Eighty Seven

3.9K 153 20
                                    

„Kurva, ty mě tak pokoušíš," řekne frustrovaně, když se narovnám, chytnu ho oběma dlaněmi za tváře a přitáhnu si ho blíž k sobě, tudíž je nucen vylézt na stůl mezi mé nohy. Cestou ze stolu nekompromisně shodí nějaké věci, zatímco hladově spojí naše rty. Mé ruce putují do jeho šedých tepláků, kde jemně uchopím jeho tvrdou délku. Pomalu ho začnu uspokojovat a uslyším, jak mi tiše vzdychne do úst.

Jeho rty se přemístí na můj krk, zatímco jeho paže mě chvíli hladí na boku, a poté mezi prsty chytne tenký materiál mých kalhotek a stáhne mi je z nohou. Následně mi začne kroužit po mém klíně a já nekontrolovatelně vzdechnu.

Vytáhnu svou ruku z jeho kalhot a položím ji na jeho rameno.

„Počkej ještě, máš kondom?" zeptám se, když se odtáhne od mého krku. Kousne si do spodního rtu, natáhne se přese mě přes stůl, začne hledat v šuplíku a po chvíli z něho vytáhne balíček kondomů. Úlevně se na něho usměju a znovu ho políbím, mezitím co on sebou trochu hází ze strany na stranu ve snaze si svléci tepláky. Pak polibek přeruší a pomocí zubů balíček roztrhne, obal položí vedle nás a samotný kondom si nasadí.

„Jsi si tím jistá?" podívá se na mě temnýma očima.

„Harry prosím, ušetři nás tohohle. Kdybych to nechtěla, tak to nenadhodím," prohrábnu mu vlasy a hlavou mi proběhne myšlenka na to, jak moc ochranářský vůči mně je.

„Já vím, já jen že... jsme na stole. Děláme to teprve podruhé a nechtějí to holky většinou mít nějak speciální nebo tak?" zeptá se starostlivě a já se nad tím musím lehce pousmát.

„To je stará škola, v dnešní době je všechno jinak," usměju se na něho.

On se ušklíbne a skloní se, aby mě mohl políbit. Jakmile se octne blíž u mě, ucítím, jak se jeho špička otře o můj klín, což způsobí, že v podbříšku ucítím příjemný tlak. Rukama ho obejmu kolem krku a špičky prstů zapletu do jeho vlasů. 

Boky najednou zhoupne dopředu, načež prudce vydechnu, když cítím, jak do mě se vzdechnutím zajede. Pocit, který ucítím, je podobný tomu předchozímu, ale o dost méně bolestivý. Jeho čelo se opře o mé a já sleduju, jak se úlevně pousměje a jeho víčka ztěžknou. 

„Dobrý?" zeptá se mě. Přikývnu na souhlas a nechám své ruce v jeho vlasech. Ten pocit uvnitř je stále trochu nepříjemný, ale není to nic v porovnání s prvním stykem. S mým souhlasem se ve mně pomalu začne pohybovat.

Je stejně něžný jako minule. Jeho oči jsou vyplněné vášní a láskou zároveň, zatímco polibky má hladové.

Z úst mi unikne vzdech, když do mě vjede o něco prudčeji. Pevně zavřu oči a zatahám ho za vlasy. Jeho pevné břišní svaly se otírají o mé břicho, mezitím co do mě opakovaně vjíždí a přetváří tu nepohodlnost v požitek.

„Rychleji..." zamumlám mu do rtů, načež své tempo ihned zrychlí. Pomalu se začnu uvolňovat a mým systémem se rozline pocit slasti.

„Amelio... kurva," vzdechne Harry a položí si hlavu na mé rameno, zatímco se mé tělo pohupuje na všech těch dokumentech pode mnou. Políbím ho na rameno a na oplátku ucítím, jak mě začne kousat do krku - dostatečně na to, aby za sebou zanechal značku. Jeho paže mě pevně chytnou za boky, aby měl lepší rytmus a já začnu nekontrolovatelně vzdychat.

„Harry-," zavřu oči a z úst mi unikne jeho jméno. Jeho teplý dech mě příjemně šimrá po kůži. Ruce přemístím na jeho záda a ucítím na nich škrábance, které jsem mu tam minule zanechala. Položím si je tedy na jeho bicepsy, jenž se zatínají pokaždé, co do mě vnikne. Při každém přírazu mnou projede vlna vzrušení, zatímco on se odtáhne od mého krku a znovu spojí naše rty.

Malignant [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat