M-am prins cu palmele de umerii lui pentru a-mi mentine echilibrul si am deschis incet ochii , privindu-i fata carea avea un mic ranjet pe ea.
- Împiedicato !
- Oh , mai taci . Mi-am dat ochii peste cap si am reușit sa ma pun pe picioarele mele.
I-am auzit râsul colorat si l-am lovit ușor în umăr , incruntandu-ma si mergând înainte desi habar nu aveam unde ne îndreptam . Am continuat sa fac pasi mărunți pe pământul umed , suflandu-mi aer cald in pumni pentru a ma încălzi puțin.
- Caitlin , pe aici !
M-am întors ușor si l-am văzut oe Jason luand-o la stânga printre copaci. L-am urmat , încercand sa țin pasul cu el. Habar nu aveam de unde are atâta energie pentru ca eu sincer deja obosisem . M-am oprit in loc , sprijinindu-ma de un stejar si am început sa gâfâi .
- Hai odată !
- Jason , nu mai pot!
- Nu mai avem mult , hai sa mergem.
- Nu putem face o pauza ? Spun extenuata trecandu-mi cateva suvite de par dupa ureche. Piepetul ma ustura si respiratia mea era incetinita.
- Fie,daca ai de gand sa ne prinda noaptea prin padure nu ai decat.
Am oftat brusc si am inceput sa fac pasi , prinzandu-l din urmă. Am continuat sa mergem încă câteva minute bune , până când el s-a oprit în loc iar eu m-am lovit de spatele lui.
- Ce tot faci?
- Am ajuns.
Mi-am ridicat privirea din pământ și mi-am mărit atenția spre o căsuță mică și simplă,fără etaj. Vopseaua maro era scorojită iar iarba deasă înconjura mica locuință.
- De unde cunoști locul ăsta? L-am întrebat în timp ce ne îndreptat spre casă.
- Obișnuiam sa vin aici cu familia in copilarie. A spus si am observat o urma de tristețe in vocea lui.
Am aprobat scurt din cap , părăsind discuția , clar deranjantă pentru el și am prins clanța ușii încercând să o deschid dar încercarea mea era eșuată.
- E blocată. Degetele îmi înghețaseră pe clanța rece așa ca mi-am retras mana si mi-am strâng palmele in pumn sperând ca le voi încălzi.
- Da-te la o parte.
L-am ascultat și m-am depărtat cu câțiva pași în spate. El și-a ridicat piciorul drept în sus si cu o singură lovitură puternică a făcut ușa să se lipească de perete. Mi-a făcut semn sa intru iar eu l-am ascultat.
Am fost întâmpinata de un miros închis care m-a făcut sa tușesc scurt.Eram intr-o încăpere ce părea a fi un mic living alcătuit dintr-un șemineu , o canapea veche si o mică biblioteca care surprinzător , era plina cu carti. Înăuntru nu era mai cald decât fara dar era mult mai bine.
Am pășit pe podeaua care a scârțâit ușor la pașii mei si m-am apropiat de o mica vitrina pe care erau înrămate câteva fotografii. Am zâmbit si m-am uitat atent la fiecare . L-am putut observa pe tatăl lui Jason foarte tânăr,ținând in brațe o fetiță cu un chip angelic si cu bucle aurii care pun pariu ca este Bella. Am continuat sa privesc si o singura fotografie mi-a captat in totalitate atenția. Am luat-o cu grija in mana si am analizat-o atent . O femeie izbitor de frumoasă , cu un păr castaniu deschis si cu un zâmbet cald ținea in brațe un băiețel de doar 4 sau 5 ani in brațe , privindu-l cu multa dragoste.
Mi-am dat seama imediat cine se afla in poza si am înghițit in sec când am simțit o prezenta in spatele meu. M-am întors ușor pentru a-i observa privirea absenta a lui Jason , spre acea poza.
CITEȘTI
WANTED
FanfictionHe wishes he could control his demons instead of having his demons control him. ATENŢIE! Această carte conţine scene de violenţă fizică, psihică și vocabular vulgar. Cartea necesită editare.