Yanıma gelen siyah kurtla birlikte oturduğum yerden kalkıp dizlerimin üstüne basarak zihninden bana konuşmasını sağlamaya çalıştım. İletişime geçebilirsem Evan'ı daha çabuk bulabilirdim...
Luna : ( Sezar...)
" Zihninden benimle konuş Sezar! Seni duyabilirim. "
Dediklerimle birlikte uluduktan sonra Sezar'ın kalın sesini işitmeye baslamıştım.
' Orman'ın sonunda bir kulübedeler. Benim ve Sare'nin altından kalkamayacağımız kadar çoklar. Evan ortaya çıkmamıza izin vermedi. Senin öldüğünle ilgili bir duru görü gösterdiler ona... Ölmek için elinden ne geliyorsa yapıyor. '
Sezar'ın dedikleriyle şoka girmiştim. Benim öldüğümümü sanıyordu... Gözlerim tekrardan dolmaya başladığında hızla ayağa kalkarak sırtına binmemi işaret eden kurdun sırtına binmiş ve beni Evan'ın yanına götürmesini beklemeyr başlamıştım.
Evan'dan devam :
İnanmak istemiyordum. Sevdiğim kızın öldüğüne inanmak istemiyordum... Gördüğüm her şeyi yalanlamak istiyordum...
Bana her bir görüntüyü en ince ayrıntısına kadar gösteren şerefsiz yine yanıma geldiği zaman diyeceklerini dinlemeye başlamıştım.
" O uğruna ağladığın kız şimdi yerin bin kat dibinde... Hadi bize planınızı anlat. O kız kimdi , neden ejderhaları var ? Ölü biri için savaşmak anlamsız olur değil mi Evan! "
Dedikleri sinir krizi geçirmemi sağladığında güçlerimi kullanamadığım için kendime lanetler etmeye başlamıştım.
Evan :
Annemin ölümünden sonra taş kalpli biri olmuş kimse için göz yaşı dökmemiştim. Ama Luna , o benim şu hayatta istediğim tek şeydi... Bir tek onun için ağlamış bir tek ona aşık olmuştum.
Dışardan gelen gürültülerle birlikte gözlerimi sıkıca kapatıp sadece ölmeyi dilemiştim.
Luna'dan devam :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTSANMIŞ VARİS
FantasyAy Tanrıçasının varisi , Son ejder soyunun süvarisi Luna Santana... Cadıların laneti ve çözmesi gereken büyük bir kehanetin kor alevleri içine , anlamadığı bir anda düşen Luna , bilmediği bir çok kapıyı da beraberinde açacak ve tüm sırları açığa çık...