Zâmbeşte arcuind uşor sprânceana stângă .
- Da ! De ce nu aş merge acolo ?
- Acolo e secţia lui McCann ! O spune , buzele tremurandu-i , fapt care era destul de vizibil .
- Nu înţeleg ! Care e problema voastră cu acest tip ?
- Cum , nu ştiţi ? O spune uimit .
- Nu , sunt nouă în oraş !
- McCann a devenit în ultimii ani cel mai temut om din zonă ! Are multe relaţii şi din câte se spune se pare că a comis nenumărate crime !
- Oh , de ce oare ?
- Nu se ştie ! De când i-a murit mama omul ăsta a devenit un adevărat demon !
Anda îşi prinde pe deget o şuviţă de păr şi o roteşte ascultând cu satisfacţie spusele bătrânului .
- Condu-mă la adresa aia ! Suntem amici !
- Atunci , cum doriţi !
Taximetristul bagă cheile în contact şi o aduce la destinaţie . Ea îi înmânează banii şi iese din taxi trântind uşa .
Văzând că lumina e puternică îşi pune ochelarii de soare la ochi şi aruncă o privire la clădire . Fără să mai stea pe gânduri deschide uşa şi păşeşte înăuntru . Holul era răcoros ceea ce era cea mai bună parte a zilei . Căldura domina in fiecare parte a oraşului .
La capatul holului se aflau doi oameni care au împiedicat-o imediat să intre .
- Nu-mi staţi în cale , vreau să întru !
- Cine sunteţi?
- O amică de-a lui Jason !
Pe unul dintre ei îl bufneşte râsul .
- Ce e aşa amuzant ?
- Nici nu aveţi idee câţi au venit aici spunând că sunt amici cu Jason !
- Dar nu vă mint !
- Ieşirea e acolo ! La revedere !
Anda se depărtează puţin şi îşi trece o mână prin păr răsuflând .
- La naiba ! Nu-i pot păcăli pe idioţii ăştia .
Îşi scoate telefonul din buzunar şi tastează un număr .
- Alo !
- Ieşiţi imediat şi spuneți-i ălora să mă lase să intru !
- Avem o problemă ! După acea uşă sunt câţiva oameni de-ai lui McCann şi s-ar putea să îşi dea seama că eşti cu Joshua !
- Ce , de voi şi-au dat seama ?
- Nu au cum să-şi dea seama , noi îi ştim orice mişcare dar el nu ştie ce avem de gând , nici oamenii lui !
- Faceţi ceva ! Gorilele astea mai au puţin şi mă iau pe sus!
- Vin imediat ! Aşteaptă un moment .Închide şi bagă telefonul la loc .
La scurt timp uşa se deschide . "În sfârşit" îşi spune ea în gând .
- Staţi calmi , o cunoaştem !
- Serios ? Nu am mai văzut-o prin preajmă !
- Da , e nouă !
- Ok !
Anda reuşeşte să intre şi merge în birou unde se aşează comod pe un fotoliu .
- Drăguţ amenajat !
CITEȘTI
WANTED
FanfictionHe wishes he could control his demons instead of having his demons control him. ATENŢIE! Această carte conţine scene de violenţă fizică, psihică și vocabular vulgar. Cartea necesită editare.