Luam prânzul când mama deschide o discuţie .
- Cait , aseară am primit o veste de la bunica ta !
- Da , ce veste ?
- Fratele tău . .
- Ce mai vrea şi enervantul ăla ?
- Caitlin !
- Da bine , ce e cu el ?
- De câteva zile se simte rău !
- Uhm , poate a răcit !
- Nu cred , are febră mare şi îl doare burta ! Te duci sus şi îţi faci bagajele !
- Mergem la bunica ?
- Da !
- Vai , cum o să pleci de la munca ta ? Mă strâmb în timp ce vorbesc.
- Nu vreau să discutăm iar despre asta !
- Normal !
- Hai , fugi sus ! Plecăm cam în , 2 ore .
- Şi de abia acum îmi spui ?
- Da , grăbeşte-te !
Îmi închid laptopul şi merg sus . Îmi scot câteva haine din dulap şi le aşez în valiză . O scot şi pe cealaltă de sub pat şi îmi pun câteva farduri şi toate chestiile de care au nevoie fetele .
Mă aranjez apoi ies din cameră .
- Mamă !
- Da !
- Vino să-mi iei valizele !
- Nici gând , le aduci singură ! Eu le am pe ale mele !
- Bun !
Dau drumul valizelor în jos pe scări . Cobor şi eu şi observ mutra incruntata a mamei apoi zâmbesc larg !
- Ce ? Sunt grele !
La semnul ei merg repede afară şi intru în maşină . Porneşte în goană până la aeroport .
Doamna de la receptie , destul de draguta , ne dă biletele apoi urcăm şi ne găsim locurile cu greu în avion .
- Trebuie să îmi dai bani .
- De ce ?
- Să merg la shopping . Am auzit că sunt haine super tari în Los Angeles .
- Nu avem timp de shppping . Gândeşte-te puţin la fratele tău !
- Ah , de abia scăpasem de el !
Continui să mă cert cu mama pe tot parcursul drumului .
- Aterizăm pe Less Aires , pista numărul 1 . Va rugăm să va pregătiţi de coborâre .
Îmi iau bagajele de pe raftul de sus iar cand pilotul anunţă aterizarea cobor jos . Eram puţin confuză şi aiurită de la drum dar eram bine . Luăm un taxi până la casa bunicii .
- Bună Mamă !
- Jeniffer , draga mea !
Bunica ne întâmpina intoadeauna de parcă nu ne-ar fi văzut timp de 20 de ani .
- Oh doamne , Caitlin ! Ce mare te-ai făcut !
Mă îmbrăţişează strâns .
- Daniel cum se simte ?
- Nu prea bine , e sus , se joacă . Deşi spune că l-a mai lăsat durerea .
O iau înainte sus şi deschid uşa . Cum mă vede îmi sare în braţe .
- Caitlin !
Îl strâng şi eu în braţe şi îl ciufulesc .
Nu era chiar aşa de rău doar că atunci când era acasă ne certam groaznic dar ne împăcam repede . Era doar un puşti de 6 ani , cu părul castaniu deschis , cu ochii căprui,îmbrăcat în nişte pijamale albastre cu maşinuţe imprimate pe ele . Asta era pasiunea lui , iubea să ştie tot despre maşini , ba chiar a încercat să conducă când tata nu era atent .
Mă privea cu un zâmbet innocent . Îmi fusese tare dor de el deşi nu vroiam să recunosc nici în ruptul capului .
Când intră mama şi bunica îl las jos .
- Tot enervant eşti !
- Iubitule , mi-a fost atât de dor de tine !
Mamă îl sufocă cu iubire şi îl dragalaseste cum ştie ea mai bine .
- Cum te simţi ?
- M-a durut burta şi îmi e rău !
- A vomitat de 3 ori ieri , e ceva în neregulă !
- E cam târziu dar mâine vom merge la spital !
- NU! Țipă şi face câţiva paşi în spate .
- Trebuie să aflăm ce ai !
- Nu , nu merg !
- Daniel , trebuie să faci asta !
- Mie îmi e frică de ace !
- Da , o să te înţepe să şti , de 7 ori în acelaşi loc !
- Aaa !
Mă bufneşte râsul când mama mai avea puţin şi urla la mine .
- Nu mă ajuţi deloc !
- Bine , bine glumeam Daniel ! Te înţeapă doar de 5 ori !
- Termină !
- Dragule doar te păcăleşte !
Se strâmbă la mine .
- Eşti o vacă !
- Eu vacă ? Porcuşor mic ce eşti !
- Da !
- Bine !
Sar peste el în pat şi încep să îl gâdil . Începe să radă şi să îmi dea cu palmele peste umeri . Bunica ne priveşte zâmbind în timp ce şuşotea cu mama.
#NEW Capitolul 18
Vreau sa ascult cateva pareri si sa imi spuneti ce va place si ce nu la poveste !
Scad cam mult si asta ma nelinisteste . Va rog sa ma ajutati in continuare cu voturi si cu comentarii si de ce nu , sa dati un share !
#Multumesc :)
CITEȘTI
WANTED
FanfictionHe wishes he could control his demons instead of having his demons control him. ATENŢIE! Această carte conţine scene de violenţă fizică, psihică și vocabular vulgar. Cartea necesită editare.