , bilmediği bir çok kapıyı da beraberinde açacak ve tüm sırları açığa çık...