- L-am văzut din greşeală la spital şi m-a întreb…Tresar dintr-o dată auzid vocea lui puţin îngroşată şi simţind cum masa se zguduie de la lovitura pe care o dăduse cu pumnul .
- Ce te-a întrebat ?
- M-m-ma întreb . .
- Ce ? Mă străpungea cu o privire dură .
- Mă laşi să îţi spun ?
- Spune odată !
- M-a întrebat ce fac şi de ce îl privesc , şi i-am spus că nu făceam nimic .
- Dacă l-ai confundat ?
- Nu l-am confundat ! Era cu un grup de băieţi .
Îşi muşcă buza şi se ridică punându-şi mâinile la ceafă .
- Nenorociţii ! Trebuia să ştiu că or să mă trădeze .
Priveam cum toţi nervii şi toate lucrurile negative se strânsese în acelaşi punct iar el exploda .
- O să îi omor pe toţi !
Se îndreaptă nervos spre uşă . Când să iasă din încăpere îi spun :
- Nu totul se rezumă la a face rău cuiva !
Stă blocat cu faţa în aceiaşi direcţie .
- Dacă ai încerca să pui totul cap la cap şi să înscenezi ceva ai putea să-i prinzi în flagrant.
Atunci el se întoarce spre mine şi vine mai aproape .
- Şi atunci tot i-aş omorî deci e o pierdere de timp .
- Tu nu ai inima chiar deloc ?
- Am învăţat că în viaţă nu trebuie să ai milă absolut de nimeni şi de nimic .
- Sunt persoane care te iubesc , şi tu le faci rău !
- Ca de exemplu ?
- Tatăl tău ! Cum crezi că se va simţi când îi vei spune că eşti un criminal ?
Se încruntă simţindu-i respiraţia caldă fix pe faţa mea .
- Ce va spune când va vedea ca ai implicato şi pe sora ta ?
Mă prinde de bărbie nu foarte dur , ca seara trecută .
- Tu nu ştii absolut nimic despre mine . Tu nu ştii nimic despre viaţa mea şi despre cine sunt eu cu adevărat . Tu îmi şti doar numele nu şi povestea .
- Şi care ar fi povestea ta ? Ai tăiat din greşeală un coleg de la grădiniţă şi atunci ai ştiut că o să devii un ucigaş ?
- Hm , dar povestea ta care e ? O mică fetiţă virgină care a stat izolată în casă de la naştere ?
Îi trag mâna de sub bărbia mea şi strâng din dinţi .
- Nici nu ştiu de ce vorbesc eu cu tine !
Mă ridic şi trec lovindu-l cu umărul meu pe al lui . Zâmbeşte ridicând ambele sprâncene .
Mă aşez pe canapea oftând .
- Nu-mi spune că ţi-am rănit sentimentele !
- Încetează !
- Dacă nu ce ?
- Şti ceva ? De acum încolo nu vreau să mai vorbeşti cu mine .
- Perfect ! În sfârşit o să taci !
Simţeam cum sângele îmi pulsa insistent în vene şi o stare de nervozitate mă cuprindea . Îmi întorc capul în altă direcţie şi îl ignor .
* Între timp în Los Angeles *
CITEȘTI
WANTED
FanfictionHe wishes he could control his demons instead of having his demons control him. ATENŢIE! Această carte conţine scene de violenţă fizică, psihică și vocabular vulgar. Cartea necesită editare.