Capitolul 34

4.9K 245 21
                                    

El dă înregistrarea cu câteva secunde înapoi iar eu observ o siluetă de femeie cercetând împrejur să vadă dacă a văzut cineva apoi se urcă într-o maşină de pe marginea drumului , ferită de becurile care luminau strada . 

- Deci Bella a fost răpită de o femeie ? 

- Cred că ştiu cine a pus asta la cale .

- Joshua ?

- Exact !

- Cum procedăm ?

- Păi ştim că apelul a fost localizat în pădure , deci sigur e într-o cabană !

- Trebuie să găsim cabana !

- Pădurea e mare , faceţi echipe şi o luăm în direcţii diferite !

Ryan şi Jason îşi aleg câţiva oameni în echipe apoi pun totul la punct.

• Din perspectiva lui Caitlin •

Mă trezesc şi mă întind punanadu-mi palmele la ochi din cauza luminii puternice care bătea prin fereastră .Mă ridic din pat şi mă uit în jur. Se pare că eram singură în cameră . Cu siguranţă toţi erau la parter. Cred că e ciudat să fiu singura care doarme dar oricum , asta este . Îmi dau pijamalele jos şi mă îmbrac cu o pereche de pantaloni scurţi din blugi şi un tricou alb , larg , apoi cobor scările aranjandu-mi părul .

- Perfect , să mergem ! Toţi încep să iasă afară iar eu rămân puţin confuză .

- Te-ai trezit , să mergem ! Jason îşi ia o jachetă pe el .

- Stai , unde mergem ?

- Să găsim cabana !

- Eu pot rămâne aici , adică nu ştiu ce te-aş putea aju.. Nici măcar nu termin propoziţia că mă împinge de la spate afară .

- Jason , voi o luaţi la stânga iar noi la dreapta .

- Ok , dacă găsiţi ceva doar sună-mă !

- Bun , haideţi oameni buni !

Grupurile o iau în direcţii diferite după cum era planificat. Eu mergeam în spatele lor uitându-mă în jur pentru a observa ceva . Era ciudat că în momentul de faţă ei erau aici pentru a o salva pe Bella , ceea ce este o fapta bună . Păcat că ei nu realizau asta . Păcat că pe lângă fapta asta bună eu realizam că va fi şi o parte rea . Jason nu are cum să lase treaba neterminată . Nu îl cunoaşteam de foarte mult timp , nu îţi ajunge o viaţă să cunoşti un om , dar ştiam foarte bine că el atunci când vrea să se răzbune , nu-i poate stă nimeni în cale .

Crengile uscate de pe jos care trosneau la fiecare pas făcut de ceilalţi mă făceau de fiecare dată să tresar . Eu sunt tipa care se gândeşte mai întâi la tot ce e mai rău . Ştiu că asta nu e bine , dar asta sunt eu . Pădurea este un loc misterios , un loc la fel de misterios ca toţi ceilalţi din jurul meu . Totuşi , era prea târziu să mă mai întreb " ce caut eu aici ? "

După câteva minute bune de mers , în cealaltă echipă •

- Aţi găsit ceva ? Ryan se întoarce spre ceilalţi oameni ştergându-şi sudoarea de pe frunte .

- Deocamdată nu am găsit nimic !

Una dintre fete se lasă pe vine şi începe să răsufle .

- Căutăm de mai bine de o oră , sunteţi siguri că e prin apropiere ?

- Nu avem timp de odihnă . Fiţi cu ochii în patru , sigur trebuie să dăm de cabană aia idioată !

 Fata se ridică şi toţi continuă să se uite foarte atent în jur timp de 20 de minute până când după nişte tufişuri unul dintre ei observă o cabană din lemn , veche lăsată în paragină . Era ca într-un film de groază . Câteva şipci din cabană erau rupte , geamurile erau sparte , iar câte o pală de vânt mişca dintr-o parte în alta frunzele de pe pământ .

WANTEDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum