Tebessüm ederek yanıma gelen Clara yere oturdu ve gözlerini kapattı.
Elimi uzatıp gözlerini açması için gözlerine dokundum ve açmasını bekledim. Açtığında ise konuşmaya başladım." Seninde sakinliğe ihtiyacın yok Clara. Sadece gücü ellerine ver. " dedim ve elimi uzatıp az önce yaptığım masayı havalandırarak ileriye götürüp konuşmaya devam ettim.
" Ve o masayı ortadan ikiye böl. Yapabileceğine inan yeter. "
Beş veya altıncı denemesinde başarılı olan Clara yerine geçerken diğer öğrencilerle derse devam etmiştim.
●●●
" Hadi gençler okula gidiyoruz. 5 dakika içinde toparlanın... Thomas sen bir dakika yanıma gel. "
Cümlemin sonunda neden derste onu yanıma çağırmadığımı merak eden Thoması yanıma çağırmıştım.
Benden uzun görünen Thomas ağır adımlarla yanıma geldiğinde çatık kaşlarına çatık kaşlarımla karşılık verip
" Seninle derslerimiz özel olucak. Ne zaman çalışacağımızi sana haber veririm. " dedim.
Yine sorgular bir şekilde yüzüme bakan ergenin diyeceklerini dikkatle dinlemeye başlamıştım.
" Neden ? "
" Fazla soru sorma " diyerek sorusunu es geçtiğimde yanından ayrılarak toparlanmış beni bekleyen öğrencilerimin yanına adımladım.
Hepsi önümde dizildiğinde ben daha bir şey demeden Thomas Eva'yı kucağına almıştı bile.
Hepsini gelirken bindikleri ejderlerime yerleştirdiğimde bende Renayt'a binerek yola çıkmaya başlamıştım.●●●
" Sınıfınıza geçip sessizce oturun. Son ders zili çalmadanda dışarı adımınızı atmayın. Dediğimin aksinde bir şey yaparsanız. Fena olur. "
Çocukları okula bıraktıktan ve iyice tembihledikten sonra eve doğru adımlamaya başlamıştım. Üstümde ağır bir yorgunluk vardı. Hemen uyuyup dinlenmek istiyordum.
Nihayet eve girdiğimde salonda bir tek Hero'yu görmüştüm. Ağır adımlarla yanına ilerleyip kendimi oturduğu koltuğun yanındaki tekli koltuğa bıraktım.
Daldığı yerden gözlerini çevirip bana bakan arkadaşım geldiğimi anca farkediyor gibiydi...
" Hoşgeldin kaptan. " diyerek tebessüm eden Hero'ya bende tebessüm edip cevap verdim.
" Hoşbuldum. Diğerleri nerde ? "
" Hepsi odasında güzelim.... Off yorucu bir gündü dökülüyorum resmen yaa "
Dediklerine biraz güldükten sonra ayaklanmıştım.
" Bende yorgunum. Zıbarmaya gidelim hadi..."
Dediğimden sonra kahkaha atan arkadaşım her ne kadar kızacağımı bilse de kolunu omzuma atmış kendiyle beni de merdivenlerden çıkarmaya başlamıştı.
Odamın önüne geldiğimde elimi başıma götürüp geri indirdim. Bu selam verme şeklimdi. İçeri girerkende göz kırpıp giden dostumu izlemiştim.
İster istemez yorulmuştum ve ciddi anlamda uyumam gerekliydi. Kendimi yatağa attığımda uykunun kollarına çekilmem uzun sürmemişti.
●●●
Alarmımın çalmasıyla uyanmış bir güne daha lanet okumuştum...
Bugün okulda 3. Haftayı neredeyse bitirmiştik. Casus'un benim sınıfımda olmadığına emin olmakla birlikte bizimkilerin birinin sınıfında olduğu fikrindeydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTSANMIŞ VARİS
FantasyAy Tanrıçasının varisi , Son ejder soyunun süvarisi Luna Santana... Cadıların laneti ve çözmesi gereken büyük bir kehanetin kor alevleri içine , anlamadığı bir anda düşen Luna , bilmediği bir çok kapıyı da beraberinde açacak ve tüm sırları açığa çık...