Capitolul 29

7K 297 14
                                    

Pe uşă îşi face apariţia o fată atrăgătoare , izbitor de frumoasă . Era îmbrăcată într-un costum negru de piele , care îi punea în evidenţă formele corpului . Părul ei era de o culoare negru închis , pe deoparte şi de alta având două şuviţe albe care îi dădeau un aer gotic . Trăsăturile feţei erau bine definite , arăta de-a dreptul incredibil .

Pe lângă toate astea , Raven era o fată deşteaptă , misterioasă şi sigură pe ea . Era una dintre cele mai bune fete din clan când venea vorba de infracţiuni şi alte acţiuni mişeleşti . Făcea parte de mult timp din gaşca lui Joshua . Îi plăcea să conducă misiunile importante şi nu se lăsa niciodată bătută , se lupta pentru a câştiga ce vroia .

Prezenţa ei era o adevărată bucurie a lui Joshua . Ştia că ea îl poate ajuta cel mai mult , deoarece avea în minte un plan cu adevărat diabolic . Obosise să tot piardă şi era timpul să dea lovitura . 

Raven se aşează pe scaun şi îşi incrutiseaza braţele la piept zâmbind cu colţul gurii .

- Uimeşte-mă Joshua ! Sper că nu am venit până aici degeaba .

- Te-am chemat eu vreodată degeaba ?

- Umm , atunci spune-mi ce trebuie să fac ! Nu vreau să pierd timpul !

- McCann !

- Oo , devine interesant ! Se sprijină cu coatele de birou sustinandu-şi bărbia cu dosul palmelor .

- Vreau să mergi în New York , să o răpeşti pe sora lui McCann şi să o aduci în Los Angeles .

- Singură ?

- Nu , îţi voi oferi ajutor. 

- Bun ! Şi unde o aduc mai precis ?

- În cabana aia părăsită , din pădurea de la marginea oraşului .

- Ok , şi ce o să facem cu ea ? O torturăm ? O facem să moară în chinuri ? Faţa ei se luminează instantaneu.

- Nu , o să-l torturăm pe McCann !

- Abia aştept ! Se ridică muscandu-şi buza . Trimite-ţi oamenii , plecăm la aeroport în două ore . O să ajungem chiar pe înserate acolo , nu o să ne vadă nimeni !

- Să revenim în New York -

Mă trezesc dintr-o dată din cauza razelor de soare care se strecurau printre jaluzele . Îmi întorc capul şi îl observ pe Jason . Încă avea piciorul acela pe mine şi braţul lui stâng îmi cuprindea talia . Arăta diferit când dormea , părea atât de incocent,dar nu era inocent deloc . 

- Jason , trezeşte-te ! Încep să îl zdruncin .

Încerc să mă dau jos trecând de el dar mă opreşte şi mă blochează deasupra lui . Îşi aşează palmele pe şoldurile mele şi se ridică rapid în şezut uitându-se în ochii mei . Îşi apropie buzele de ale mele la câţiva milimetri însă le mută la scurt timp mușcându-mă de colţul gurii apoi fără să proceses prea repede se întoarce peste mine având zâmbetul acela pervers pe faţă .

- Ai noroc că sunt încă obosit altfel . .

- Altfel ce ? M-ai fi obligat să .. Mă opreşte brusc .

- Nu cred că era nevoie să te oblig . 

- Eşti aşa un nesimţit !

- Mulţumesc , mă ocup cu meseria asta de ceva timp şi mă simt mândru !

Se ridică prinzându-mă de brațe şi ajutându-mă şi pe mine . 

- Mă gândeam eu că o să recunoşti !

WANTEDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum