Capitolul 22

9.9K 304 22
                                    

Unul dintre ei împarte cărţile apoi începe jocul . Toţi erau stresaţi mai ales tipul care se pare că avea ceva care îl punea în pericol pe Jason . Dar el era destul de relaxat , ba chiar băuse câteva pahare de tequilla . 

- Ultima rundă !

O fată cu păr blond îmbrăcată într-o rochie extrem de scurtă îşi face apariţia de după uşa cu o tavă pe care erau băuturi . Se apropie de masă şi le aşează la fiecare paharul pe masă . 

Când termină merge spre Jason punându-i o mâna pe umăr . Când nici unul dintre adversari nu era atent ea îşi lasă mâna în jos şi îi înmânează o carte de joc pe ascuns .

- Sper că facem cum ai promis ! Îi şopteşte.

- Da , acum dispari !

Fata merge spre uşă .

- Mai aveţi nevoie de ceva ?

- Nu , păpuşă .

Fiecare aruncă nişte bacnote în mijlocul mesei .

- Caseta , idiotule !

- Stai liniştit , nu o s-o primeşti !

Individul aşează cărţile pe faţă ,  toate fiind carouri . 

- La dracu ! Spune unul dintre ei.

- Tu de ce zâmbeşti McCann ?

Îşi ridică ochelarii de soare poziţionându-i deasupra părului răvăşit lăsând ochii lui căprui la vedere, în care se reflectau toate luminile . Pe faţa lui se citea un zâmbet batjocoritor  . 

Aşează cărţile pe faţă şi spre umirea tuturor indivizilor , acelea erau cărţile câştigătoare .

- Acum dă-mi caseta !

- Nici gând !

- Dă-mi caseta ! Scrâşneşte din dinţi pe faţă apărându-i o privire severă .

Tânărul din capul celălalt al mesei părea neliniştit . Ochii lui de un albastru electrizant scrutau îndeaproape fiecare mişcare a celorlalţi .

Trage scaunul cu spătar din lemn , sculptat cu o delicateţe nemaiîntâlnita , fără să scoată vreun zgomot care putea să îl dea de gol . 

Îi analizează în continuare pe ceilalţi şi poziţionându-şi mâinile pe masă , se împinge în ele şi da să fugă spre uşă .

- Prindeţi-l .

Cele două persoane solide care păzeau uşa îl iau prin surprindere "legându-i" mâinile la spate .

Jason îşi trage ochelarii de soare peste ochi şi se ridică de la masă.  Se apropie exagerat de calm de el .

- Îmi dai caseta de bună voie sau o iau eu cu forţa ?

- Nu ţi-o pot da , mă vor omorî .

- Cine ?

- Nu îţi voi spune niciodată !

- Mi-e indiferent .

Îi face un semn subtil tipului din dreapta iar el scoate un pistol şi trage câteva gloanţe.Sângele ţâşneşte din el şi se scurge încetişor pe cămaşa albă .

Il cotrobaie prin buzunare si scoate caseta .

- Să curățați asta ! Sa fie lună . Înțeles ?

- Da !

Deschide uşa şi iese , coborând scările lungi si comportându-se normal.

 Barmanul era cam insistinet şi aşa mă enerva puţin .

WANTEDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum