Seventy

4.1K 156 12
                                    

Harry Styles

„A teď si přede mnou klekni, kotě," rozkážu jí se rty natisknutými na jejích. Už to dál nedokážu vydržet, potřebuju její hebký rty a hříšný jazyk kolem sebe - hned. Celý večer mě škádlila a mně už přetekl pohár trpělivosti.

„Co když sem někdo přijde?" zeptá se její nevinný hlásek, když se na mě dívá jejíma oříškově hnědýma očima. 

„Budeš muset být rychlá," zamumlám a přejedu jí palcem po spodním rtu. Je mi u prdele, že jsme v záchodový kabince, není šance, že bych to vydržel až domů.

Potřebuju ji teď hned.

Amelia si přede mnou klekne a mně se okamžitě zvýší tep. Zády zůstávám pevně natisknutý na dveře kabinky, zatímco ona neztrácí ani vteřinu rozepínáním mýho pásku a zipu džín. 

Bože, ty šaty jí dělají neskutečný kozy - hlavně z tohohle úhlu.

Jakmile mi stáhne džíny, rukou pohladí mý péro přes trenky, díky čemuž mnou projede vlna vzrušení. Dohání mě k šílenství i těmi nejjemnějšími doteky.

Boxerky mi následně sesune natolik, že se celá moje délka konečně dostane ven, tvrdá jako nikdy předtím. Amelia mě vezme do ruky a začne mi ho pomalu honit. Úlevně vydechnu, když se mě konečně po celém večeru dotýká.

Nad jejím dokonalým tempem zakloním hlavu dozadu a opřu si ji o dveře. Srdce mi bije neskutečnou rychlostí a už teď se začínám potit.

Najednou ucítím její velký vlhký rty na špičce péra. Prudce se nadechnu, zatnu čelist a podívám se na ni, jak pomalu posouvá hlavu dolů a jednou rukou drží tu část, kterou stále nezvládne pojmout.

„Bože," vzdechnu a pevně sevřu hrst jejích dlouhých vlasů, aby jí nepadaly do obličeje, mezitím co pokračuje.

Už jsem zažil nesčetně kuřeb od mnoha žen, ale nemyslím si, že by mě nějaká stihla udělat tak rychle, jako Amelia. Možná je to proto, že je tak nevinná... a nebo proto, že je to zkrátka ona.

Její jazyk mě dráždí krouživými pohyby, zatímco nepřestává hýbat hlavou nahoru a dolů. Jsem z toho celej na větvi. Každá část mého těla je zatnutá důsledkem toho neskutečného pocitu rozkoše, který mi teď dává. Zatahám ji za vlasy ještě víc, mezitím co klečí na svých dokonalých drobných kolenou.

„Amelio- kurva," vzdychnu znovu, načež se na mě podívá těma jejíma nevinnýma očima a mnou tak projede další vlna vášně.

Mé vzdechy se začínají vymykat kontrole, protože nezvládám její pohled s mým pérem v její puse. Jestli s tím ihned nepřestane, tak se udělám ještě dřív, než jsem myslel.

Její ústa se znovu sunou dolů, nicméně tentokrát ještě hlouběji. Ucítím, že jsem se dotkl zadní části jejího krku, což v ní vyvolá dávící reflex a já se nad tím málem udělám. Pokaždé, co se zadáví mým pérem, dostanu pocit, že mi exploduje.

„Jsem blízko, kurva-," zanadávám si, jakmile ucítím ten známý narůstající tlak.

Po mých slovech začnou její pohyby a sání být rapidnější, ruka rychlejší - moc dobře si uvědomuje, že už to dlouho nevydržím. Srdce mi bije neskutečnou rychlostí a začnu nekontrolovatelně vydávat tichý vzdechy, mezitím co ji sleduju mi ho kouřit. 

Jakmile se znovu dotknu zadní části jejího krku a ona se tak opět zadáví, bez mrknutí oka se udělám. Zrak se mi zamlží a prostoupí mnou vlna čisté euforie. Naposledy vydám hluboký dlouhý vzdech rezonující celou místností, zatímco ji stále pevně svírám za vlasy. Její pusa zůstává hluboko kolem mě, když se jí udělám do krku.

Malignant [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat