Amelia Adams
Miluje mě. Ten zlomený kluk, který odpřísáhl, že si nikdy nikoho nepustí k srdci, mě miluje.
A já miluju jeho.
Zůstala jsem v jeho objetí celou noc, nechtěla jsem pryč z místa, kde jsem se cítila nejbezpečněji. Prstem jsem mu na hrudi kreslila osmičky, zatímco jeho ruce mě hladily ve vlasech. Je to tak upřímný a čistý moment, že se mi momentálně ani nechce nic říkat, jen ho chci u sebe a užívat si jeho přítomnost.
„Mluvil jsem vážně, když jsem ti řekl, že jsem v tom baru s nikým nic neměl," zamumlá jeho unavený hlas.
„Já vím."
Nechci znít jako nějaký úchyl, ale když se nad celou tou situací teď znovu zamyslím... neměl v kalhotech bouli. A z toho, co díky našim předchozím sexuálním interakcí vím, tak on má vždy hodně viditelnou bouli když je vzrušený. A kdykoliv se mezi námi něco odehraje, stojí mu i nějakou dobu po vyvrcholení.
„Zabil jsem ale jednu prostitutku," dodá, načež vykulím oči a prudce se posadím.
„Proč?" zamračím se.
„Doslechl jsem se, že prodává ketamin, tak jsem šel za ní, abych zjistil, kdo je její dodavatel. Prej mu ale odpřísáhla mlčenlivost, tudíž mi nezbývalo nic jiného než se jí zbavit," vysvětlí klidně, s rukou stále v mých vlasech.
„Proč by to byla tvoje jediná možnost, zabít ji?" zavrtím nechápavě hlavou.
„Kdybych ji nechal jít, vrátila by se k jejímu dealerovi a o mé návštěvě by mu řekla, což by mě dostalo do nepříjemné pozice," odpoví, posadí se a opře se zády o čelo postele.
Znovu nesouhlasně zakroutím hlavou a mírně se shrbím nad jeho slovy.
„Nezáleží na tom, jak moc se mě budeš snažit přesvědčit o opaku... pro mě ale vražda nikdy není řešení," namítnu.
„Já vím kotě," zamumlá, chytne mě za boky a přitáhne si mě na klín. Jeho paže mě teď svírají za dolní část zad, kde kreslí malé kroužky. „Jen tě chci udržet v bezpečí," dodá a nakloní se dopředu, aby mi políbil rameno.
Polibky pak přesune na můj krk a začne mi jemně kousat kůži pod uchem. Zavřu oči a užívám si ten náhlý příjemný pocit v bříšku. Jeho ústa si razí cestu přes mou čelist a skončí až na mých rtech. Když si mě přitáhne blíž k sobě, opřu se rukama o jeho hruď a naprosto propadnu jeho dotekům.
Záměrně se bokama shoupnu dopředu o jeho klín a vysloužím si tak jeho tichý vzdech. Jeho ruce se rychle přemístí na mé tváře, načež se se rty přitisknutými na mých předkloní a přinutí mě tak si lehnout na záda na postel. Skloněný nade mnou mě chytne za lem džínů a začne mi rozepínat knoflík a zip, mezitím co mi věnuje polibek na podbříško.
„Chybí mi ty tvoje kraťasy, který bylo tak snadný sundat," zamumlá s úšklebkem a modré džíny mi svlékne.
Nad jeho poznámkou se zahihňám a sleduju, jak se vrací ke mně a znovu naše rty spojí. Chytnu ho za obě tváře a do polibku se usměju. On mě pohladí po vnitřní straně stehna a to ve mně odpálí ohňostroje. Tak strašně moc teď toužím po jeho doteku.
Netrvá dlouho a jeho prsty se zaháknou za lem mých černých kalhotek, které sundá a odhodí na zem k džínům. Poté popadne i mé triko a začne mi ho vyhrnovat, tudíž se prohnu v zádech, abych mu pomohla ho ze mě sundat.
Jakmile je triko pryč, jeho rty začnou ihned zkoumat každý centimetr mého těla, od mé hrudi až po mé břicho. Pořád si nedokážu zvyknout na piercing v mém pupíku.
ČTEŠ
Malignant [CZ]
Fiksi PenggemarNikdy se ti nezmínili, že by to strašidlo pod tvou postelí mohlo mít pár krásných zelených očí a andělský úsměv. - příběh dívky unesené zlým členem gangu, který žije v podzemí ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ KNIHA (1/3) - PŘEKLAD FANFIKCE OD...