Capitolul 12

10.5K 335 9
                                    

Author P.O.V

Jason a înjurat printre dinți când și-a văzut tatăl în living. El avea cu totul alte planuri în minte și nu suporta să fie întors din drum. Un mix de emoții îi străbăteau trupul. O stare de bucurie, vazând-uși tatăl după atâta timp. Conexiunea dintre cei doi nu era una foarte strânsă. Nu țineau legătura atât de des pe cât ar face-o un părinte si un copil obișnuit. Tatăl său era mult prea ocupat, cariera de avocat luând-ui foarte mult timp iar el era de asemnea ocupat cu toate afacerile în care era implicat. Faptul că tatăl său nu era prezent prea mult în viața lui nu făcea decât să îl bucure pe Jason. Și nu pentru că nu își iubea părintele, ci pentru că se ghida după un motto: Atâta timp cât nu ai nimic de pierdut, ești invincibil! În partea întunecată în care a ales singur să rămână era cel mai bine să pară că nu este atașat de nimeni și nu îi pasă de nimeni altcineva în afară de el.

Au decis împreună să meargă la un restaurant pentru a sta de vorbă. I-a trimis și Bellei un mesaj cu locația restaurantului unde urmau să meargă pentru a se întâlni acolo.
Spre deosebire de el, Bellei nu îi plăcea să stea într-o casă atât de mare. Voia să aibă intimitate și să se bucure de viață fără ca fratele ei să intervină. Se mutase cu iubitul ei într-un apartament luxos în mijlocul orașului.

În timp ce tatăl său merge spre mașină el decide să urce la etaj și să o verifice pe Caitlin. A găsit-o stând pe fotoliu și privind visătoare spre geam. Nu avea în plan să o lase din nou singură însă totul a fost spontan și nu avea de ales. Dacă știa că urma să se întâmple asta ar fi lăsat-o în grija unuia din băieți de la sediu.

- Voi pleca pentru ceva timp. Să fii cuminte!

Privirea ei tristă aproape că i-a făcut inima înghețată să simtă puțină căldură. A decis să părăsească cât mai repede camera pentru a nu mai simți acel sentiment ciudat care îl dezgusta.

Ajunși la restaurant au hotărât să lase la o parte mofturile și mâcăruile deosebite și să comande o pizza. Asta făceau în familie când erau doar niște copii. Se strângeau în fața televizorului și devorau la propriu pizza de casă pe care o făcea mama lor.

- Fără ciuperci, idiotule! Se răstește Bella la el în timp ce se decid ce fel de pizza să aleagă.

Jason mereu a considerat că tatăl său o preferă pe Bella. Deoarece era fată și era mai mică. Nu îl deranja asta însă. Nu îi plăcea să fie în centrul atenției și nici nu avea nevoie de afecțiune.

- Cum a rămas cu fata din casă? Întreabă bărbatul în timp ce savura o bucată din felia de pizza.

- O pla.. Începe ea a comenta însă a înghițit aproape nemestacat în momentul în care privirea ei a facut contact cu ochii întunecați ai lui Jason.

- Am înțeles, nu e nimic concret încă! Răspunde el jucăuș.

- Și, tati, ce mai face logodnica ta Kate? Întreabă Bella curioasă prinzând-ui mâna în a sa.

- Momentan suntem separați. Răspunde el cu regret în voce. Are nevoie de timp să își facă ordine în gânduri.

Jason nu face altceva decât să zâmbească. Niciodată nu a plăcut acea femeie și nu doar pe ea, ci pe oricine ar sta la brațul tatălui său.

La finalul întâlnirii Bella a insistat ca tatăl ei să meargă la ea, dorind să petreacă cât mai mult timp cu el. Și-au luat la revedere și au plecat, lăsând-ul pe Jason singur la masă.
A ales să mai rămână, comandând o sticlă de vin roșu. A băut, înecând-uși gândurile în alcool. Avea nevoie de acel timp doar pentru el. Să fie singur, așa cum îi plăcea cel mai mult. După ce a decis că e de ajuns a plătit nota lăsând un bacșiș foarte frumos ospătarului. Nu îl deranja să conducă ușor amețit de la alcool, mai făcuse asta.

Ajuns acasă își lasă cheile pe măsuța din living și urcă la etaj. O găsește pe Caitlin stând întinsă în pat, jucând-use cu o șuviță de păr. I se părea că e o imagine atât de angelică ca și cum ajunsese într-o oază de liniștea. Inocență ei îl făcea să simtă lucruri. De obicei ura acest sentiment și îl îndepărta cu ușurință dar acum alcoolul îi controla mintea. Se trântește în pat lângă ea și oftează zgomotos.

- Ce s-a întâmplat cu tine? Întreabă ea când îl vede ușor debusolat.

- Ce s-a întâmplat cu mine? O întreabă el în timp de încearcă să îi ignore ochii care îl vrăjeau. Nu știa dacă a băut prea mult sau dacă era ceva ciudat în acel vin.

- Miroși a alcool. Afirmă ea iar el rânjește.

- Și nu îți place?

Ea nu apucă să dea un răspuns, rămânând blocată în momentul în care el își urcă corpul peste al ei. Nu înțelegea de ce face asta dar mirosind alcoolul știa că nimic bun nu are să urmeze.

Next ⇝

WANTEDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum