-4-

29.7K 2.1K 496
                                    

Gif'teki güzeller güzeli Vanessa...
( Gücü portal ) 🖤


" Neden okula bu kadar geç başladın Luna. Tabi eğer özel bir soru olmazsa..."

Diye soran Vanessa'ya kısa bir bakış atıp

" Özel olur " dedim.

Her ne kadar bu işi bu kadar çabuk kabullenmiş olsam da Diana'nın dediği gibi kimseye güvenemezdim. Krallarla ne zaman görüşülecekti acaba... Hem kaçıncı çağda yaşıyorduk ya biz Kral da neydi...

Bu yaşananların hepsi bana , ağır gelmeye başlamıştı artık. Diana denen ay tanrıçasının Varisiydim... Onun demesine göre çok güçlüydüm... Bir kolye beni başka bir diyara getirmişti... Acayip bir okulda okumam gerektiği söyleniyordu... En önemlisi de madem burda doğmuştum , ailem beni hangi akla hizmet alıpta anasının nikahındaki dünyaya götürmüştü. Nasıl bir zekaya sahipti bu insanlar.

Şuan bana tek mantıklı gelen Diana'nın söylediği gibi sahip olduğum güçlerin hepsini teker teker kullanmayı öğrenmekti. Bu gezegende başıma ne geleceği belli değildi çünkü. Bırak insanaları , bir de cadılar vardı işin içinde... Acilen güçlerimi kullanmayı öğrenmeliydim.

" Benim oda arkadaşım yok. İstersen Lorna hanımla konuşiyim benim odamda kal. " diyerek düşüncelerime su serpen Vanessa'ya hiç bir şey demeden sadece düz bir şekilde baktım.

" Luna anlıyorum kimseden hoşlanmıyorsun. Şu insanlardan nefret eden tiplerdensin. Ama inan bana sana bir zararım dokunmaz. Yalnız yatıp yalnız kalkmaktan çok sıkıldım artık. " diyerek beni ikna etmeye çalışan Vanessa gerçekten başımı ağrıtmıştı. Ne kadar fazla konuşyordu bu böyle...

" İyi " diyerek sadece susması için içimden dua etmeye başlamıştım.

" Tamam seni odaya götüreyim gerisini ben hallederim. " deyince de ayağa kalkarak kantinden çıkmak için yürümeye başladık.

Büyük koridorun sonuna geldikten sonra bir kat merdiven çıkıp hemen girişteki odaya girmiştik. Cam kenarındaki yatağın boş olması tuhafıma gittiği için gözlerimi Vanessa'ya diktim.

" Cam kenarı daha çok sevilmez mi normalde ? " diye sordum.

Soruma gülerek karşılık veren Vanissa cevabını da geciktirmemişti.

" Küçüklükten kalma bir korku diyelim." Diyen oda arkadaşıma sadece tebessüm etmiştim.

Yorgun hissettiğim için yatağımın üstüne gidip oturdum. Kapının çalmasıyla birlikte Vanessa'yla göz göze geldik. Kim gelmiş olabilirdi ki ?

Vanessa'nın gidip kapıyı açmasıyla birlikte içeri giren Lorna hanım'ı görmem bir olmuştu. Ayağa kalkıp ne olduğunu ögrenmek için tüm dikkatimi müdüre hanıma vermiştim.

" Kral ve Kraliçeler ile görüştüm Luna. Darteline Sarayında senin için toplanmışlar. Vanessa bizi sen götüreceksin tatlım. Ne kadar erken gidersek o kadar iyi olur. "

Lorna hanımın dediklerine kafamı olumlu anlamda sallayıp

" Üstümü değiştirip geliyorum. Biraz bekler misiniz ? " dedim.

Tamam diyerek odadan çikan müdüre hanımdan sonra Vanessa elindeki siyah kot pantolon ve siyah madonna yaka cropu bana uzattı. Bu yaptığına tebessüm gönderip teşekkürümü sunmuştum. Bunu beklemiyordum açıkçası.

" Bana biraz anlat bakalım Şu Kral ve Kraliçe olaylarını... Saraylar nerde ? Kim nerenin Kralı ? Burda toplanmalarının bir anlamı var mı ? Hepsini bilmek istiyorum. Ayrıca nasıl bilmiyorsun gibi saçma sorular da sorma istersem sonra anlatırım. "

KUTSANMIŞ VARİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin