Capitolul 28

6.9K 294 17
                                    

- Nu se poate , asta era caseta din pantalonii lui . Sunt perfect sigură !

- Poate nu merge pe laptopul ăsta . Scoate-l pe cel din dulap.

Anda merge , deschide dulapul şi scoate celălalt laptop . Îl conectează la celelalte aparate şi bagă din nou caseta dar pe ecran apare acelaşi cuvânt : EROARE !

- Cum este posibil să nu meargă nici aici ?

- La dracu . Îşi lasă greutatea pumnului pe birou asta cutremurandu-l puţin . Ştia !

- Poftim ?

- Ştia de planul nostru , ştia tot !

- Nu are cum să ştie , nu am făcut nimic care să ne dea de gol ! Totul a ieşit perfect !

- Cineva i-a spus altfel habar nu am .

- Tipul e mult mai deştept decât credeam eu . 

- Am stat atâţia ani gândind tot felul de planuri pentru a-l doborî pe omul ăsta şi pe zi ce trece devine tot mai puternic . Nu o să mă las până când îmi va cădea în genunchi şi mă va implora să îi cruţ viaţa .

- De ce vă urâţi atât de tare ?

- E o poveste lungă .

- Rezumă-mi în câteva cuvinte .

- Acum câţiva ani părinţii meu au ucis-o pe mama lui . . îşi ridică privirea din pământ , ajutaţi de mine .

- De ce ?

- De ce ? Râde scurt . Pentru că îl urăsc de când ne-am întâlnit . Şi-a bătut joc de mine .

- Din nou , de ce a făcut asta ?

- Pentru că el avea bani , o familie unită , tot ce îşi dorea iar eu nimic.  Dar cu ura asta am urcat tot mai sus şi că să îl fac să sufere i-am luat tot ce avea mai de preţ .

Anda oftează simţind presiunea care se lăsase în aer . 

- Şi o să continui să fac asta .

- Ce vrei să spui ?

- O să continui să îi iau tot ce are mai de preţ , familia .

- Din câte ştiu eu nu prea îi pasă de familia lui .

- Asta vrea el să arate dar în realitate nu este aşa .

- Şi ce o să faci în continuare ?

- O să mă întorc în New York . 

- Nu te înţeleg !

- Nici nu trebuie ..

- Vrei să te ajut ?

- Nu , am o armă secretă pe care am ţinut-o ascunsă mult timp .

- Cine ?

- Raven !

- New York , 4:30 dimineata -

Mă trezesc dintr-o dată îmbufnată şi plină de nervi . Abia aţipeam două minute că lătratul câinelui vecinilor spulbera orice clipă de linişte . Pur şi simplu mă zgâria pe creier şi nu puteam închide ochii vreo secundă . Mă ridic din pat , iau papucii de casă şi deschid uşa ieşind din cameră . Spre uimirea mea mă întâlnesc faţă în faţă cu Jason care nu avea o faţă ... tocmai plăcută . Avea părul ciufulit şi pantalonii de pijama trei sferturi , albaştrii , şifonaţi . Nu purta tricou , privirea mea rămânând blocată la abdomenul lui care arăta . . wow . 

- O să omor câinele ăla ! Îşi încruntă uşor fruntea .

- Mie-mi spui ? N-am putut să închid un ochi toată noaptea !

- S-a oprit!Amândoi am tăcut şi se lăsase o linişte deplină . Când să intrăm amândoi în camerele noastre câinele a început iar să latre . 

- La naiba !

O luăm pe hol şi coborâm scările apoi ieşim afară . Jason merge lângă gard şi începe să ţipe la câine însă nici câinele nu se lăsa . Ia tot ce prinde şi aruncă după el dar tot ce făcea era să îl ambiţioneze . 

- Curvo , vino şi fă-ţi câinele să tacă ! 

El era nervos însă pe mine mă bufnise râsul . Totul mi se părea atât de haios mai ales când Jason începea să o injure pe femeia de vizavi .

- Ţi se pare amuzant ?

- Ce ? Nu . Încerc cu greu să mă abţin însă zâmbetul îmi rămăsese încă pe buze.

- Am obosit să ţip , cred că o să răguşesc !

Iau o piatră de jos şi intenţionez să arunc în câine dar se pare că piatra se dusese fix în geamul casei vecinilor . Mă întorc spre el puţin speriată . 

- O doamne , ce mă fac ? Mă duc să-mi cer scuze .

- Ba nu te duci ! Râde .

- Ba da !

O voce puternică de femeie se aude din curtea cealaltă .

- Cine a făcut asta ? 

- Eu am . . Îmi pune mâna la gură şi mă ia pe sus până în casă . 

- De ce ai făcut asta ? 

- Trebuie să se aleagă şi ea cu ceva rău din treaba asta .

- Da . .

- Haide , şi ţie îţi vine să râzi !

- Ba nu !

- Haide ! 

- Bine , poate e puţin amuzant !

Mă aşez pe marginea canapelei şi casc . El era pe jumătate adormit . 

- Trezeşte-te !

- Sunt treaz !

- Ba nu eşti !

- Ba da ! Mă îmbrânceşte uşor iar eu cad pe spate .

- Perfect , canapeaua e mai comodă !

Îl privesc cum se îndreaptă spre bucătărie apoi îmi pun capul pe pernă . Capul meu se cufundă adânc în parfumul ei de flori de primăvara . 

- Los Angeles - 

- Şefu , a ajuns . 

- Invit-o să între !

- Oh , te rog , nu am nevoie de invitaţie !

- Raven , în sfârşit !

#Capitolul 28

Ştiu că aşteptaţi momentul acesta de mult timp deci : Câştigătoarea concursului este Ella_Swag ! Am primit foarte multe mesaje şi am ales dintre cei care sunt mereu aici lângă mine ajutându-mă cu voturi şi comentarii şi ţin să va mulţumesc tuturor . A fost foarte greu dar a trebuit să ajung la o decizie . Ea a ales că numele personajului să fie Raven . Sper să va placă şi să continuaţi să citiţi . See ya :3

WANTEDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum