-15-

20.4K 1.9K 97
                                    

Gif'teki prensimiz Daniel...
( Gücü toprak elementi ) 🖤

Geldiğimiz yer bomboş bir araziydi... Sadece bir tane saray bulunan bu bölgenin bomboş oluşu bir şeyler olacağının habercisi olsa da yapacak bir şey olmadığı için saraya doğru adımlamaya başladım.
Takım da beni takip etmeye başladığında sarayın önüne gelmiştik bile.

Tam sarayın kapısından içeri gireceğim sırada arkamda duyduğum gürültüyle kendimi geriye çevirip sesin geldiği yöne odaklandım.

Gördüklerim beni dumura uğratmıştı. Resmen birbirine girmiş kavga eden takım arkadaşlarımı gördüğümde sinirle kükredim. Daha fazla bu sacmalik devam ederse Evan delisi herkesi küle çevirecekti.

" Hemen kesin şunu! "

Dediklerimi duymadan sanki birinin yönetimi altında bulunan aptallara elimi uzatıp hepsini bir akım içine alarak zamanın durmasıni sağladım. Şu phoenix gücü varya , fazla iyi bir güçtü....

Onlara zaman durduğunda , kendimi saraya çevirerek hızla iceri girmeye başladım.

Sağ elimi uzatarak kapının uçmasını sağladığımda içeride gördüklerim biraz şasırmama sebep olmuştu.
Kulakları sivri biraz çirkin görünen insanlarla dolu sarayı bomboş sanmak zaten başlı başina bir salaklıktı.

İyi de Evanlar o hâle nasıl gelmişti...

Bir kaç adım daha attığımda diğer insanlardan biraz daha heybetli duran bir adamın karşıma çıkmasıyla olduğum yerde kalıp dimdik bir şekilde karşısında geçtim.

Hepsi şok olmuş gözlerle bana bakarken bu saćma durumu daha fazla uzatmadan söze başlamıştım.

" Son Ejder kılıcını almaya geldim. " diyerek sözlerimi sonlandırdığımda elf olduğunu tahmin ettiğim adam bir kaç adım öne çıkarak sözü devraldı.

" Zihnine giremediğimiz gibi zamanı bükebildiğini öğrendik çocuk. Auran fazlasıyla güçlü. Gücününün fazlalığını hissedebiliyorum , ve inan bu yüzden sana asla o kılıcı vermem."

Sözleri bittiğinde bir kaç adım bana yaklaşan adamın peşinden halkıda bana yaklaşmaya başlamıştı.

Korkusuz bir şekilde bende adama yaklaştığımda sinirle sözlerime devam ettim.

" O kılıcı ininizde saklayarak tarihi esere çeviremezsiniz. Dünyanın sonu geliyor ve inan ben küçük bir pire için kocaman bir yorganı yakmam. Zorluk çıkartmadan getir. Yoksa ben kötü kullanarak alacağım. "

Yüz şekli değişen adam gözlerimin renginin değişmesine şok olmuş gibiydi... Eliyle arkadaki bir askere işaret etmiş ve getirmesini emretmişti.

Elimi kaldırıp arkada hala donuk duran arkadaşlarımı eski haline çevirerek kolyeme dokunup kalkana aldım.
Böylelikle kimse zihinlerine giremeyecekti.
Şok olmuş bir şekilde kendilerine bakan takımıma ufak bir göz isareti yapıp oldukları yerde durmalarını işaret ettim.

10 dakikanın sonunda elinde pas tutmuş kötü bir kılıçla gelen adam kılıcı elime uzatıp geri çekilmişti.

" 10 dakikan var çocuk. Kılıç zaten yerine geri dönecek. Sahibi bile gelip götüremedi o kılıcı burdan. Boş hayaller kurma. " diyerek söylenen adama ufak bir bakış atıp kılıçla avucumun içine ufak bir kesik attım. Ve avucumu sıkarak kanı kılıcın demirine akıttım. "

Kanımın üstüne akmasıyla birlikte parlak mavi ve lacivert karışımı bir renk alarak üstündeki şekilleriyle efsane bir kılıç haline gelen Alberto'nun kılıcı , resmen göz alacak bir güzelliğe bürünmüştü. Kılıcı ejderimin kendi rengindeydi...

KUTSANMIŞ VARİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin