• Din perspectiva lui Caitlin •
De câteva zile eram total cu capul în nori. Şi habar nu am de ce pentru că absolut totul revenise la normal. Totul exceptând faptul că familia mea nu îmi este aproape însăsper că asta nu va mai dura mult pentru că le-am dus prea mult lipsa. Am încercat şi m-am ambitionat ca să gândesc pozitiv şi să încetez să mă gândesc la ce e mai rău.
În momentul de faţă eram pe scaunul pasagerului,Ashley conducând şi zâmbind mai tot timpul. A insistat să recuperăm tot timpul pierdut împreună şi să mergem la shopping cum făceam înainte. De la început mi-a surâs ideea pentru că simţeam nevoia ca noi două să fim la fel de apropiate că acum câteva luni şi să mă bucur cât mai mult de personalitatea ei.Eram aşa blocată în gândurile mele încât îi vedeam buzele mişcându-se însă nu auzeam nimic din ce spune. Când a strigat mai tare la mine am tresărit iar urechile parcă mă dureau când vocea ei alături de toată gălăgia din trafic mi-au invadat deodată auzul.
- Ai auzit ce am spus? S-a uitat la mine şi eu am oftat uşor.
- Nu,iartă-mă. Ce spuneai?
- Tocmai îţi povesteam de perechea aia de pantofi superbi pe care i-am văzut la mall săptămâna trecută. Eşti ok? Caitlin,dacă e ceva ştii că îmi poţi spune,da?
- Totul este în regulă. Doar mă gândeam la ce vom face astăzi,stai liniştită.
- Bun pentru că astăzi va fii ziua noastră.
Am ajuns într-un sfârşit şi Ashley a găsit un loc de parcare destul de bun,unde era mai multă umbră pentru că ziua se dovedea a fii una chiar foarte însorită şicălduroasă. Am coborât din maşină luându-mi geanta şi am zâmbit,incolacindu-mi braţul cu al lui Ashley şi mergând spre intrarea la mall. Din prima clipă când am păşit înmall ochii prietenei mele aproape că săreau din orbite. Nici măcar nu am avut timp să îmi menţin atenţia pe ceva anume deoarece am fost trasă brusc,aproape împiedicându-măde propriile picioare.
Cred că am petrecut aproximativ două ore alegând tot felul de piese vestimentare şi frecventând cabina de probă. La început când am ales să mergem la mall nu am vrutinţial să îmi cumpăr prea multe haine însă Ashley a insistat,spunându-mi că îmi vin foarte bine şi că ar fi o pierdere imensă dacă nu le-aş cumpăra acum. Pot să spun căprietena mea era mai în pas cu moda decât mine. Îi plăcea să iasă în evidenţă şi să arate bine în orice secundă a vieţii. Ei bine cu toate cele întâmplate cu tatăl ei nu prea o mai vedeam mergând la shopping sau altundeva însă acum că el dă semne de însănătoşire mă bucur că ea se simte din ce în ce mai bine.
După ce am plătit hainele am mers în jur de jumătate de oră pentru ca ea să găsească pantofii pe care îi văzuse săptămâna trecută aici. Ei bine i-a găsit însă a avut loc un mic incident. Se pare că şi altă domnişoară îi voia şi bineintels că cea mai bună prietenă a mea nu avea să renunţe aşa uşor. A iscat un mic scandal cu aceea fată şi a trebuit să o trag cât mai repede de acolo pentru că nu aveam chef ca paza să fie chemată şi să intrăm în alte belele. Am hotărât să mergem la o cafea şi ne-am aşezat la omasă,ea fiind îmbufnată şi morocănoasă faţă de acum câteva ore.
- Ei haide,nu trebuie să fii aşa. Am spus eu văzând că faţa ei de supărată a rămas neschimbată.
- La naiba,eu i-am vazut prima,nu ea.
- Sunt sigură că vei găsi alţii mult mai frumoşi. Am venit aici să ne distrăm împreună,nu-i aşa?
Ea a aprobat repede din cap şi a zâmbit larg înlăturând încruntătura adâncă din frunte. Am continuat să ne bucurăm de ziua noastră împreună,mergând chiar să vizionăm un film de dragoste de care bineînţeles că doar eu m-am bucurat pentru că ea adormise cu capul în cutia cu popcorn.
CITEȘTI
WANTED
FanfictionHe wishes he could control his demons instead of having his demons control him. ATENŢIE! Această carte conţine scene de violenţă fizică, psihică și vocabular vulgar. Cartea necesită editare.