Caitlin P.O.V
Îl observ cum se apropie amenințătoar de mine, având o privire nu tocmai ok. Faptul că mirosea a alcool ma înspăimânta. O persoană cuprinsă de alcool poate face în orice moment ceva necugentat. Văzând că își apropie capul de al meu îl prind de braț, încercând să păstrez distanță.
- Ce faci? Ma întreabă când simte presiune pe braț.
- Încerc să te țin departe, nu ești ok acum. Hai să încerci să dor...
- Dar sunt foarte ok, despre ce vorbești? Îmi taie el cuvintele iar eu încep să mă panichez. Cu siguranță nu era nimic ok la el în acel moment.
Se apropie de gâtul meu și mormăie ceva indescifrabil deasupra lui apoi plasează un sărut fin pe piele. Îi simt degetele mangâindu-mi piciorul gol, ajungând ulterior la posterior prin pantalonii scurți și lejeri pe care îi purtam. Strânge una din fese în palmă iar eu tresar.
- Încetează! Mi-am simțit obrajii fierbând de rușine și de teamă de ce se va întâmpla în continuare.
- Șșș! Îmi șoptește la ureche, plasăndu-și indexul peste buzele mele.
Mâinile lui au început să se plimbe obraznic pe corpul meu în timp ce buzele sale continuau să îmi sărute pielea gâtului. Încep să respir greu când îi simt palma caldă cuprinzându-mi sânul stâng. În acel moment îmi trag corpul în sus, înlăturând-ui mâna. Era amețit din cauza alcoolului, eram mai mult decât sigură de asta.
Îmi simt corpul tras înapoi și mâinile sale despărțindu-mi picioarele, corpul său strecurându-se între ele.
- Ce tot faci? Te rog sa te dai jos de pe mine! Spun disperată, simțind că inima mi-o ia razna în piept.
- Am o stare bună!
Un fior îmi pătrunde în corp care nu îmi dădea pacs. El îmi prinde încheieturile mâinilor și le lipește de pernă, lângă capul meu, oprindu-mă din a încerca să îl lovesc. Îsi lipește buzele de ale mele și mă sărută, eu având ocazia să miros și să simt gustul alcoolului pe care îl consumase. Mă prinde de talie și mă ridică în șezut, eu crezând că urma să înceteze. Contrar gândurilor mele, mi-a prins tricoul și mi l-a tras rapid peste cap, împingându-mi corpul pe saltea.
Îmi acopăr imediat bustul gol cu brațele și las lacrimile să îmi alunece pe obraji. Nici un bărbat nu mă mai vazuse așa, și nu îmi imaginam acest moment astfel.- Nu vreau să fac asta! Îi privesc chipul blurat din cauza lacrimilor, sperând să văd măcar un gram de milă din partea sa.
- Relaxează-te, vreau doar să te fac să te simți bine! Sărută-mă, te rog!
Mă ruga să îl sărut? Ce naiba se întâmplase cu el? Și-a presat buzele peste ale mele, de data aceasta foarte lent, așteptând replica mea. Am decis să nu îl enervez, știind că e în stare de ebrietate și i-am răspuns sărutului cu o ușoară reținere. Speram că dacă voi coopera cu el nu îmi va face nimic rău. Își aruncă tricoul pe jos apoi se apropie și trage brațele ce îmi acopereau sânii, privind pentru câteva secunde, fascinat, imaginea.
- Ești atât de frumoasă!
Comentariul său mă face să vreau să îmi acopăr iar sânii, însă se mișcă rapid și cuprinde între buze unul dintre sfârcuri. Un geamăt îmi părăsește gâtul atunci cand simt căldura emanată de gura lui. Limba sa se mișca în cerc în jurul sfârcului meu, făcând ca pielea mea să se electrizeze. Era un sentiment atât de straniu, combinat cu jenă și o senzație pe care nu am mai avut-o până acum.
- Mi-am tot pus întrebarea asta, de ce ești atât de bună cu mine? Rostește deasupra pielii mele în timp ce mâinile sale îmi trăgeau gentil pantalonii.
