Capitolul 40

3.7K 217 29
                                    

Rămân efectiv cu gura căscată când o văd căzută pe podea apoi îmi ridic privirea spre Joshua care își ținea palma plină de sânge peste brațul drept . Am auzit sunetul unei alte împușcături și am văzut cum un glonț a trecut fix pe lângă capul meu , nimerind brațul unuia dintre bărbații care mă țineau imobilizat . El doar a scos un geamăt de durere si mi-a dat drumul , eu reușind să îl lovesc cu cotul și să îl împing pe jos . Când am reușit să mă ridic pe picioarele mele după ce l-am îndepărtat și pe celălalt am fost complet surprins să îl văd pe Ryan stând în dreptul ușii ținând un pistol în mână . Din spatele lui au apărut mai mulți oameni pe care i-am recunoscut imediat . Oamenii lui Joshua au reacționat imediat la vederea lor , pregătindu-și armele .

Mi-am scuturat puțin capul si m-am îndreptat spre Bella , în același timp cu Ryan . Am fost ușurat să văd că nu pățise nimic , ci doar era foarte slăbită din cauza loviturilor pe care le primise .

- Tu ce dracu cauți aici ? I-am spus printre dinți .

- Îmi mulțumești mai târziu !

În jurul nostru se crease o întreagă ploaie de pumni si gloanțe . Am prins-o pe Bella de umeri și am tras-o cu grijă până într-un colț al încăperii , ferit de tot haosul din jur .

- Nu te mișca de aici !

Ea doar a clătinat ușor din cap iar eu m-am depărtat de ea , căutându-l cu privirea pe Ryan prin mulțimea tensionată de oameni . L-am văzut intr-un final batandu-se cu un bărbat cu un păr brunet care avea o masă musculară rezonabilă . Barbatul l-a lovit cu putere în stomac și punandu-i o piedică a reușit să îl doboare la pământ . M-am grăbit sa ajung la ei si m-am năpustit asupra lui , lovindu-l cu putere în maxilar . L-am lovit cu piciorul în partea de jos a abdomenului iar când el s-a aplecat instinctiv în față , genunchiul meu a făcut contact cu fața lui . Si-a trecut mâna peste față ștergându-și sângele care începuse să i se scurgă din nas . L-am împins puternic în perete și am continuat ce am început . Pumnii mei erau plini de sange dar eram mult prea furios ca să ma opresc .

Când tipul a cazut fără suflare la podea mi-am dat seama că nu pe el îl vroiam defapt , ci pe Joshua . M-am uitat peste tot însă nu am dat de el . Am aruncat o privire spre colțul unde am lasat-o pe Bella si când am vazut ca nu mai este acolo am simțit cum nervii mei cresc la următorul nivel .

- La dracu ! Am țipat , aproape fugind spre ieșire.

- Ce s-a întâmplat ? Aud vocea lui Ryan în spatele meu în timp ce ies din cladire .

- Idiotul ăla scapă iar eu nu o să permit asta !

- Uite-l ! Spune Ryan iar eu îmi întorc capul spre stânga pentru a-l vedea pe Joshua cum o împinge pe Bella intr-o mașină , iar el urcă la volan , plecând cu viteză de pe loc .

Am fugit spre mașina mea si am urcat , trântind ușa . Eram mai pornit ca niciodată sa îl omor pe individul ăsta care îmi stătea de foarte mult timp in cale . Mi-am scos cheile din buzunar si am introdus una in contact , rotind-o , si am apăsat pe accelerație . Am turat motorul si mașina a pornit cu viteză de pe loc .

Am strâns cu putere volanul până când palmele mele au prins o culoare albă . Tâmplele îmi zvâcneau iar sângele îmi pulsa haotic in vene . Am privit in oglinda retrovizoare si am văzut trei mașini în spatele meu . Am recunoscut imediat mașina lui Ryan si un oftat mi-a scăpat printre buze . Vroiam să fac asta singur , vroiam să terminam dracu tot circul asta . Trebuia să știu că Joshua e prea laș ca să facă asta fără întăriri .

De-a lungul timpului am încercat să ascund faptul ca îmi pasă de familia mea . Dușmanii niciodată nu te atacă personal , atacă ceea ce iubești mai mult pe lume . În ochii tuturor eu sunt cel care nu dă doi bani pe familie si așa vreau sa rămână . Nu am de gând să pun în pericol oameni la care țin dar se pare ca el a reușit să-și dea seama de asta .

WANTEDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum