Kuvvetli bir bağırış sesi duyduğumda hızla gözlerimi aralayıp ne olduğunu anlamaya çalışmıştım. Birden uyku bedenimi terkedince tüylerim diken diken olmuştu...
Olan biteni anlamaya çalışıyordum. Piter'ın kanatlarının altında olmam ve Evan'ın iki metre uzakta yerde öylece sinirle yatıyor olması dışında bir sıkıntı yoktu...
" Yavrum , söyle o ejderhana beni bir daha anasının nikahına kadar fırlatmasın! "
Evan'ın bana yavrum demesine mi yanmalıydım , yoksa Piter'ın kıskançlık yapıp Evan'ı yanımdan alıp fırlatmasına mı ?
Gülerek Piter'a baktım ve kaşlarımı çatarak
" Evan'a zarar vermek yok oğlum! Anlaştık mı ? " dedim.
İlk başta umursamıyormuş gibi devasa bedenini başka yöne çevirse de sonradan dayanamayıp kükreyerek
" Sen nasıl istersen öyle olsun meleğim..." demişti...
Kırk yıl düşünsem ejderhamın beni sevgilimden kıskanacağı aklımın ucundan bile geçmezdi.
Adımlarımı hızlandırıp Evan'ın yanına gittiğimde bir şeyi olmadığını görmüştüm. Sesten dolayı uyanan takımla birlikte toparlanarak gitmeye karar vermiştik.
" Renayt dikkatli olun oğlum! " diyerek son kez ejderimin bedenine ufak bir öpücük kondurduğumda konuşmaya başlayan Renayt'ı dikkatle dinlemiştim.
" Sen dikkatli ol Kudretlim! Sen iyiysen biz de iyiyiz "
Dediklerine olumlu anlamda kafa salladıktan sonra Vanessa'nın okula açtığı portaldan geçerek saniyeler içinde okula geçiş yapmıştım.
Okul bahçesinde gördüğüm kalabalıkla birlikte merakla o yöne ilerlemeye başladığımda minik bir bedenin bana dönmesiyle olduğum yerde kaldım. Thomas'ta benimle aynı durumdayken bağırma sesiyle Eva'ya dönmüştüm.
" Luna ablaa "
Eva'nın koşarak kucağıma atlamasından sonra idrak ettiğim gerçekle diğer öğrencilerimin yanına ilerlemeye başladım.
" Bu ziyaretinizi neye borçluyuz ? "
Sözlerim bittiğinde arkası dönük olan öğrencilerim neşeyle bana dönmüştü. Bir kısmı Thomas'a bir kısmıda bana sarılmıştı.
" Bu okula geçiş yapmak zorunda kaldık hocam. Diğer akademiye yeni öğrenciler gelince biz de buraya gelmek için gönüllü olduk. "
Jake'in dediklerine kafamı olumlu anlamda sallayarak kucağımdaki Eva'yı yere indirdim. Bedenimi Thomas'a çevirip
" Sen yerleşmelerine yardım et. Bir sıkıntıları olsun istemiyorum..." dedim.
Bahçeden okula geçiş yapan eski öğrencilerimle birlikte arkamdaki arkadaşlarıma dönerek şaşkınlığımı gizleyememiştim.
Hero ölüyormuş gibi kendini Evan'ın kollarına attığında ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordum.
" Siz acıkmadınız mı ? Resmen midem kurudu burda. "
Evan'ın üstünden atılmasıyla beraber benim ve Vanessa'nın kolundan tutarak yürütmeye başlamıştı.
" Ben kızçelerimle gider yerim. Siz gelmeyin."
Hero şebek bir şekilde konuştuğunda biraz arkamızda kalan Evan ve John koşarak yanımıza gelmişlerdi. Bir şey dememiştim. Ben de açlıktan ölecektim çünkü.
Daniel de geldiğinde yemekhaneye gelmiştik bile... Ben , Daniel ve Evan masaya otururken Vanes , John ve Hero da yemekleri almaya gitmişlerdi.
Kısa bir sürenin ardından sinirli bir şekilde konuşarak gelen arkadaşlarıma dikkatle baktığımda Vanessa'yla John'un kavga ettiğini farketmiştim. Daha doğru kavgayı biraz Vanessa ediyor gibi duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTSANMIŞ VARİS
FantasyAy Tanrıçasının varisi , Son ejder soyunun süvarisi Luna Santana... Cadıların laneti ve çözmesi gereken büyük bir kehanetin kor alevleri içine , anlamadığı bir anda düşen Luna , bilmediği bir çok kapıyı da beraberinde açacak ve tüm sırları açığa çık...