- Ce vrei să spui? Răspund confuză încercând să îmi mențin calmul.
- M-ai ajutat cu rana când puteai să mă lași să mor, cum aș fi facut eu cu tine!
Înghit în sec auzind cuvintele, care aveau un impact destul de dur asupra mea. Faptul că cineva îți spune că te-ar fi lăsat să mori când ar fi putut să te ajute nu cred că ar bucura auzul nimănui.
- Eu nu am putut... Cuvintele mele au fost întrerupte de un mic geamăt pe care l-am scos în momentul în care buzele lui se apăsau pe abdomenul meu.
Degetele sale au prins lenjeria intimă de culoare neagră pe care o purtam, având intenția să o înlăture. L-am oprit imediat privire mea disperată făcând contact cu a lui.
- Ti-am zis sa te relaxezi! O spune într-un mod calm în timp ce continua să tragă de lenjerie.
- Nu vreau să fac sex cu tine! Cuvintele îmi părăsesc rapid gura și aud un râset drept răspuns din partea lui.
- Cine a spus ceva legat de sex?
- A-Atunci ce vrei să faci?
- Te voi face să te simți bine!
Chiloții au fost eliminați rapid de pe mine și aruncați la nimereală, aterizând undeva pe podea. Am încercat să îmi lipesc genunchii însă corpul lui mă împiedica să fac asta.
Gura lui s-a năpustit din nou asupra abomenului meu lăsând șiruri de săruturi scurte pornind în josul corpului. Am tresărit în momentul în care săruturile sale au ajuns tot mai aproape de zona mea intimă, pe care încercam din răsputeri să o ascund.- Ce fac...
Protestele mele au fost înăbușite de un geamăt spontan atunci cand buzele lui s-au lipit de zona mea intimă. Eram pe cale să eplodez de rușine. Îmi simțeam obrajii arzând atât de tare. Ce tocmai făcea? Era nebun!
Spatele meu s-a arcuit brusc când limba lui a început să facă mișcări circulare. Se simțea atât de ciudat dar în sensul bun al cuvântului. Nu m-aș fi așteptat nici măcar o secundă ca seara asta să ducă la acest moment. El între picioarele mele, depunând săruturi pe zona mea intimă.Mi-am prins degetele în părul său, trăgând de el în speranța că va înceta. Deși nu se simțea deloc rău, nu îl voiam acolo. Faptul că am opus rezistență l-a făcut să mârâie. Și-a năpustit buzele asupra clitorisului și a început să îl sugă gentil. Gemetele mele au spart liniștea neavând puterea de a le controla. Mi-am simțit tot corpul tremurând de plăcere. O senzație pe care nu am avut ocazia s-o întâlnesc până în acest moment.
Palmele lui mi-au cuprins sânii și i-a strâns ferm, buzele și limba sa neîncetând jocul care mă înnebunea.
La câteva minute depărtare am simțit o senzație ca și cum o mie de artificii ar exploda în mine. După acel impact, m-am simțit atât de obosită. El a revenit la același nivel cu mine, colțurile gurii fiind arcuite într-un zâmbet satisfăcut.- Ți-am zis că te voi face să te simți bine! O spune mândru în timp ce îmi privea chipul transpirat. Aș putea să ți-o trag atât de bine acum, Madisson!
- Nu! Răspund repede pe un ton clar și apăsat.
- Dar esti extenuată! Spune încet apoi plasează un sărut pe buzele mele. Consideră asta un mulțumesc pentru faptul că mi-ai salvat viața!
Își ridică corpul de pe al meu și pășește lent spre baie. Trag pătura subțire peste mine și îmi închid ochii, plesnindu-mă mintal.
- La dracu!
Next ⇝
CITEȘTI
WANTED
FanfictionHe wishes he could control his demons instead of having his demons control him. ATENŢIE! Această carte conţine scene de violenţă fizică, psihică și vocabular vulgar. Cartea necesită editare.