Okulun bahçesine geldiğimizde ormandan aldığımız tayfaya Lorna hanımın odasına kadar eşlik etmiştik. Neredeyse sabah oluyordu. Yorgun bedenimi görmezden gelmek istemediğim için bizimkilere odama çıkacağımı söyleyip gitmiştim.Üstüme eşofman takımımı giyinip kendimi yatağıma attığımda zaman bir iki saniyeleğine durmuştu sanki...Tüm bedenimde rahatlama hissetmiştim.
▪▪▪
Çığlık sesleriyle kalktığım yatağımdan Vanessa'yı da kaldırmıştım.
Ikimizde anlamazca birbirimize bakarken Vanes'e hızla Evan'larin odasına portal açmasını söyledim. Dün hepsi aynı odada kalacaktı...
Geldiğim odada kimseyi göremezken telaşla kendi üstüme ve kelebeğimin üstüne zırhlı kıyafetlerimizi geçirmiş portalla bahçeye geçiş yapmıştık.
Cadıların saldırdığı gerçeğiyle koşarak yanıma gelen Evan'a sorarcasına baktım.
" Saldırı altındayız. Yeni saldırdılar bir bukadarı da geliyor... Bizim kiyafetleri de giydir sana zahmet yavrum. "
Evan'ın dedikleriyle elimi kaldırıp etrafımda duran takımımın komple üstünü değiştirmiştim.
" Herkes kendine bir yer belirlesin. Vanes sen okulu boşaltmaya bak. Senin ilk görevin bu. Geri kalan herkes kendini koruyamayanları korusun ve o cadıları gebertsin. Ruh hayvanlarınızı çağırmayı unutmayın. Kendinize çok dikkat edin! "
Dediklerimi onaylayan takımıma son kez bakıp kollarımı açtım. Bana ya da her hangi birimize bir şey olursa son kez sarılıp vedalaşmak en iyisiydi...
YAZARDAN DEVAM :
Son sarılmalarından sonra dağılan takım sürekli gelen cadilara saldırmaya başlamıştı. Bu savaşın oncekiler kadar kolay olmayacağıni hepsi biliyordu. Luna içinden ejderhalarina seslendi.
" Gelin bebeklerim...Zamanı geldi! "
' Geliyoruz kıymetlim kendini koru! '
Ejderlerinden aldığı cevapla birlikte üzerine gelen bir kaç cadıyı ellerini kaldırarak toza ceviren Luna etrafına göz gezdirerek yardıma ihtiyacı olan insanlarin yanına ilerlemişti.
Luna temsili :
Evan ise heryeri ateşe vermiş üzerine gelen beş altı cadıyı küle çeviriyordu.Evan temsili :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTSANMIŞ VARİS
FantasyAy Tanrıçasının varisi , Son ejder soyunun süvarisi Luna Santana... Cadıların laneti ve çözmesi gereken büyük bir kehanetin kor alevleri içine , anlamadığı bir anda düşen Luna , bilmediği bir çok kapıyı da beraberinde açacak ve tüm sırları açığa çık...