Capitolul 39

4.5K 221 29
                                    

Fata ținută de cei doi bărbați părea extrem de slăbită . Era îmbrăcată în același sutien negru și în colanții negrii din piele . Corpul ei era plin de vânătăi si sângele se uscase pe corpul ei . Părea că încearcă să scape din strânsoarea celor doi bărbați însă era mult prea slăbită .

Jason nici măcar nu mă bagă în seamă , agitând cu mâna dreaptă o seringă . Am înghițit in sec când i-a tras brutal brațul fetei din strânsoarea bărbatului si i-a înțepat pielea infiltrându-i prin venă substanța transparentă .

- Ce naiba îi faceți ?  Întreb încă o dată .

Am simțit două brațe pe umerii mei si am făcut câțiva pași când am fost împinsă încet înainte . Mi-am rotit capul în spatele meu si l-am observat pe Ryan .

- Ryan ...

- Nu îngreuna situația !

- Dar ce naiba se întâmpla ? Mă opun împingerii lui si ma întorc spre el ,  privind peste umărul lui cum bărbații o trag pe fată afară din cabană urmați de Jason .

- Caitlin , ar trebui să-ți vezi de treaba ta si sa nu mai pui atâtea întrebări .

- E vorba despre Bella , nu ?

Oftează încet din cauza insistenței mele si după un timp de gândire clatină afirmativ din cap .

- Și tu ...

- Eu ce ?

- Te duci cu el ?

- Vrea să facă asta de unul singur !

- Si daca i se întâmplă ceva ? Am tăcut brusc după ce mi-am dat seama de întrebarea pe care tocmai o pusesem .

- Nu o sa i se întâmple absolut nimic .

Mă îndeamnă să merg cu el spre living și mă așez pe marginea canapelei .

- Stai aici si fi cuminte , ok ?

Îmi dau ochii peste cap după ce răspund afirmativ . Nu am 8 ani ca să mi se spună sa stau cuminte .

Ryan se îndepărtează de mine și iese din cabană închizând ușa după el . Speram din adâncul sufletului ca Bella să fie in regulă si să o revăd . Dar pe lângă faptul ca eram bucuroasă pentru posibila ei întoarcere aveam un sentiment ciudat care ma rodea pe dinauntru . Un sentiment de îngrijorare pe care oricât a-ș încerca să îl îndepărtez nu pot . Nu puteam să nu mă gandesc că Jason poate păți ceva rau . El singur , impotriva pericolului . Știam că e puternic însă cât am stat alături de el și de oamenii din lumea lui , am realizat că totul este pe viață si pe moarte . Dacă nu ești îndeajuns de puternic , ești doborât . Nici măcar nu știu de ce îmi pasa , de ce ma îngrijoram din această cauza .  Până la urmă merita din plin .

Toate gândurile mi-au fost alungate când Ryan a intrat inapoi în cabană urmat de doi băieți si o fată . Ținea în mâna o geantă neagră iar când i-a dat drumul pe podea un sunet puternic mi-a invadat urechile . Deschide fermoarul genții si am înghițit în sec când am vazut căzând din ea câteva arme .

- Cred că astea vă sunt de ajuns ! Urmăriți-l si stați cât mai aproape de el dar faceți tot posibilul să nu vă observe .

- Ești sigur că e bine ce facem ? Adică , știi că atunci când se înfurie ... Spune fata blondă cu un ton slab și reținut . Am analizat-o mai atent si am vazut că era îmbrăcată cu o pereche de panatloni gri , lungi și un maieu de aceiasi culoare care îi acoperea abdomenul până deasupra buricului .

- E foarte bine ce facem , crede-ma . Acum plecați mai repede până nu se îndepărtează mai mult ! Ryan folosește un ton dur si puternic care mi-a facut si mie sângele sa înghețe in vene .

WANTEDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum