❝There's no way i'll find a most amazing boy to fall in love with cause i believe he's you and i thought we were soul mates but we weren't on the same page i just hope that one day it all ends right for you.❞
• Din perspectiva lui Jason •
Fața ei spunea totul. Se uita cu gura ușor întredeschisă la toate lucrurile pe care i le-am adus.E doar o petrecere organizată de un vechi prieten , Logan. Nu îl mai văzusem de aproximativ doi ani până astăzi când l-am întâlnit întâmplător la supermarket si m-a invitat la petrecerea lui. Am fost doar la câteva petreceri organizate de el dar pot spune că sunt bestiale. Inițial am vrut să îl refuz dar m-am gândit că am nevoie să mă relaxez după tot stresul asta. Și așa am ajuns să mă plimb prin magazine căutând rochii și pantofi. Nici nu știu de ce prima dată când mi-a spus că pot aduce pe cine vreau m-am gândit la Caitlin. Cu siguranță va pune o mie de întrebări stupide și va trebui să am grijă să nu intre in contact cu toți oamenii idioți de acolo.
M-am trezit din gândurile mele și mi-am scuturat încet capul. Se uita atent la perechea de pantofi si îi analiza cu precizie. Pantofii aceia mi-au furat atenția din primul moment în care am pășit în magazin. Când mi s-a spus că sunt ediție limitata satisfacția mea a urcat la un alt nivel. Nici nu m-a interesat prețul când am apropiat cardul de POS, deși era unul exorbitant. Puteam vedea doar cum arata în picioarele ei lungi si delicate.
- Nu îți plac? Am întrebat nedumerit iar pe fața ei a apărut un mic zambet.
- Ba da. Îmi plac foarte mult, imi plac toate. Mulțumesc!
A lasat cutiile într-o parte a patului și am fost complet surprins când și-a înconjurat brațele în jurul gâtului meu si m-a strâns în brațe. Am rămas blocat câteva secunde dar am reacționat imediat și i-am înconjurat talia cu brațele. Aveam o senzație ciudată în tot corpul. Palmele au inceput să îmi transpire brusc si mi se formase un nod în stomac. Ma simțeam așa bine în brațele ei. Mi-am lipit fața de gâtul ei și am inspirat parfumul pielii ei. Era așa fină și moale. Brațele mele o strângeau tot mai tare. Simțeam nevoia să îi simt corpul lipit in totalitate de al meu. Simteam o nevoie nebunească să o sărut.
La dracu! Ăsta nu sunt eu, nu trebuie să gândesc așa. Nu trebuie să am o slăbiciune pentru absolut nimeni. I-am dat drumul din îmbrățișare și i-am zâmbit.
- Ok,te las să te schimbi si te aștept jos.
- Bine . Mi-a returnat zâmbetul.
- Să te grăbești! Am coborât din pat și ea a dat aprobător din cap.
Am ieșit din cameră și am închis ușa după mine. Ajuns pe hol mi-am ridicat brațele și mi-am încrucișat degetele la ceafă. Ce naiba s-a întâmplat cu mine în acel moment? Încă simt senzația aia ciudată în corp care cu siguranță nu dă semn de ceva bun.
Am tras aer în piept și am coborât scările , ajungând în living. Am luat loc pe canapea și mi-am scos telefonul din buzunar. Am observat că am peste 6 apeluri nepreluate de la Mark , tipul pe care l-am lăsat să se ocupe de treburi în New York , cât timp sunt eu plecat. L-am reapelat și mi-am dus telefonul la ureche. În aproximativ două secunde el a răspuns apelului ceea ce ma îngrijora.
- În sfârșit. Am încercat să dau de tine aproape toată ziua.
- Care este problema?
- De dimineață a sunat Damyan , tipul din Rusia și trebuie neapărat să mergi la întâlnirea de afaceri , altfel refuză sa facă transportul de arme.
- La dracu, pot trimite pe altcineva în locul meu.
- Asta e problema , vrea să vorbească personal cu tine.
CITEȘTI
WANTED
FanfictionHe wishes he could control his demons instead of having his demons control him. ATENŢIE! Această carte conţine scene de violenţă fizică, psihică și vocabular vulgar. Cartea necesită editare.