Capitolul 45

2.2K 127 24
                                    

Habar nu aveam cum sa reactionez in acel moment. Totul a fost atat de rapid incat am ramas uimita. Degetele lui mari imi mangaiau usor obrajii iar eu mi-am mutat palmele peste bratele lui. Mi-am lasat genele sa cada greoaie si i-am raspuns la sarut. Buzele lui moi se presau atat de tandru si usor peste ale mele.  Era un sarut simplu si totusi ciudat. Ciudat deoarece el nu m-a mai sarutat in felul asa pana acum.

M-am trezit din transa imediat ce buzele lui s-au desprins de ale mele si mi-am deschis ochii dand de acei ochi caprui. Ochii lui nu erau intunecati ca de obicei,transmiteau o caldura,o caldura pe care nu am mai observat-o niciodata la el.

- Mi-ai purtat noroc. A soptit spre mine iar eu nu mi-am putut abtine zambetul care mi-a aparut pe buze.

S-a departat de mine si mi-a facut semn sa ies dupa care a deschis portiera masinii si a a coborat din masina. Am ramas pentru cateva secunde pe scaun tragand aer in piept apoi am deschis si eu portiera si am iesit din masina.  Am incercat sa il prind din urma pe Jason insa pasii lui erau destul de rapizi. S-a apropiat de Logan si l-a strans frateste in brate .

- Frate,inca esti bun. Logan a zambit si si unul dintre baietii din spatele lu i-a intins lui Jason un teanc cu bani. Am ramas socata pentru a nu stiu cata oara pe ziua de azi la vederea sumei pe care a incasat-o Jason. Pariul e pariu.

- Mersi. A  zâmbit a dat mâna cu câțiva din  băieți. Ei bine,noi o să ne retragem.

- Ok,multumesc pentru prezență. Și încântat de cunoștință Caitlin. Buzele lui s-au despărțit lăsând la iveală un zâmbet perfect alb.

- Și mie. Am răspuns politicos returnandu-i zâmbetul .

- Hei Caitlin,mi-a părut bine de cunoștință. I-am auzit vocea Sandrei și m-am întors spre ea fiind prinsă intr-o îmbrățișare.

- Și mie. M-am desprins din îmbrățișare și i-am zâmbit.

Am simțit o palma caldă pe spatele mei și m-am întors văzându-l pe Jason care mi-a făcut semn să merg înainte. Am urcat în mașină la fel făcând și Jason și am pornit , lumea dandu-se pe rând din fața mașinii.

Drumul era destul de liniștit iar eu încă eram ușor amețită de la tot ce s-a întâmplat.  Încă nu imi vine să crd ca am avut curajul să fac asta. M-am afundat tot mai adânc in gandurile mele și aproape ca adormisem uitandu-ma pe geam cand masina s-a oprit și am realizat ca am ajuns la cabană. Am coborât din mașină și am intrat în casă urmată de Jason care a trântit brusc ușa cu piciorul.

- Ușor,o sa-i trezești pe toți.

- Nu mai e nimeni aici, stai calma.

- Dar unde sunt ?

- Au doar puțină treabă. Mergi sus.

Am urcat in dormitor si primul lucuru pe care l-am facut a fost sa imi dau pantofii din picioare pentru că deja ma dureau. Am vazut ca Jason intarzie sa apara asa ca m-am grabit si am dat jos rochia incomoda apoi am imbracat o pereche de pijamale. Mi-am prins parul intr-o coada de cal si m-am asezat pe pat.

La scurt timp usa dormitorului s-a deschis si pe ea a intrat Jason. Si-a lasat cheile de la masina pe masa si s-a asezat pe fotoliu descaltandu-se. Nu eram sigura ce este cu el dar parea putin abatut. Nu stiam daca e bine ce fac dar se pare ca gura mi-a cam luat-o pe dinainte.

- Jason..?  Am intrebat cu o voce destul de scazuta , de parca nu as fi vrut sa ma auda intr-un fel sau altul.

- Hm? Mi-a raspuns cu un zumzait,privirea lui inca fiind blocata spre podea.

- Esti ok?

- Da,doar ma gandeam... Si-a ridicat privirea din podea si in sfarsit a facut contact vizual cu mine.

WANTEDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum