Eighty Six

3.5K 148 15
                                    

Opírám se o opěradlo pohovky v pracovně a v tichosti čtu knihu. Harry sedí na druhé straně, taktéž zabrán do knihy. Dokonce právě čte moji oblíbenou a celkem mě překvapuje, že už je za půlkou a stále to s ní nevzdal - není to totiž tak docela jeho preferovaný žánr.

Sedím s pokrčenýma nohama ve vzduchu, ve stejné pozici jako on, jenž si právě ve svých černých brýlích hraje prsty s piercingem. Chodidla mám opřená o ty jeho a vypadají oproti nim komicky malá. Mezitím co čtu, jemně se patami otírám o jeho a on nevědomky dělá to samé.

„Jaká je kniha?" zeptá se mě.

„Je docela dobrá. Co tvoje?"

„Taky," řekne k mému překvapení. Neřekla bych, že si opravdu užije romantickou novelu.

Přikývnu a s pohledem upřeným na knihu ho jednou nohou pohladím po lýtku.

„Chceš ještě chvíli číst?" zeptám se nesměle, načež Harry zvedne pohled od knihy na mě.

„Jo, celkem mě to vtáhlo do děje," zamumlá a já kývnu.

Pokračujeme tedy ve čtení, zatímco se naše nohy pohybují víc a víc okatě. Jednou nohou mu zajedu pod tepláky a začnu mu hladit lýtko, on dělá to samé na mé druhé noze. Snažím se soustředit na čtení, ale nakonec se přistihnu, že opakovaně čtu stále ten stejný řádek, protože jsem až příliš rozptýlená.

„Do háje s tím, už číst nechci," prudce zaklapne knihu a odhodí ji na zem.

„Díky bohu, já taky ne," vydechnu úlevně a než stihnu něco udělat, už mám jeho rty na svých. Odhodím knihu za sebe a nad jeho intenzivním polibkem jsem nucena se celá položit na pohovku. Jednou rukou mě pevně chytne za bok a druhou se nade mnou podpírá. Aniž bych přerušila polibek, sundám mu brýle z očí a opatrně je položím na zem vedle pohovky.

Jeho hladové rty putují přes mou čelist až pod ucho. Jakmile se dostane až k mému citlivému místu, z úst mi unikne malý vzdech. Zabloudím rukou v jeho kudrnatých vlasech a omotám svou nohu kolem jeho pasu, abych si ho přitáhla blíž a naše těla se tak o sebe mohla lépe otírat.

„Harry...," zašeptám mu jeho jmého u ucha, což způsobí, že mi vášnivě zkousne kůži na krku. Jeho ruka se z mých boků přemístí na pas, kde mi vyhrne triko pod prsa. Pak se jeho rty přesunou opět na mé a bez jakéhokoliv varování do líbání zapojí jazyk. Pohladím ho dlaněmi od hrudi až k lemu tepláků a jakmile se dostanu pod ně, očekávám, že ucítím jeho boxerky, ale jsem na omylu - žádné nemá. Trochu mě to zaskočí, čímž si od něho vysloužím úsměv do polibku.

„Jo, nemám na sobě trenky," potvrdí mi  pobaveně, zatímco já se odtáhnu a podívám se mezi nás, kde jsou teď jeho tepláky výrazně nadzvednuté důsledkem nulového zajištění.

Lehce se nad tím zasměju, a pak naše rty opět spojím.

Jeho už teď připravená délka se začne otírat o můj klín, díky čemuž se mi tlak v podbříšku začne intenzivně zesilovat.

Pak se to ale stane - všechno zčerná, doslova. Otevřu oči a zjistím, že vůbec nic nevidím. Cítím, jak jeho tělo ztuhne a okamžitě se odtáhne. 

„Woah," uslyším jeho hlas.

„Vypadla elektřina?" zeptám se zmateně.

„Jo," odpoví, jakoby to byla normální věc.

Cítím, jak se začne pro něco natahovat, a za moment je naším jediným zdrojem světla displej jeho telefonu. Chvíli na něm něco hledá, a pak se rozsvítí blesk jeho fotoaparátu přímo na mě, tudíž jsem nucena prudce zavřít oči a dlaní si je zakrýt.

Malignant [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat