Amelia Adams
Mé nohy cupitají po hlavní ulici podzemního světa. Musím sehnat mouku a nějaká vajíčka, jelikož mám náladu upéct sušenky. Žádné sladké už jsem dlouho neměla, a tak jsem vyrazila do místního obchodu - Harry je teď stejně v práci.
„Amelio!" zakřičí povědomý hlas. Otočím se za ním a uvidím Ericu stojící u vchodu do tetovacího salonu s širokým úsměvem na tváři, jak na mě mává, abych šla za ní. Usměju se a doklušu až k ní.
„Ahoj Erico," pozdravím a všimnu si, že roztáhla ruce k objetí. Ještě než na to vůbec stihnu nějak zareagovat, její paže už jsou dávno obemknuté kolem mě.
„Neviděla jsem tě od té doby, co jsme byly před dvěma týdny v klubu! Chtěla jsem se tě zeptat, co se stalo s Harrym," řekne a zatáhne mě dovnitř.
Vždycky jsem obdivovala tu její pozitivitu a otevřenost. Sice mě sotva zná, ale pokaždé, co jsme spolu, tak mi přijde, jako bychom byly přítelkyněmi už několik let.
„Jak to jako myslíš?" zeptám se.
„Doslova tě z toho pódia odvlekl. Vypadal dost naštvaně!" vysvětlí a zavede mě do jedné z tetovacích místností.
„Oh- no, on zkrátka nechtěl, abych na tom pódiu byla." Posadím se na kožené křeslo, zatímco ona si sedne naproti mně na židli. Poté pozvedne obočím a na tváři se jí objeví ďábelský úšklebek.
„Proč mu na tom tak záleželo? Jsi přece jen jeho asistentka," zakření se, otočí se ke stolu a vytáhne z něho box se sendvičem uvnitř.
„To jo, ale já ho mám asi jaksi reprezentovat a tak," snažím se to téma odbýt.
Erica vytáhne sendvič a polovinu mi nabídne: „Je v něm sýr a šunka," usměje se.
„To je v pohodě, nechci ti jíst oběd," odmítnu slušně a vrátím jí úsměv.
„Ale prosím tebe, já na tom trvám." Znovu jídlo natáhne před sebe a doufá, že si ho od ní převezmu.
Vzdám se a vezmu si od ní polovinu sendviče se zavrtěním hlavy.
„Mně se zdálo, že byl až moc naštvaný na to, že jsi jen jeho asistentka. A navíc jsem nedávno mluvila s Carly, a ta mi řekla, že když se ho v tom baru snažila oslovit, tak ji naprosto odbyl. Jediný, co jí řekl, bylo 'jdi mi z cesty'," vysvětluje Erica a na konci věty se rozesměje, když se snaží napodobit Harryho hlas a přízvuk.
„Vážně? Divné," zasměju se s ní a ukousnu si z jídla.
„Takže mezi váma se nic neodehrává?" ptá se na ujištěnou.
„Emm ne, všechno zůstává striktně profesionální," zamumlám s plnou pusou a velkým úsměvem.
„Tak to mě poser, ty ses s ním vyspala!"zakřičí okamžitě, načež vykulím oči a vyskočím ze židle.
„Shh! Neřvi, Erico," zacpu jí ústa, mezitím co na mě ukáže prstem.
„Tys s ním spala," zamumlá přes mou ruku.
„Ne, ne! Nespala jsem s ním," namítnu a pomalu odtáhnu ruku. Erica se začne hystericky smát.
„Vidím ti to na tváři! Něco se mezi vámi stalo a to, jak jsi teď zareagovala, mě v tom jen utvrzuje," znovu se zakření a zakousne se do sendviče.
„Nic se nestalo," zalžu.
„To nic Amelio, nikomu to neřeknu. Vidím na tobě, že jste víc než jen dva 'profesionálové'," řekne škádlivě a opře se o židli.
ČTEŠ
Malignant [CZ]
FanficNikdy se ti nezmínili, že by to strašidlo pod tvou postelí mohlo mít pár krásných zelených očí a andělský úsměv. - příběh dívky unesené zlým členem gangu, který žije v podzemí ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ KNIHA (1/3) - PŘEKLAD FANFIKCE OD...