Az önce kalkmak zorunda kaldığım banka geri oturduğumda takım da benimle birlikte yerlerine kurulmuştu." Yok yok. Ben burdan katil olarak ayrılacağım. " diyerek sinirimi belli ettiğimde gözüm ister istemez Evan'a kaymıştı.
Kendini zor tuttuğu belliydi... Her an birini öldürebilecek sinire sahip olan angut etrafına delici bakışlar atarak birinen dalmaya yer arıyor gibiydi.
" Gücünün tamamını bilmeseler de ne kadar güçlü olduģunun farkındalar güzelim. Çekememelerinin sebebi bu. " diyerek bana cevap veren Hero'ya bir şey demeden ellerimle yüzümü sıvazlamıştım.
" Hiç bir sey yemedin sen kuzum. Gel bir şeyler yiyelim hadi " diyen Vanessa'ya tam hayır diyecekken yanımıza koşarak gelen bir erkekle birlikte susarak tüm ciddiyetimi ona vermiştim.
Hero'nun kollarından tutarak nefes almaya çalışıp konuşmaya başlayan çocuk hepimizi telaşlandırmaya yetmişti.
" Prensim... Wannan krallığından geliyorum. Bunu söylemek benim için çok zor ama ne yazik ki şuan büyük bir saldırı altındayız. Galderalar sarayımızı işgal etmek üzereler."
Çocuğun söylediklerinden sonra bize kısa bir bakış atarak Vanessa'nın koluna yapışan Hero endişeli bir şekilde konuşmaya başlamıştı.
" Beni saraya götürebilir misin Vanes? Ailemi korumak zorundayım..."
Vanessa'nın kafasını olumlu anlamda sallamasıyla birlikte hepimiz açtığı portala girmek için hamlede bulunmuştuk.
Hero tebessümle takıma baktıktan sonra portaldan geçmiş ve bizde geçtikten sonra gerçekten büyük bir savaşta olan saraya doğru ilerlemeye başlamıştık.
' William bir şifacıya ihtiyacım var. Birazdan bulunduğum konuma gel. '
Içimden ejderime seslendikten sonra en ön safta yerimi almış saraydan içeri adımımı atmıştım. Kolyeme dokunup ilk önce hepimizi kalkana aldığımda üzerimize gelen üstleri insan altları hayvan gövdesine benzeyen yaratıkları bir bir savurmaya baslamıştım.
Hepimiz birbirimizden ayrılarak ayrı ayrı bölgelere dağılmıştık. Böylesi daha iyi olacaktı...
●●●
YAZAR'DAN DEVAM :
Birbirlerinden ayrılan takım ayrı ayrı yerlere dağılmışlardı.
Luna Evan ile birlikte sarayın bir köşesine giderek kenara sıkışmış olan halka yardım etmek için Galderaları yok etmeye başlamıştı.
Geldiği bölgedeki fazlalıktan dolayı içindeki bütün ateşi çağırarak herkesi yok etmek isteyen Luna ellerini havaya kaldırarak tüm ateşi dışarı göndermiş ve çevresindeki tüm galderaları küle çevirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTSANMIŞ VARİS
FantasyAy Tanrıçasının varisi , Son ejder soyunun süvarisi Luna Santana... Cadıların laneti ve çözmesi gereken büyük bir kehanetin kor alevleri içine , anlamadığı bir anda düşen Luna , bilmediği bir çok kapıyı da beraberinde açacak ve tüm sırları açığa çık...