Capitolul 26

7.6K 287 25
                                    

ANUNŢ : Nu vreau ca voi să fiţi singurii care mă ajută ! Aş vrea să va ofer şi eu ceva . Şi mă gândeam la un concurs ; vreau să aleg o persoană care să apară ca personaj în Wanted . Tot ce trebuie să faceţi e să îmi trimiteti un mesaj spunând că vreţi ca voi să fiţi în poveste . Voi alege ori cu Random.org ori habar nu am , o să mă gândesc . Apropo cel ales va trebui să îmi spună un nume , dar să nu fie românesc gen Raluca , Cristina etc ..

Un fior puternic o pătrunde . Fără a şti ce să facă îl prinde de bărbie şi îl sărută .

- Nu s-a auzit nimic !

- Ba da , sunt sigur !

- Uhm , am lovit cu piciorul de ţeava chiuvetei . O spune încercând din răsputeri să îl facă să nu se uite înăuntrul chiuvetei .

- Eşti sigură ? Un zâmbet mişelesc îi apare pe faţă şi îşi roteşte din nou ambele braţe în jurul taliei ei .

- Da ! Îi şopteşte la urcehe apoi îi linge senzual obrazul .

Fără a sta pe gânduri continuă ce a început . Deşi era încordată şi destul de speriată mişcările lui o făceau să se simtă din ce în ce mai bine.

Jason intra frecvent în patul multor fete însă astea erau doar aventuri de o noapte care se terminau deseori prin hărţuirea sau uciderea lor . În acest mod îşi descărca el nervii , nepăsându-i de suferinţa celorlalţi . 

Ştia bine că nu trebuia să aibă încredere în nimeni . Lumea e schimbătoare şi mulţi au câte două feţe .

Îşi aruncă ochii la ceasul de la mână .

- S-a făcut cam târziu !

- Mhm.

Se depărtează la câţiva centimetri de ea apoi îşi trage în sus boxerii şi pantalonii , închizându-şi pravacul . Anda se dă jos şi se îmbracă şi ea . Îşi aranjează frumos rochia şi răsuflă .

- Sunt impresionată ! 

Se îndreaptă spre uşă şi o deblochează .

- Vi ?

- Um , nu ! Vreau să mă mai aranjez puţin !

- Ok ! Mai vorbim .

Când vede că iese fuge repede spre chiuvetă şi ia castea .

- Yes ! În sfârşit . 

Îşi aranjează părul şi strânge caseta în pumn .

- Şi lumea spunea că e foarte deştept şi îşi dă seama de orice ! Totuși , uhm , își linge buzele.

- DIMINEAŢA -

-  Am treabă . Să fi cuminte !

Se depărtează de mine şi iese , la scurt timp auzindu-se şi uşa de la intrare .

Parcă un val uşor rece se năpustiră asupra mea după plecarea lui.Îmi trec o mână prin păr şi oftez . 

Cand imi revin putin Îmi aduc aminte că nu mai vorbisem de ceva timp cu mama aşa că am sunat-o .

- Heii , mamă ce faci ?

- Bună draga mea . Bine , m-am odihnit puţin !

- Cum se mai simte Daniel ?

- Din păcate e în aceaşi stare ! După operaţie s-a simţit mai bine dar febra nu încetează . Tu cum eşti ?

- Bine , deşi îmi e tare dor de voi !

- Şi nouă ! Tatăl tău s-a întors aseară înapoi la muncă ! N-a putut să stea foarte mult timp . Dar îţi promit că totul o să se termine şi vom petrece mai mult timp împreună .

- Da , sper !

- Tu eşti la Ashley ? Mi s-a spus că e plecată cu tatăl ei din oraş .

- Păi . .

#New Capitolul 26 . Hope you like it !

WANTEDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum