Capitolul 35

4.3K 242 10
                                    

• Din perspectiva lui Raven •

 Să spunem că mă aşteptam să recurgă la astfel de lucruri . Mă puteam aştepta la orice din partea lui. Poate că nu îl cunoşteam dar în ultima vreme auzisem atâtea despre acest Jason McCann . Ceea ce trebuia să recunosc e că tipul arăta destul de bine . Începeam să îmi dau seama din ce în ce mai mult că zvonurile auzite se adeveresc , că acest individ merge până în pânzele albe că să obţină ceea ce îşi doreşte . Reacţia lui Joshua m-a cam pus pe gânduri . El apelează la mine doar când toate "armele" lui nu mai au gloanţe iar eu ies mereu victorioasă din luptă . Poate că el era dur , dar niciodată nu o să mă poată doborâ , niciodată . Ca să mă poată învinge trebuie să scoată toată viaţa din acest corp . Da , eu , Raven Anne Sinclair nu sunt un om pe care îl poţi prăbuşi la pământ doar cu câteva lovituri . Am crescut într-o familie de infractori . Tata obişnuia să se împrietenească cu oameni bogaţi de afaceri iar apoi să îi ucidă şi să rămână cu banii iar mama ... mama era o femeie normală , dar izbitor de frumoasă . Normală , până să îl întâlnească pe tata . În scurt timp el a convins-o să facă acelaşi lucru iar când a văzut pentru prima dată cum un om îi cade la picioare a hotărât să continue . Am învăţat de la cei mai buni . Părinţii mei m-au sfătuit să nu cad niciodată în faţa nimănui , şi oricât m-ar durea să lupt şi s-o ignor . Asta făceam şi în acele momente . Ştiam că el nu are cum să mă ucidă . Dacă eu mor , moare şi speranţa lui de a-şi găsi sora .

Trage cuţitul în faţa lui şi priveşte cum sângele se scurge de pe el în palma lui . Faţa mea se reflecta în ochii lui căprui , plini de dispreţ . Dar ştiţi ce observam eu pe lângă acel dispreţ ? Observam ... durere . Era o combinaţie interesantă , pe care am avut-o şi eu la un moment dat , dar asta e o altă poveste pe care nu cred că are sens să o spun .

- Acum ai de gând să îmi spui ?

- Pe bune ? Râd scurt . Cu o zgarietura de cuţit crezi că o să cedez ?

- Crede-mă , nici nu am început. Îşi apropie faţa de mine .

- Ştii ceva ? Poate într-o altă zi , într-o altă ipostază ... Zâmbesc apoi îl ling pe obraz .

El mă priveşte în ochi cu acelaşi zâmbet arogant .

- Într-o altă zi , ai putea fi moartă !

- Ştii ? E o problemă ? Nu mă poţi omorâ !

- Iubito , asta nu înseamnă că n-o să te pot face cârpă de bucătărie .

Mă linge şi el la rândul lui pe obraz în timp ce îmi pune vârful cuţitului pe umăr şi lăsând lama să îmi străpungă pielea în jos , pe braţ . Strâng puternic din dinţi fără să îl las să se bucure de durerea mea şi trag aer în piept .

- Asta a fost doar prima parte . Gândeşte-te bine în noaptea asta la ce ţi-am cerut pentru că mâine nu voi mai fi aşa prietenos !

Şterge cuţitul de sânge pe pantalonii mei apoi se retrage .

- Ryan , pune pe cineva să o păzească !

- Imediat !

• Din perspectiva lui Caitlin •

Eram întinsă în pat ţinând o pernă în braţe şi uitându-mă la televizor . Parcă mă simţeam mai bine . Dar asta nu mă ajuta cu nimic , ziua asta a fost oricum una din cele mai proaste . Dintr-o dată aud cum uşa se deschide brusc şi la scurt timp îl văd pe Jason intrând şi trântind-o inapoi . Îmi trag picioarele la piept ţinând bărbia pe pernă şi îl privesc . Inima începuse să îmi bată tot mai tare . Tricoul lui alb era pătat cu câteva pete roşii ceea ce mă speria şi mai tare . Îmi aruncă o privire nici răutăcioasă dar în nici un caz nici bună . Îşi dă tricoul jos şi îl aruncă undeva într-un colţ apoi îşi desface şliţul la pantaloni şi îi lasă în jos aruncându-i şi pe ei la rândul lor în acelaşi colţ . Rămân puţin blocată apoi îmi mut privirea spre cealaltă parte a încăperii .

WANTEDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum