Capitolul 27

7.5K 279 21
                                    

- Mamă stai liniștită , sunt bine !Trebuie să închid .

- Ok , te iubesc ! Să fi cuminte .

Închid şi pun telefonul pe masă . Tot corpul îmi tremura incontrolabil şi simţeam că pur şi simplu rămân fără pic de oxigen . Eram cât pe ce să mă dau de gol . Eram atât de speriată , atât de frustrată . . . 

Simplul gând că mama ar putea afla de toate astea mă făcea să disper . Nu mă simţeam deloc în sigurata . Ştiam că aerul ăsta plin de calmitate nu dura mult . Ştiam că puteam să mă aştept de la orice în următoarele clipe .

Uram să îmi mint familia , prietenii , colegii . Dar ipostaza în care eram nu îmi dădea voie să scot vreun cuvânt . Îmi era greu să nu exprim ce simt , ce gândesc. Ştiam doar că îl uram atât de tare pe omul care mi-a schimbat atât de mult viaţa . Îi spuneam des aşa , că îl urăsc şi că detest faptul că m-a influenţat negativ . Însă eu chiar simţeam ura asta atât de puternică ? Da , adevărul e că o simţeam undeva dar atingerile lui . . sărutările lui . . habar nu am , mă dcueau în altă dimensiune în care nu puteam să fac vreo mişcare care să strice ce avea el de gând să facă . 

Dar cel mai ciudat lucru era că, cu cât încercam să stau cât mai departe de el ceva mă aducea înapoi . Îmi captase viaţa . Apărea oriunde , oricum , oricând . Era ca un vis fără sfârşit . Parcă eram într-o poveste Sf cu criminali . Mai era de aşteptat ca la lună plină să devină vârcolac şi asta spărgea tot filmul . 

Lătratul câinelui îmi tulbură toate gândurile .

- Heii , Sam , ţi-e sete ? Îi mângâi blana şi îi pun puţină apă într-un bol . Se apropie încet dar nici măcar nu se atinge de ea.Atunci ce vrei ?

Latră din nou apoi fuge spre uşă de la intrare dând incontinu din coadă .

- Vrei afară , nu ? Ok .

Iau lesa de lângă canapea şi i-o leg de zgardă . Deschid uşa şi ies  . Sam începe să miroasă asfltul cu nasul lui neted şi moale . Îl conduc pe trotuar şi merg liniştită butonând telefonul . 

Câinele era destul de cuminte şi ne plimbasem ceva timp , ba chair se înserase . Nu a durat mult până când o pisică a coborât dintr-un copac şi a picat fix în faţa lui scoţând un sunet ciudat . Sam începe să latre şi să o alerge . Mă trage brusc după el . Nu îl puteam stăpâni , era destul de puternic . Alergasem extrem de mult după el şi obosisem . Oftez şi când încerc să mă opresc mă trece direct într-o baltă cu noroi . Alunec şi cad pe burtă murdărind-uma îngrozitor . 

Într-un sfârşit pisica urcă într-un alt copac şi câinele se opreşte .

- Oh , la naiba ! Câine rău , câine rău !

Încerc să trec nevăzută până acasă . Când ajung îi dau drumul câinelui în casă lăsând lesa să cadă jos şi îmi suflu părul plin de noroi incruntandu-mă . Jason era pe canapea izbucnind în râs .

- Nu e amuzant ! O spun cât puteam eu de serioasă .

- Ai făcut baie în nămol ? O să ai o piele fină .

Intru în baie şi privesc în oglindă . Aveam tot părul plin de noroi şi hainele de asemenea . Le dau jos punându-le în coşul pentru rufe murdare . Dau drumul la apă . Întind mâna să verific dacă e caldă după intru în duş . Las stropii fierbinţi să îmi cadă pe corp închizând ochii . Asta era cea mai bună parte a zilei . Mă simţeam atât de bine fără mizeria aceea pe mine . 

După ce termin mă usuc cu un prosop şi iau pijamalele pe mine . Îmi las părul care încă era ud să-mi cadă pe umeri , iau prosopul în braţe şi păşesc afară .

- Am terminat !

Deodată îl văd şi zâmbesc . Era întins pe burtă cu capul în pernă . Cred că adormise . Voiam să plec dar îmi amintisem că trebuia să îmi iau revanşa .

- În Los Angeles -

Anda ajunge la vila unde locuia Joshua , dupa un zbor lung şi obositor . Intră în biroul lui cu o faţă tristă şi oftând .

- Eram sigur ! Nu ai putut să o iei !

- Defapt . . Zâmbeşte scoţând caseta din buzunarul pantalonilor .

- O Doamne ! Nu se poate ! Cât mă aşteptat clipa asta . 

Deschide laptopul iar Anda aşează pe birou un aparat special şi îl pune în conexiune cu laptopul . Bagă caseta în locul ei iar Joshua dechide fişierul .

Pe ecran apare scris cu litere mari de tipar : EROARE !

- Ce dracu ?

#Capitolul 27

Ţin să va anunţ că am ales deja un concurent care va avea ocazia să aibă un rol în poveste . Voi anunţa câştigătorul în următoarele capitole când , de asemenea , va apărea şi personajul . Vă mulţumesc tuturor că aţi participat . Am primit multe mesaje însă a trebuit să aleg doar unul .

Mulţumesc , pe data  viitoare !

WANTEDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum