Deo XV

5 1 0
                                    

" Okej, ako si toliko sigurna u svoju teoriju. Da, slažem se da je njena smrt mogla biti izazvana depresijom i netačnim, pogrešnim lečenjem iste. Ali, kako možeš da objasniš ono što si čula, greškom aparata? Ajde molim te, prihvati ono što ti se prikazuje, glasno i jasno. Nemoj da budeš slepa. "
" Ja sam doktor, kao i ti, i moj posao je da rešavam sve probleme i nedoumice logikom, a ne nečem što ne piše ni u jednoj knjizi koju sam pročitala tokom mog školovanja. "
" Neke stvari koje su važne za život ne pišu u knjigama. Te stvari se dešavaju, te stvari jednostavno doživimo. Ma da, kako hoćeš, objašnjuj takve stvari logikom, ali pazi da jednog dana logika nema objašnjenja za stvari koje doživiš. "
Pogledala sam je, razmišljala sam kako da joj ogdovorim. Možda je u pravu, možda stvarno nema logičkog objašnjenja za slučaj te devojke. Toliko stvari koje sam mogla da kažem, ali nisam htela da nastvaljam ovu tenziju. Samo sam odgovorila, " ajde da pogledamo drugi slučaj. "

Ukucala sam njegovo ime na Guglu. Anita mi je opet pokazala u koji sajt da udjem.

Arni Šajen Džonson (19) izbo je Alana Bona (40) više od 20 puta džepnim nožem 16. februara 1981. godine. Mala zajednica Bruklina u Konektikatu bila je šokirana ubistvom, prvim u svojoj 193-godišnjoj istoriji. Ali to nije bilo ništa u poređenju sa šokom Džonsonove namerne odbrane: kriv zbog demonskog posedovanja.
Džonson se uselio u kuću svoje devojke Debi Glacel u maju 1980, mesec dana pre nego što je njen brat Dejvid počeo da tvrdi da ga muči demon. Glatzelova porodica zatražila je pomoć od katoličke crkve i od čuvenih demonologa Eda i Lorejn Voren, koji su izveli "četiri manja obreda egzorcizma" kako bi proterali 42 demona navodno sadržana u Dejvidovo telo. Tokom jednog takvog obreda, Arni je izazvao demone da uрu umesto njega. Nedugo zatim, Džonson – koji nije imao prethodni kriminalni dosije – izbo je Bona na smrt.
Martin Minela, Džonsonov branilac, naveo je 2 britanska sudska postupka koji su dozvolili odbranu zasnovanu na posedovanju od strane demona, ali je sudija Robert Kalahan odbio taktiku, navodeći da takve tvrdnje ne mogu biti naučno ili objektivno dokazane dokazima. Minela je umesto toga raspravljala o samoodbrani. Porota je proglasila Džonsona krivim za ubistvo prvog stepena 24. Izrečena mu je kazna od 10 do 20 godina, od čega je odslužio 5 godina, zbog dobrog ponašanja.

" Što se mene tiče, trebao je da truli u zatvoru. " Rekla sam pijući vino.
" Njegova priča je poznata zato što je to bio slučaj Eda i Lorejn Voren. Inače mediji ne bi bili toliko zainteresovani za to. "
" Njegov slučaj je takodje izazvan medicinskom greško. Iako nije imao nikakve simptome mentalne bolesti, možda je patio od jedne. Poremećaj ličnosti, i to jedan od najgorih. Bio je psihopata. Trebala mu je medicinska pažnja, ali su oni sve to krivila na demone. "
" Njegova priča jako podseća na priču broja 0439. "
" Možda je pročitao njegovu priču, pa je video da će ga možda pustiti ako kaže da je to slučaj. Možeš da priznaš da mu je trenutno bolje u mentalnoj bolnici nego u zatvoru. Sada mogu da mu dam dijagnozu, ima poremećaj ličnosti, ništa neobično. "
" Zar ćeš tek tako da mu daš dijagnozu? Trebalo bi da ga još malo ispituješ. "
" Nekako se osećam kao da ga znam, samo ne znam odakle. "
Anita se okrenula prema zidnom satu, pogledala je na sat. " Već je prošlo četiri ujutru. Brzo mi je prošlo vreme. "
" Čak mi se ni ne spava. "
" Uplašila si se? "
" Ne, nego me je uhvatio neki adrenalin. Misliš li da su roditelji od Analise još živi? "
" I to sam već našla. Trenutno su zatvoreni u bavarskom zatvoru, "
" Gde i pripadaju, " prekinula sam je.
" Kako ti se čini putovanje u Nemačku? Uvek sam htela da posetim Minhen. "
" Mislim da se neću opterećivati time. "
" U pravu si, imaš dovoljno problema sa svojim pacijentom. "
Nasmejale smo se. 
" Znam da ne bi trebala da te pitam ovo, ali šta si otkrila o njemu? "
" Volela bih da ti kažem, ali mi pravilo ne da, a i on ima svoje pravo. "
" Znam, ali volela bih da znam. Njegov slučaj mi zvuči dosta interesantno. Samo mi reci, neću reći nikome. "
" Okej, ali neka to bude naša tajna. Ako neko od nadležnih sazna, mogu se pozdraviti sa svojom medicinskom licencom i zaposliti se u lokalnom supermarketu kao brisač podova. "
" Ma neću reći nikome, ionako si ti jedina sa kojom pričam. "

Naš razgovor je prekinuo zvuk zvona na vratima. " Ko je to? " Upitala je Anita. Dala sam joj doznanja da nemam pojma. Polakao sam ustala. Onaj ko je zvonio nije prestajao. Ubrazala sam kako bi što pre otvorila pošto je onaj na drugoj strani bio nestrpljiv. Otvorila sam vrata, a ispred mene su stajala dva policajca, a ispred kapije još četiri policijska auta, a u jednom su bila još dva policajaca. Prvo što sam pomislila je da se nešto dogodilo Iskri. Primetila sam da je jedan policajac bio obučen u policijsko odelo, dok je drugi nosio običnu odeću. 

Onaj policajac koji nije nosio odelo je pokazao svoju značku. " Agent Rejnolds, bostonska policija, " rekao držeći svoju značku ispred mene. " Šerif kembridžove policijske postaje, " rekao je drugi. 
" D-Dobro jutro, kako mogu da vam pomognem? " Upitala sam nervoznim i uplašenim glasom. 
" Nažalost, gospodjice Kejmbel, morate da podjete sa nama u policiju. " Rekao je šerif.
" Zašto? " Pitala sam obojicu.
" Sve ćete saznati u policijskoj stanici, " rekao je agent Rejnolds. Pogledao je unutra preko mog ramena. " Da li je još neko sa vama? " Upitao je, sigurno je video Anitu u dnevnoj sobi.
" Da, moja koleginica sa posla. " Rekla sam.
" Molim vas da obe podjete sa nama. " Rekao je agent Rejnolds.
" Mislim da bi bilo dobro da nam prvo kažete razlog. "
" Ubistvo, gospodjice Kejmbel, ubistvo. Sada vas opet molim da mirno podjete sa nama, da vas ne bi vezali lisicama. 
" Ubistvo? Ko je ubijen? Nije valjda Iskra? "
" Ne, " odgovorio je šerif. 
Kada sam čula da nije Iskra, odmah mi je bilo lakše. Pošto nema nikoga drugog ko bi mogao da bude ubijen, a da mi je blizak, opustila sam se. Otišle smo sa njima do policijskih auta. Primetila sam da ima više policajaca. Nisam primetila da su još dvojica sedeli u poslednjem autu. Jedan policaja iz prvog i poslednjeg auta su seli u drugi i treći auto. Mene su smestili u drugi, a pored mene je seo agent Rejnolds. Iza nas su bili Anita i šerif, koji je seo za volan, a pred Anite je sedeo jedan policajac.


Naše Male Mračne TajneTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang