Capitolul 31

6.2K 269 16
                                    

Apelul se inchie rapid . Dau telefonul de la ureche şi îl arunc pe noptieră . Ce dracu înseamnă asta ? Se pare că cineva are chef de joacă şi nu cred că le va plăcea când voi intra şi eu în joc .

Din perspectiva lui Caitlin :

Mă trezesc şi mă întind uşor . Mă ridic în fund şi îmi scarpin ochiul stâng cu degetul arătător . Îmi întorc capul şi îl observ pe Jason .

- Bună Dimineaţa !

- Neaţa ! Se ridică din pat şi îşi trece o mâna prin păr.

Îl văd îndreptându-se spre balcon şi îl opresc brusc .

- Ce faci ?

- E cald aici , trebuie să deschidem balconul .

- Nu !

- Oh , serios ?

- Da , serios !

- Nu e nimic pe balcon , nu e nimic sub pat . A fost doar un coşmar !

- Dar a părut real .

- Vino să te convingi singură !

- Nici gând !

Îşi dă ochii peste cap şi vine spre mine . Mă ia pe sus în braţe şi mă duce spre balcon .

- Du-mă înapoi , te rog ! Pun fruntea pe umărul lui şi strâng din ochii .

Când încearcă să mă pună jos îl strâng de tricou .

- Dacă mă pui jos , ţip !

- Termină odată !

Când mă pune jos încerc să fug înapoi dar mă opreşte .

- Vezi ? Nu e nimic !

Mă uit în jur . Totul era liniştit . Şi chiar cu toată liniştea asta tot mă simteam înfricoşată . Visul ăla chiar îmi dădea fiori având în vedere că acea creatură mi-a apărut nu în unul , şi în două coşmare . Merg repede înapoi.

- Da , am văzut !

- Los Angeles -

Raven şi celălalt individ trimis de Joshua stăteau într-o altă cameră a cabanei .

Ea îşi trece părul după ureche şi îşi aprinde o ţigară . Era liniştită , nu avea nici o grijă însă aliatul ei părea neliniştit , ceva îl rodea pe înăuntru . Îl priveşte ciudat până când se hotărăşte să îl bage în seamă .

- Ce-i cu tine omule ? Zici că stai pe ace .

- Nu sunt sigur că e bine ce facem !

- Serios ? Râde scurt . Eşti într-un clan de criminali de aproape un an şi încă ţi-e milă ?

- Nu e vorba de milă , nu e vorba de asta . Mi-e teamă că o să murim toţi !

- Alo , deci eu sunt bărbatul aici ? Te plângi ca o fetiţă de 5 ani .

- Tu nu îl cunoşti pe McCann . Odată ce începe , sfâşâie tot !

- Hmm ! Stinge mucul de ţigară în palmă şi zâmbeşte . Păi se pare că gloria lui McCann se termină aici !

Tipul se apropie de ea şi îi trece din nou părul care îi căzuse după ureche .

- O mai ţi minte pe cea mai bună prietenă a lui Joshua ?

- Normal , ce e cu ea ?

- Când Joshua a încercat să afle mai multe despre el a trimis-o într-un club . Şi ghici ce s-a întâmplat ?

WANTEDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum