Five

4.6K 148 6
                                    

Harry mě táhne celým prostorem tohoto "podzemního spolku". Nemůžu si pomoct, ale jsem ohromena tou architekturou - vždyť tohle je podzemí! Všechno tu vypadá fenomenálně.

V tomto areálu je mimo jiné také několik různých výtahů - všechny mají číselnou klávesnici. Přecházíme po mramorové podlaze, naše kroky rezonují po celé místnosti. Projdeme kolem té paní sedící za stolem, která se na nás ani nepodívá, prostě pokračuje ve své práci. Zajímalo by mě, jestli by mi pomohla, kdybych ji poprosila... ale komu to nalhávám? Vždyť pracuje pro gang.

Dostaneme se až k těm dvou schodištím, které rozděluje fontána. Po schodišti dojdeme až na druhé podlaží. Podívá se na mě dolů, zatímco udýchaně šlapu nahoru za ním.

‚‚Měla bys začít dělat nějaký cardio," protočí očima a s klidem prochází dalším areálem - v tomto momentě už pouští mou ruku, protože nechce přivolávat pozornost. A navíc - kam bych teď asi tak utekla?

Dojdeme k dalšímu výtahu a Harry do klávesnice znovu naťuká číslo a jeho tělo mi zabraňuje v tom vidět, jaká čísla zadává. O pár vteřin později se výtah otevře a z něho vyjdou dva muži v identických černých bundách.

Oba dva skenují mé tělo od hlavy až k patě a potom se ušklíbnou na Harryho: "Stylesi, nepočkáš nejdřív, až odejde ta první holka?" řekne blonďák.

Hravě ho oba dva praští do ramene, když jim úšklebek vrátí. Mé ruce se začnou znovu třást strachem.

‚‚Asi se nedokážu udržet," pokrčí rameny. Mám strašnou chuť mu vrazit facku, ale nemůžu.

‚‚Školní uniforma, hodně sexy. Měla by ses pak stavit i u mě, až budeš hotová," řekne ten hnědovlasej s modrýma očima, zatímco si mě znovu projíždí pohledem.

Poupravím si celá nesvá uniformu a zjišťuju, že se na mě pořád dívá a kouše se do rtu.

‚‚No dovol?" překřížím ruce a jeho obočí se svraští nad mým tónem.

‚‚Zrovna jsme na odchodu." Harry popadne mou ruku a agresivně mě zatlačí do výtahu.

Hnědovlasej muž na mě stále civí, a když se výtah začne zavírat, věnuje pohled Harrymu.

‚‚Stylesi, řekni své prostitutce, s kým má tu čest," řekne, načež se dveře zavřou.

On si myslí, že jsem prostitutka? To je ten důvod, proč jsem tady? Jen při té myšlence se mi obrací žaludek. Moje myšlenky však přeruší Harryho obří ruce, které mě chytnou za pas a přitisknou ke zdi výtahu. Bolestí prudce vydechnu. Jeho tělo se přitiskne na to mé, abych se nemohla vůbec hýbat. Jednou rukou mě chytne za bradu, druhou stiskne obě mé zápěstí nad hlavou.

Jeho obličej se skloní k mému. Jeho oči jsou snad ještě temnější než kdy předtím a jeho čelist je sevřená vzteky.

‚‚Co jsem ti kurva říkal!" křičí zlostně.

‚‚Mluvili ke mně jako bych b-byla objekt," vykoktám ve strachu.

‚‚A ty si myslíš, že jsi něco víc?" zeptá se ironicky. Do očí se mi znovu dostávají slzy nad jeho poznámkou.

‚‚No jasně, a zase tady jsou ty vodopády slz! No vážně Amelio, měla bys dospět." Svraští obočí a zavrtí hlavou.

‚‚Nech mě prosím na pokoji," zavzlykám.

‚‚Zkus předvést ještě něco podobnýho jako teď s Louisem a Niallem a budeš toho litovat!" Ignoruje mou prosbu.

A s tím také uvolní mé ruce a odtáhne se ode mě. Otočím se k němu zády a rukama si obejmu břicho, mám čím dál větší pocit, že budu zvracet.

Malignant [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat