Okul bahçesinden iceriye girdiğimizde neredeyse herkesin bahçede toplanmış dikkatle bizi izlediğini görmüştüm.
Daha fazla mal gibi dikilmeden ayaklarımı harekete geçirip herhangi bir şey olup olmadığını öğrenmek için Alex hocanın odasına doğru adımlamaya başladım.
Okul binasindan içeriye girdiğimde takımında peşimden geldiğini farketmiştim.
Kaşlarımı çatıp arkamı dönerek hafif bir tebessümle hepsine hitaben konuşmaya başlamıştım.
" Şimdilik görev tamamlandı takım. Herkes özgür bir şekilde önceki gibi hayatına devam edebilir. Benimle birlikte dolaşmanıza gerek yok. Hem burda kendinizi de tehlikeye atmazsınız... Dimi? "
Dediklerime mimik dahi kıpirdatmayan arkadaşlarıma bir şeyler söyleyin artık bakışı attığımda hepsi sırayla söze başlamıştı bile...
" Ben senin en best kankanım aşkom gidemem , prensler gidebilir. " diyerek işin icinden sıyrılan Vanessa'nın ardından John hafif bağırarak
" Neğ! O benim best kankam. Kendine gel paçoz. " demişti. Bunların ilişkilerine bayılıyordum.
İstifimi ve ciddiliğimi hiç bozmadan gözlerimi Evan'a çevirdiğim de konuşma bile konuşmadan cevabım belli der gibi eliyle Daniel'e söz hakkı vermişti.
" Kaptan ağır konuşuyorsun. Hepimiz aynı yola baş koyduk. Birlikteyiz artık. Ben bırkamam seni haberin olsun."
Daniel'in tebessüm ederek söylediği sözlerden sonra Hero sözü devralmış ve tek kelimeyle beni savuşturmuştu.
" Hadi kaptanım gidelim de şu Alex hocayı bir ziyaret edelim."
Hepsine ağır bir şekilde gözlerimi devirip Alex hocanın odasına doğru adımlarken bıkkınlıkla cevap vermiştim.
" Sizden kurtulmaya çalıştığımı cidden anlamıyorsunuz dimi lanet olasılar... "
" He he tamam Bebiş... Bizde seni çok seviyoruz. " diyerek yanağımı sıkmaya çalışan John yine beni delirtme peşindeydi. Benden yine ve yine yüz bulamayınca her zaman ki gidip sevdigi kıza yani Vanessa'ya dalaşmaya başladığında dikkatimi o deliden çekmiştim.
Arkamdan kısa bir süre de olsa kolunu omzuma atmaya çalışan Hero son sözlerini söylemişti.
" Sana eninde sonunde sizi seviyorum dedirttireceğim ulan. Kafaya koydum bir kere yapacağım... Yapacağım işte."
" Iyi be tamam rahat bırakın şimdi beni kafami siktiniz "
Son söylediğimle kahkaha atmaya başlayan takımıma her zaman ki donuk bakişlarımı göndererek önünde durduğum kapıyı tıklatarak içeri girdim.
Beni gören Alex hoca hemen ayağa kalkarak yanıma gelip sıkıca sarılmış ve
" Hoş geldiniz çocuklar... Başardığınızı ümid idiyorum. " demişti.
Alex hocanın dediklerine tebessüm edip diğerlerine sarılmasını fırsat bilip koltuklardan birine oturup cevap vermiştim.
" Beni tanımıyormuş gibi konuşuyorsun hocam... İstediğimi aldığımı göstermiştim oysaki. "
Sözlerime kaşlarını çatan deliler delisi hocam bir müddet sonra gülerek yanıtlamıştı beni.
" Biliyorum Deli kız... Başaracağından şüphem yoktu zaten. "
" Sıkıntı yaratacak her hangi bir durum olmadı değil mi ? " diye asıl soruyu sorduğumda kafasıni olumsuz bir sekilde sallayan Alex hoca
" Yok kaptanım , hiç bir sıkıntıyla karşılaşmadık." Demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTSANMIŞ VARİS
FantasyAy Tanrıçasının varisi , Son ejder soyunun süvarisi Luna Santana... Cadıların laneti ve çözmesi gereken büyük bir kehanetin kor alevleri içine , anlamadığı bir anda düşen Luna , bilmediği bir çok kapıyı da beraberinde açacak ve tüm sırları açığa çık...